Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7223 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מצטער שאני פותח 2 אשכולות אבל הנושא הזה קצת לא קשור לשני (כאילו כן אבל עזבו חח)

 

בקיצור הבנתי אני צריך 4 ג'ייג משהו כזה... 4G ... אני צריך המלצה לסט חיוט איכותי, אני מעוניין להזמין מארה"ב ..

 

בוא נגיד עד 40 דולר זה מספיק? כי אני ממש לא מבין בזה ואני לא יודע חברות ולא יודע מחירים

 

 

אם זה חשוב..המגבר הוא Kicker 06ZX650.4

תודה רבה לעוזרים.

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

קנה את הקבל מצבר מכל חנות סטריו. נדמה לי 4G עולה כ20 ש"ח למטר.

RCA ממליץ על סטינגר או רוקפורד, כמובן הסדרות הגבוהות.

 

אין שום טעם לרכוש מוצר זה בארה"ב.

וזה לא מגבר שדורש חיווט זהב במאות שקלים.

פורסם

אני לא חושב שאתה צריך חיווט עד כדי כך טוב, אין לך מערכת באלפי שקלים

משהו ממש הי-אנד.

סתכל מה שיש לאחיך והם קבלים מצויינים ולא עושים בעיות, שמת לב שגם שלי איכותים ולא עלו לי

מאוד יקר.

הסטים RCA של סטינגר מגיעים לסכום של 200 כאשר הקבל המקצועי עולה 300 ש"ח.

אני מאמין שהמחיר הזה פחות או יותר יהיה גם ברוקפורד.

 

לגבי 4G יהיה לך בעיה בארץ, אצלנו רק בומבאס מתעסק איתו והוא רוצה על מטר 35 ש"ח, זה המוןןן.

 

אני יכול להשיג לך סט מצויין במחיר די טוב, על זה נדבר באייסיקיו.

בכל מקרה תקנה כבל סביר, אל תשתגע עם זה וכמובן כבל מתח טוב ויאללה תן בראש.

* טעמה המר של איכות ירודה נשאר זמן רב לאחר שפג טעמו המתוק של המחיר הנמוך.

* ההתפשרויות של היום, הם הנורמה של המחר

פורסם

סבבה תודה רבה לשניכם..

 

אביב אין שום בעיה נדבר באייסיקיו כבר :)

 

 

ואם אתם אומרים שלא צריך משהו "איכותי" עד כדי כך...אין אפשרות כאילו לסטים נורמליים ?

אצלנו בבאר שבע קשה למצוא, כמו שאביב רשם בומבאס יקרן וחוצפן..

וגם יש לי אפשרות להביא בארה"ב..אז לא כדאי לנצל ת'אפשרות?

Hu: Alpine 9855R Comp: Morel Hybrid Ovation 6 Amp: Kicker 06ZX650.4 Subwoffer: Hertz ES 300

Black Renault Megane Coupe 1.6 16v

פורסם

תנסה באדי מערכות אני קניתי שם סט חיווט 4G ב 220 שקל סט מאוד מקצועי עם שני בתיי פיוזים וכדומה

בית פיוז קדמי 100A עם הכנה לתצוגה דיגילטית

בסט הזה היה פשוט הכל קבל -

כבל רימוט

הסט של חברת DIRECTED AUDIO עם כתבתי נכון

רציתי משה 007 אבל היה תפוס אז משה 159 גם טוב לא ??

פורסם

חיווט הוא אותו חייוט אותה נחושת ואותו סילול לא משנה איזה חברה כי אתה משלם אקסטרה כסף על המדבקה שהדביקו לך על סרט הבידוד..

 

 

תעשה חיפוש על RCA וחיווט יהיו לך הרבה תוצאות....עקרונית אין הבדל ממשי בין כבלי הRCA אלה ההבדל הוא באופן הבידוד וסילול שלהם ואם אתה מתקין את הכבל נכון אפילו כבל של 40שקל ישמע מצויין ואין צורך לשלם על כבל 400-200שקל זה ביזבוז כסף רציני לדעתי..

פורסם
חיווט הוא אותו חייוט אותה נחושת ואותו סילול לא משנה איזה חברה כי אתה משלם אקסטרה כסף על המדבקה שהדביקו לך על סרט הבידוד..

 

 

תעשה חיפוש על RCA וחיווט יהיו לך הרבה תוצאות....עקרונית אין הבדל ממשי בין כבלי הRCA אלה ההבדל הוא באופן הבידוד וסילול שלהם ואם אתה מתקין את הכבל נכון אפילו כבל של 40שקל ישמע מצויין ואין צורך לשלם על כבל 400-200שקל זה ביזבוז כסף רציני לדעתי..

אני לא מסכים. הכל תלוי בתוצאה שאתה רוצה להשיג!

אם המערכת שלך מושקעת והיא ברמה גבוהה, ונניח שהשקעת רק על הגברה 6000 ש"ח, פאנל 4000 ש"ח וכו' - אז בחיווט RCA וקבלי רמקולים תחסוך 500 ש"ח ? הם יהפכו לחוליה החלשה במערכת ויהרסו את ההשקעה.

אם המערכת היא פשוטה - אז נכון - ההבדלים לא רציניים ואני מכיר קבלים של 40 ש"ח שמבודדים מצויין.

 

הקטע הוא, שככל שעולים ברמות, כדי להשיג תוצאה עוד יותר טובה, וצליל יותר נקי - צריך להשקיע הרבה יותר מלעומת מה שמשקיעים כדי לעלות איכות ברמות הנמוכות...לצערי זה המצב. אתה הופך למופרע בתחום, ומשלם על זה בגדול. :-D

 

אני בכלל חושב שצריך עוד פורום - פורום גמילה מסטריאו!:screwy:

"אני לא יודע אם יש מספיק מגברים בבית..."

פורסם

לגבי הכבל ה + וה -, אני ממליץ על רכישה של בית פיוז+פיוז בנפרד, לגבי הכבל, כל כבל נחושת רץ במידה 15 ס"מ מרובע זה 4 GAUGE , לדוגמה יש את הכבל שמוכרים ההום סנטר (הכתום), תחשוב גם על אופציה הזו.

בברכה.

פורסם

וגם פורום גמילה מנקודות בסוף משפט ........

ופורום רעשי אלטרנטור

 

אולי עדיף פשוט להוציא את האלטרנטור מהרכב?

מוכר סטים קומפוננט ומגברים ברמה גבוהה לרכב!

 טוויטרים HYBRID AUDIO L1 PRO + L1V2

מידריינג Hybrid Audio L4

מגברים לרכב - TRU TECHNOLOGY S44 - \ TRU TECHNOLOGY S45

×
×
  • תוכן חדש...