Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לכל בעלי הרכבים עם אוקטן 96


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7249 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מה מצמרר בזה?

נצטרך לקנות תוסף ב-10 אגורות ולהוסיף לתדלוק. מאחר ו-95 זול טיפה מ-96 יכול להיות שאפילו נחסוך כסף.

תושבות השסתומים לא ייפגעו ונזהם קצת פחות.

פורסם
מה מצמרר בזה?

נצטרך לקנות תוסף ב-10 אגורות ולהוסיף לתדלוק. מאחר ו-95 זול טיפה מ-96 יכול להיות שאפילו נחסוך כסף.

תושבות השסתומים לא ייפגעו ונזהם קצת פחות.

מצטרף. אין לי שום בעיה עם זה - ממילא רכבי אספנות אמורים ליסוע פחות מרכב יומיומי, ו-10 אגורות לא יביאו איש לפשיטת רגל. לגבי "סתם" רכבים ישנים - באמת הגיע הזמן שצי הרכב בארץ יתעדכן. לדוגמא- סובארו 1300 די.אל משנת 1983 אינה רכב בעל ערך אספני מחד ומזהמת מאוד מאידך. הבריאות שלנו חשובה יותר.

אינפיניטי M37X. יחידה בארץ. ו-BMW X1. לא יחידה בארץ. ו-MERCEDES SLC350 משנת 1973 כמובן. והיו עוד המון...

פורסם

אני לא מדבר על סובארו..

אני מדבר על בעלי החיפושיות , בעלי המרצדסים, הפיאטים ,הפורדים ועוד....

ותאמינו לי אלו רכבים שיש להם ערך רב

זה פשוט טעות להוריד 96.

אם אני מגיע לתחנת דלק והם אומרים "מצטערים אזל המלאי" מה עושים???

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

מדברים על חודש אפריל, עכשיו רק אוגוסט, אין מה להלחץ.

 

אז העולם מתקדם, SO WHAT?

 

כל עוד זה לא פוגם במנוע ובמכלולים (וכנראה בדקו את העניין לפני), אני לא רואה שום בעיה בעניין - תמלא בתדלוק עצמי, ותחסוך את ההפרש של העלות של התוסף וזהו.

 

אין מה להתרגש.

פורסם

מה הלחץ חיפושית? תוסיף אשלגן.

 

זוכר את הימים שבהם ווספות היו מגיעות לתדלוק ומוסיפים שמן תוך כדי?

מישהו לא נסע בגלל זה?

ולבסוף המציאו את משאבת העירבול והקטנוע עושה את זה בעצמו.

 

אולי ימציאו איזו משאבת עירבול אשלגנים? או שלא.

אופנוען

פורסם

עד עכשיו זה מה שהיה...

עכשיו כמו שהבנתי זה יהיה ידני..

"זול וזוגלובק - שניהם מתחילים בזין, ובשניהם תקבל נקניקיה"

חיפושיות 73-74

פורסם

לא ממש ברור לי העניין. הרי עופרת אין מזמן , ובמקומה הכניסו את האשלגן. עכשיו מה ? יוציאו את האשלגן וימכרו לנו אותו בנפרד?

פורסם

תגובה שמיסתמכת ע'פ הגיון ומכווונת לדבריו של ש'

 

ת: בטח מרוב שזה סתם תופס מקום במשאבה אז יעדיפו שיתדלקו 95 במקום 96 ומי שצריך שיוסיף אשלגן

וגם יוכלו להוסיף אשלגן ל 98 או 99 או 104... וכל אוקטן חרטא כזה שנימכר בארץ , בזה ישתמשו בעלי המיושנות שרוצים שיפוריישן של העסק.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

פיית ה-95 שונה מפיית 96 ע"מ למנוע תדלוק בדלק לא נכון.

האם בעלי המכוניות הנזקקות ל-96 יצטרכו להחליף פתח מיכל?

 

(או שפיית 96 בלאו הכי גדולה משל 95 ולכן לא תהיה בעייה להכניס אקדח של 95?)

פורסם

מעניין כמה אשלגן לליטר...?

 

בכל מדינה אחרת הייתי רגוע כי הייתי יודע שאני יגיע ביום השינוי לתחנת דלק והכל יהיה מסודר. אני כבר רואה איך אני נוסע לאיזה מכרה וכורה אשלגן או איך אני עושה אלקטרוליזה. :-)

 

אסף

פורסם
פיית ה-95 שונה מפיית 96 ע"מ למנוע תדלוק בדלק לא נכון.

האם בעלי המכוניות הנזקקות ל-96 יצטרכו להחליף פתח מיכל?

 

(או שפיית 96 בלאו הכי גדולה משל 95 ולכן לא תהיה בעייה להכניס אקדח של 95?)

פיית הבנזין שונה מפיית הסולר.

 

אני לא חושב שפיית ה-95/6 שונות.

 

גם אם כן אז כנראה שה-96 גדולה יותר כי אצלי בסובארו לשעבר תדלקתי גם וגם ולא הייתה בעיה להכניס שום פייה.


×
×
  • תוכן חדש...