Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי לכולם.

לחבר שלי יש פיאט פונטו 93 .

אחרי התחממות הוא שם לב שיש מים במנוע.

השאלה היא כמה זמן אפשר לנסוע ככה ? והאם זה מסוכן?

כי להשקיע עוד כסף לאותו הוא כמעט ולא מוכן .

ועוד שאלה כמה יעלה מנוע מפירוק כולל התקנה?

תודה מראש.

פורסם

תתחיל מהתחלה-

 

בשנת 93 לא היתה פונטו אלא אונו.

 

יכול להיות שאתה מתבלבל ומתכוון בעצם לאונו?

אם תשובתך היא כן:

 

איזה דגם של האונו? היו 3 דגמים - 45 כ"ס, 60 כ"ס ו 70 כ"ס.

 

אם תשובתך היא לא:

אז שנת הרכב לא נכונה. תברר עם החבר לגבי שנת הרכב וסוגו.

 

 

 

 

עכשיו כשזיהינו את האוטו בבירור ננסה לפענח את הבעייה:

המנוע התחמם לפי דבריך. האם קרה בנסיעה? בעמידה במקום?

מה הכוונה שנכנסים מים למנוע? האם בדקת שמן ומצאת שם מים (טחינה) או בדקת מים ומצאת שם שמן?

האם יש השפעה על המנוע? (עשן, קירטועים, רעשים שלא היו קודם )

האם אתה בעצם מתכוון שמים נוזלים מהרדיאטור (או מאחד הצינורות המובילים אליו/ממנו)?

 

 

 

 

אסף

פורסם

כן מצטער טעיתי זה פיאט אונו 93 מנוע 1000 .

בזמן ההתחממות דלקה הנורה יצאו אדים הרכב נעצר בצד, חזר לטמפרטורת העבודה

הוסיפו מים , ונסעו.

בבדיקת שמן על ידי המדיד רואים שיש מים במנוע (נוצר נוזל צהוב כזה )

ואותו הדבר על מכסה שמן של המנוע.

פורסם

12 ימים, 7 שעות, 38 דקות, 15 שניות ועוד כמה אלפיות השניה(אבל לא נתעקש עליהן, בסדר :twisted: ).

 

תחזור אלינו אם צדקתי בנבואתי(אתה יודע מה, עזוב אותנו המנוחה).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7192 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
×
×
  • תוכן חדש...