Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7204 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

יש לי דייהו סופר לנסר 95 אוטומט, בזמן האחרון הרכב מתחיל לרעוד בזמן נהיגה במהירות של 75-80 קמ"ש, ורק במהירויות הללו. במהירות נמוכה יותר הרכב נוסע רגיל וגם עם עוברים את 80 קמ"ש הרכב ממשיך בנסיעה רגיל....

עם הזמן הרעידות מתגברות ונכון להיום ממש מסוכן לנסוע ברכב, למשל אם נמצאים באיזור המהירות הבעיתי ועוברים נתיב או פונים אזי יש סכנה לאיבוד שליטה על הרכב, צריכים להחזיק בהגב ממש חזק בשתי הידיים.....

ברור שהרכב יכנס בקרוב למוסך, (יום ו'), אך האם יש למישהו רעיונות מה זה? וממה זה נובע?

בתודה מראש

גדי

פורסם
שלום לכולם

יש לי דייהו סופר לנסר 95 אוטומט, בזמן האחרון הרכב מתחיל לרעוד בזמן נהיגה במהירות של 75-80 קמ"ש, ורק במהירויות הללו. במהירות נמוכה יותר הרכב נוסע רגיל וגם עם עוברים את 80 קמ"ש הרכב ממשיך בנסיעה רגיל....

עם הזמן הרעידות מתגברות ונכון להיום ממש מסוכן לנסוע ברכב, למשל אם נמצאים באיזור המהירות הבעיתי ועוברים נתיב או פונים אזי יש סכנה לאיבוד שליטה על הרכב, צריכים להחזיק בהגב ממש חזק בשתי הידיים.....

ברור שהרכב יכנס בקרוב למוסך, (יום ו'), אך האם יש למישהו רעיונות מה זה? וממה זה נובע?

בתודה מראש

גדי

דייהו סופר לנסר? יש רכב כזה?:-D

פורסם

חוסר אוויר בצמיגים, צמיג יבש, צמיג פגום.

 

עם ההגה רועד במהירות פחות מ100 בדרך כלל זה קדמיים

 

אם זה בין 100 ל120 אחוריים.

 

תבדוק.

Omnia mea mecum porto

פורסם

ואם זה ב- 140 ? זה הגלגל ספייר ?

כאלו שטויות מזמן לא קראתי.

איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה איפה - העוגה ?

פורסם

כנראה שאתה לא קורא מספיק.

בעיות של רעידות הנגרמות במהירויות ספציפיות מתאפיינות לפי מיקום הגלגלים, או כיוון פרונט.

לא בטוח שהמהירויות בהן נקב קודמך מדוייקות ,אבל בהחלט יש השפעה למיקום הגלגל על המהירות בה מופיעות רעידות.

פורסם

אין קשר למיקום ולמהירות אך יש קשר למקור הרעידה.

 

רעידה בהגה - גלגלים קדמיים

רעידה בריצפת הרכב (הגה לא רועד) - גלגלים אחוריים.

פורסם

קודם כל לפני שאתה רץ למוסך תבדוק לחץ אויר בכל הצמיגים יכול להיות מאד שזה יפתור לך את הבעיה

בדיוק כתבתי שאלה לגבי זה על חוסר אויר

אתמול נסעתי ברכב שלי (סופר לאנסר 97') ולא דייהו :)

כמו כן הרגשתי מהתחלת הנסיעה שהאוטו קופץ (ומי כמוני רגיש מאד לכל מה שיוצא דופן מהנסיעה הרגילה) ככה זה בייבי.. בקיצר להמשך הסיפור ישר נתקפתי היסטריה יש לי אמא שלא נוסעת כ"כ בזהירות על הרכב והיא כבר הרסה ג'אנט אחד חשבתי שהג'אנט התעקם

הוצאתי את הראש תוך כדי נסיעה (בכביש סגור על מהירות בערך 40 קמ"ש כן פתחתי את הדלת) הסתכלתי על הגלגל האחורי והכל נראה תקין.

חבר שיש לידי ,ביקשתי שיעשה כמוני ויסתכל על הגלגל האחורי (הימני) כמובן הכל נראה תקין הלכתי לבדוק לחץ אויר בצמיג והיה בו לחץ של 19 PSI במקום 31

מוסר השכל: לפני שאתה חושב על בעיות גדולות כמו גיר תבדוק את הדברים הקטנים שלא עולים לך כסף

מומלץ בחום

עדיף מאזדה 3 עם דלקן מאשר M3 בלי דלקן

פורסם

שמע היה לי אותה בעיה בדיוק לפני יומיים רק במהירות בין 100 ל 110 ,

יצא לי במקרה להחליף את הצמיגים כי היו בלויים והבעיה נפתרה

האוטו נובע חלק בכל המהירויות

פורסם
קודם כל לפני שאתה רץ למוסך תבדוק לחץ אויר בכל הצמיגים יכול להיות מאד שזה יפתור לך את הבעיה

בדיוק כתבתי שאלה לגבי זה על חוסר אויר

אתמול נסעתי ברכב שלי (סופר לאנסר 97') ולא דייהו :)

כמו כן הרגשתי מהתחלת הנסיעה שהאוטו קופץ (ומי כמוני רגיש מאד לכל מה שיוצא דופן מהנסיעה הרגילה) ככה זה בייבי.. בקיצר להמשך הסיפור ישר נתקפתי היסטריה יש לי אמא שלא נוסעת כ"כ בזהירות על הרכב והיא כבר הרסה ג'אנט אחד חשבתי שהג'אנט התעקם

הוצאתי את הראש תוך כדי נסיעה (בכביש סגור על מהירות בערך 40 קמ"ש כן פתחתי את הדלת) הסתכלתי על הגלגל האחורי והכל נראה תקין.

חבר שיש לידי ,ביקשתי שיעשה כמוני ויסתכל על הגלגל האחורי (הימני) כמובן הכל נראה תקין הלכתי לבדוק לחץ אויר בצמיג והיה בו לחץ של 19 PSI במקום 31

מוסר השכל: לפני שאתה חושב על בעיות גדולות כמו גיר תבדוק את הדברים הקטנים שלא עולים לך כסף

מומלץ בחום

טוב, אז מרוב הרעידות בנהיגה נדפק לי הראש ויצרתי מוטציה "דייהו סופר לנסר"....

אז הרכב הוא דייהו סופר רייסר וסליחה על הטעות, למרות שאני שמח שזה הצחיק את חלקכם...

בקשר ללחץ אויר, אני מהנהגים שהולכים פחות או יותר לפי הספר ובודק לחץ אויר פעם בחודש (משתדל...), ובשבוע שעבר , עקב נסיעה לאילת, בדקתי גם לפני הנסיעה לשם וגם לפני החזרה הביתה (באילת במפוח דיגיטלי) והרעידות היו בשני הכיוונים ...

תודה בכל אופן

גדי

פורסם

תודה רבה לכל המגיבים, מחר אני אתחיל את הבוקר במוסך שלי (מכונאי) ונראה מה הבחור יגיד. הייתי הולך ישר על כיוון פרונט- גלגלים, אבל היו כמה תגובות (גם בפורום כאן) שאמרו שיכול להיות שזו תושבת גיר ולכן עדיף להתחיל עם מישהו שאני סומך עליו ואז להמשיך הלאה אם צריך...

 

ושוב תודה על התגובות ...

עדכונים בהמשך...

חג שמח

גדי

×
×
  • תוכן חדש...