Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7138 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

אני מעוניין לקנות בד אקוסטי שישב על המגש רמקולים מאחורה כדי להסתיר אותם, מישהו יודע איפה אפשר לקנות בד אקוסטי באיזה רעננה או ת"א? עדיפות לרעננה, הרצליה..

 

נ.ב.

התחדשתי במגבר מגיע לי מזל טוב.. (=

 

תודה רבה,

רותם

רותם

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדיוק אתמול חיפשתי אחר בד אקוסטי

עשיתי חיפוש בפורום וראיתי שהמליצו על טופ קאר ברחוב הלהב בחולון

ובאמת קניתי משם במחיר מצחיק של 30 שקל...

אם חולון זה רחוק לך אז תוכל למצוא את הבד במחיר יותר יקר בכול חנות של מערכות לרכב

פורסם

30 שקל לכמה מטר? ודווקא שאלתי היום את זה שהתקנתי אצלו תמגבר *** תמגבר = את המגבר *** והמתקין לא ידע מזה אפילו הייתי צריך להסביר לו.. חח עצוב שאני הולך לכאלה מתקינים..

 

בסדר נלך לדרום ת"א בהזדמנות נקווה שהבוכרים שמה יבינו אותי חח וד"א אני לא גזעני.. בוכרים אנשים אחלה יש לי פול מכרים בוכרים.. אז לא לצנזר אותי.. אל תהיו קטנוניים.. פשוט המרכזית מלאה בהם..

רותם

פורסם
בסדר נלך לדרום ת"א בהזדמנות נקווה שהבוכרים שמה יבינו אותי חח וד"א אני לא גזעני.. בוכרים אנשים אחלה יש לי פול מכרים בוכרים.. אז לא לצנזר אותי.. אל תהיו קטנוניים.. פשוט המרכזית מלאה בהם..

למה להסביר כ"כ הרבה?

 

במקום בוכרים, היית רושם מוכרים, וזהו.

פורסם

נו די אל תהיו רעים. מאתמול לא ישנתי.. ובסוף נסעתי עם אבא שלי לעבודה שלו היום והוא במקרה עבד בחולון אז קנינו שמה אצל איזה רפד חחח לא מצאנו את טופ קאר בהתחלה אז אמרתי לו בוא ננסה פה מזה משנה והיה להם עלה לי 40 שקל למ'.. ועכשיו סיימתי את מה שרציתי אני מחכה שאבא שלי יקום ואני אקח תמצלמה שלו ואעלה תמונות (= יצא ממש יפה לדעתי..

רותם

פורסם

חחח בד אקוסטי?

 

לך לחנות בדים תיחפש כול בד שיהיה יפה לאוטו שלך ותתקין אותה על המגש ואני בטוח שהוא לא יעלה לך 30 שקל למטר אלה 10 שקל מטר או פחות...

 

אחי כול בד שיכול לינשום יהיה מצוייין לרמקולים שלך אפילו השמיכה שלך בבית:wink:

פורסם

לטרום = לתרום.

לא גן טרום חובה, אלא מלשון תרומה, שכן על הבד לתרום משהו.

 

אפי, במקום לקפוץ עם מסקנות ומשפטים לא במקום אתה יכול לבצע חיפוש ולקבל תשובה!

 

בד אקוסטי, הוא בד שחור שלא פוגם בצליל, הוא גם גמיש, ככה שניתן למתוח אותו על המדף האחורי ברכב מעל הרמקולים, וכך הם לא מושכים את העין, ואת הגנבים.

פורסם

שמע וולוו אם הם רוצים לשים מצידי שמיכת פוך שישימו אני אפילו לא אגיב על זה.. במקום לשאול בצורה יפה "מה מיוחד בבד אקוסטי?" או להריץ חיפוש בפורום הם יתקפו ויגידו מה הוא קונה בד אקוסטי שיקנה סתם בד ב10 שקל..

 

מילה אחת לי לכם -> תהנו!

 

ואני אתחיל להעלות תמונות עוד מספר דק' ב"ה בלי נדר

 

רותם

רותם

פורסם

רותם-בדרכו שלו הוא צודק, אין שום דבר מיוחד בבד אקוסטי.

 

30-40 שקל למטר?! מה קרה לכם?

כל בד דק,גמיש ובעל צפיפות כמה שפחות גבוהה יעשה את אותה עבודה בדיוק!

אני קניתי ב 7 שקל למטר בד שחור מצויין בחנות בדים ואני מוכן לשים איתך כסף שאתה לא תרגיש הבדל בסאונד!

בדיוק כמו שאם תרכיב אגזוז זרימה חופשית ("לחץ") על יונדאי אקסנט ליסינג אוטומטית לא יהיה לך שום שיפור מורגש בביצועים חוץ מפסיכולגי.

 

 

אופק.

פורסם

אופק, יתכן ולא יהיה הבדל בסאונד (לא ניסיתי), אבל עובדה שגם במערכות ביתיות, הכיסוי של הרמקול, מגיע עם בד אקוסטי (שחור בדר"כ, לא עקרוני).

 

סיבה נוספת לבחירה של הבד הזה ספציפית, היא שהוא גמיש מאוד, ככה שניתן להתאים איתו את המדף ולגרום לו להיראות "כמקורי" בלי למשוך תשומת לב.

פורסם

רותם לפני שאתה זורק כסף סתם....לדוגמה כמו עכשיו..תישאל בפורום תעשה חיפוש תידבר שמע לעצות האנשים שנימצאים בתחום טיפה יותר מימכה...בפעם הבא זה יכול להיות מגבר או כול ציוד אחר שתיבזבז כסף סתם...נקודה למחשבה:idea:

 

חברים הרמקולים האחוריים שלי מכוסים בלבד בו מכינים כיסויים לבתיבות של סאבים ואין שום הבדל בצליל:?

פורסם

eddy

 

אדי אז תשים בד אקוסטי ותשמע הבדל!! כשה ה 6*9 שלי היו מחוברים אצלי הם היו מכוסים בהתחלה סתם אם סדין פשוט.. אחרי זה החלפתי לסד אקוסטי והיה הבדל משמעותי.

 

אז לא להגיד סתם שטיות אם לא ניסיתם!!

 

 

 

 

ליאור


×
×
  • תוכן חדש...