Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7139 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אז כניראה אתה חיי בסרט חביבי.........חח נסיתי כול דבר ולא היה שום הבדל...

 

קיצר אין לי כוח להיתווכח פה עכשיו על שטויות אתם חושבים שיש הבדל אז תהנו לכם..

  • תגובות 35
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

כשה היה לי את הסדין מתוח אל הרמקולים אז הוא היה מתחיל לקפץ ולעשות צליל כאילו שהאוויר נישאר בפנים ולא יכול לצאת..

 

אם הבד האקוסטי אין את זה (אין צורך להסביר למה אני חושב).

 

אין פה וויכוח יש פה הוכחות בשטח!

 

 

 

 

 

ליאור

פורסם

בד אקוסטי?

 

לא ידעתי שיש לבד נושם שם כזה...

בעיקרון כל דבר בדרך של הרמקול ישפיע על הצלי

לא משנה גם אם זה דבר הכי קטן

לא תמיד ההשפעה תיהיה הכי שמיעה בעולם

אבל יש השפעה ככה שעדיף לא לשים כלום

אם אתם רוצים לכסות אז כבר עדיף לשים את המכסה המקורי של הרמקולים של האוטו

או איזה מכסה מעפן כזה שלא ידעו איזה רמקולים אלה...

אין בד שלא יפריע לסאונד

פורסם

עזוב אותו.. זה יודע מה הוא מדבר הוא בטח עמוק בתחום כבר איזה 50 שנה.. יודע מה? כסף שלי אני נהנה לבזבז אותו.. פאנן? סגרנו תעניין?

 

ראסמי במציאות יותר יפה.. פה זה לא כזה ברור.. ואם אתם מתכוונים להעיר לי על הצורה החאפרית שעשיתי את זה מאחורה אז אני מסכים איתכם, אבל זה לא משנה לי כי אף אחד לא רואה את זה ולא היה לי אקדח סיכות אז זאתי הדרך היחידה שעליה חשבתי..

 

יאלה בלי דיבורים יותר:

 

img0419lh9.th.jpg

img0420xh9.th.jpg

img0421bv7.th.jpg

img0422hu0.th.jpg

img0423im8.th.jpg

img0424hj6.th.jpg

 

עריכה: תגובה לאפי - יש בד וזה בד מיוחד שלא מפריע, זה אותו הבד כמו ברמקולים הביתיים..

והמטרה היא להסתיר את זה שקיימים בכלל רמקולים..

אין לי מכסה לזה כמו בסיוויק למשל..

רותם

פורסם

לך לחנות בדים וקנה בד שחור לא עבה ולא שקוף (שלא יראו את הרמקולים) ושקצת נמתח, זה יעלה לך מקסימום 10 שח למטר והוא יעשה את העבודה. אני עשיתי ככה וזה ממש אחלה

פורסם

כן גם לי יש הוכחות שאומרות אחרת....שמע אני לא 50 שנה בתחום אבל לפחות יודע איפה להשקיע את הכסף שלי ידידי בטח ובטח לא "בבד אקוסטי":?

פורסם

לא נראה לי שצריך להיות מבין גדול כדי להבין שבד אקוסטי נועד בעיקר בשביל להסתיר את הרמקולים מפני גנבים מסריחים כי הוא מאפשר לכסות אותם ככה שזה נראה כמו סתם מגש רגיל בלי כלום עליו... אולי מבחינת סאונד יהיה הבדל בין לשים סתם בד לבין לשים בד אקוסטי אבל ההבדל יהיה ממש לא משמעותי בכלל (מניסיון)

פורסם

שני עמודי תרד על הבדל של 20 שקל??? פסיכולוגי או לא, שמיע או לא אנשים שופכים אלפי שקלים על תוספות (RCAים מטורפים, חיווטי רמקולים במחירים של קוק) מוטלות בספק בקשר ליעילות. אז על 20 שקל???? שהוא יהנה, שאתם תהנו ויום טוב.

 

אריק.

בשיפוצים

פורסם

חבר'ה באמת לפעמים סתם לזרוק כסף גם גורם להנעה לאנשים.. אז הוא בזבז 20-30 ש"ח יותר מהנחוץ... לפחות כרגע כשהוא שומע ת'מערכת שלו ולא קופץ לו שטן הסאונד והוא אומר לעצמו "אוף...! עדיף הייתי שם בד אקוסטי ...הסאונד לא נשמע לי משו...איזה בזבוז...פעם הבאה לא מתייעץ בפורום המזד**ן הזה.."... כמובן שרוב הסיכויים שכל זה סתם פסיכולוגי :wink:

אבל כרגע לפחות השטן לא קופץ לו.. :roll:

HU: ADDzest DRX 9255EX / Amp: Audison 4.1K / comp: Focal K2p / Sub: XXLS 10

פורסם

אבל למה אפחד לא מגיב על איך יצא?? איזה רעים. וזה לא קטע של שטן טוב ושטן רע.. דיברתי עם אנשים אמרו לי לשים בד אקוסטי, היתרון שלו זה לא רק בהיותו טוב לסאונד, אלא כבר רשמו פה, הוא בד מאוד גמיש, הוא יושב על המגש כאילו זה חלק ממנו, חברים שלי הסתכלו אתמול על זה בלילה עושים לי וווואי איפה הרמקוליםםם, יצא בנזונהההה וזההה! ותאמינו לי זה היה שווה תהשקעה. ואני לא אבכה על 20 שקל.. מחיר קטן לתוצאה מדהימה לדעתי.. מי שורצה לחלוק שיחלוק..

רותם

פורסם

רותם יצא בן ז**ה לדעתי

 

על הרעיון חשבתי (ומימשתי) מזמן בהיותי נהג חדש עוד ברכב הקודם (עכשיו יש לי כיסוי פלסטיק שמגיע עם הרכב מאזדה לנטיס)

לדעתי זה מרתיע נהגים אחרים וטוב

תורם או לא תורם אין לי מושג אם כן אז זה ממש זניח לדעתי לפה ולפה

יום טוב לך ותתחדש

גם אני אוהב ללחוץ Ctrl+W

:twisted:

פורסם

אחח נדב אני מת עליך, ואם היית אומר משו לא טוב הייתי משתגע עליך כי אתה זה שאמר לי פעם שעם בד אקוסטי ייצא לי טוב (= ואני שמח שהקשבתי לך..

רותם

פורסם

חחחחח אחי אחותי דוד שלי יצא בן אלף ************ וואו תעשה לי ילד:roflmao: :roflmao: :roflmao::screwy:

 

סתם בצחוק חברים,יצא נחמד הרמקולים מוסתרים יפה...


×
×
  • תוכן חדש...