-
הודעות
117 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ultras_shash
-
שינויים בהגדרות לא נשמרים
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
יש מצב שפלוס הקבוע והחוט מהסוויץ' הפוכים ? אם כן אז בעצם כול פעם שמכבים את האוטו ההגדרות צריכות להיתאפס נכון? -
סוף שבוע מצויין לכולם, לאחרונה ניתקלתי במקרה מוזר ברכב של חבר. הרכבתי לו מערכת מסוג KDG230MPוJVC כאשר משנים את ההגדרות (שינוי הרדיו לארץ וכיוון המערכת) הכול טוב ויפה, לאחר שמוציאים את הפאנל ומכבים את האוטו ההגדרות שוב מתאפסות. האם מישהו נתקל במשהו דומה ?
-
התאמת מונו לסאב (cvr)
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לסיכום , אכן מראש ידעתי שהפאנטום לא עומד בהצהרות שלו, אך השאלה היא האם הזיווג הזה יהיה טוב או שמה לחפש אלטרנטיבה אחרת ? ואם כה איזה אופציות יש במגבלות התקציב ? שוב תודה מראש -
התאמת מונו לסאב (cvr)
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הסאב זה שתי סלילים של 4 אום כלומר היתנגדות סופית של 2 אום המגבר מוציא 675 אם אני לא טועה כמובן שזה רק בהצהרות. לגבי התקציב 700 שקל -/+ , בגלל התקציב הנמוך אני מחפש כמובן רכיבים יד שניה -
חג כשר ושמח לכול חברי הפורום כבר הרבה זמן שאני מנצל רק סליל אחד של הסאב (קיקר סי וי אר שתי סלילים) בגלל שאין לי מגבר מונו והחלטתי שאולי כדאי להשתדרג קצת השאלה שלי היא האם המונו - מאגנט פאנטום "ירים" את הסאב כמו שצריך ואיך המונו הזה בכלליות. אני זוכר שבעבר הרחוק קראתי בהודעה של אחד מחברי הפורום שהיה לו את השילוב הזה והוא אמר שהמגבר ממש מתאמץ ולא מנצל את הסאב עד הסוף.. לכן אשמח לקבל כול תגובה דעה או עצה. אגב שאר החלקים הם רדיו דיסק : קלריון 865 קומפוננט: מורל דוטק מגבר 4ch : קאדנס q4000 אחרוים של ג'י בי אל פשוטים למדי סאב: סי וי אר תודה רבה לעונים וחג שמח לכול בית ישראל
-
חוות דעת על רדיודיסק של קלריון 856
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של יגאל בנץ בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
דבר מרכזי וחשוב שחסר לקלריון זה הבי אמפינג הקלריון לא תומך בזה ואני קצת התאכזבתי אך פרט לזה מכשיר מצויין נוח לתפעול עם איכות נהדרת. -
האם מומלץ לקנות מגבר יד שנייה?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של down2u בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מצטרף להמלצה את רוב המערכת שלי קניתי מאנשים שפירסמו באתר והייתי מרוצה מאוד. לפעמיים המחיר היה חצי מהמחיר של מוצר חדש מה גם שחלק מהמוצרים עדיין היו באחריות ככה שבכלל הייתי עם ראש שקט. אני ממליץ לך בחום לבדוק את האפשרות של חלקים יד שניה אך בנוסף לכול על תשכח לבדוק היטב את טיב החלקים. תעשה חיפושון קטן בפורום בעבר פירסמו פה דברים שרצוי לבדוק כאשר קונים דברים משומשים -
בחזרה לשאלה אם אפשר להיות יותר מדיוק בעצם זה 8ג'י עם בידוד יותר עבה? אגב מה המחיר למטר של 4 ג'י ("אמיתי" ועבה) ? (מחיר ממוצע)
-
זאת אומרת שזה פשוט לא 4 ג'י "אמיתי" ?
-
לאחרונה קניתי סט חיווט חדש לרכב 4 ג'י של לאנזר על הקופסה רשום שזה אכן 4 ג'י אבל מה שמוזר שהחיווט עצמו זה אותו עובי כמו ה 8 ג'י ההבדל הוא רק בבידוד שהוא אכן עבה יותר. האם זה אכן 4 ג'י ? ואם כה איך זה שהחוט הפנימי הוא אותו חוט ורק המבודד שונה ?
-
בעיות מוזרות ללא הסבר
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כשהמגבר חזר הם חיברו אותו ושוב זה לא עבד ואז רק שמו לב שהפיוז נישרף הרמוט מחובר ממש על החוט של המתח 4 ג'י לגבי האר סי אי הוא לא צמוד לחוט של המתח אבל לא שמתי לב אם הוא מאותו תעלה או לא -
בעיות מוזרות ללא הסבר
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
המערכת הותקנה בפאר הרכב בחולון ומחר בבוקר הוא נוסע לשם לברר את העיניין אגב פעם שעברה נישרף הפיוז שבמפצל מ4 ג'י ל8 ג'י והם אמרו שהמגבר מקולקל אחרי שהוא חזר מתיקון רק שמו לב שהפיוז נישרף... -
לילה טוב לכולם לאחרונה ניתקלתי במצב מאוד משונה במערכת של חבר הידע שלו במערכות לא מי יודע מה ולכן הוא פנה אלי שראיתי את הבעיה ממש הישתגעתי מה הולך שם אז ככה קודם כול המערכת מורכבת מרדיו דיסק קלריון 865 קומפוננט מורל דוטק אחורים של ג'י בי אל מגבר 4 ערוצים של ג'י בי אל (מהדיוטי פרי) מגבר מונו היפסוניקס לא זוכר את הדגם (מוציא 750 אר אמ אס באום אחד) וסאב אל 7 כבר מההתחלה שהרכיבו לו את המערכת היה רעש מוזר מהרמקולים (לא רעש אלטרנטור) אגב גם אני קניתי איתו את ההד יוניט של קלריון וגם לי יש את הרעש המעצבן הזה (קצת מפליא הבעיתיות בקלריון שנחשב לאיכותי) אך הבעיה היותר חמורה יום אחד באמצע הניסעה (ווליום דיי גבוה) נשמע סוג של רעש מחריד אוזניים מכול הרמקולים, הוא מייד כיבה את המערכת ומאז הבאס מאוד עמום. הקומפוננט נשמע מאוד חלש, ולפעמיים לא עובד. לפעמיים הקומפוננט עובד אבל האחורים לא עובדים וכאשר מגבהים לווליום קצת חזק נשמע הרעש המחריד אוזניים (רעש ממש ממש חזק עד שמיד כיבינו את הרכב). ניראה לי כי מקור הבעיה זה הרדיו דיסק, אבל זה ממש מוזר. אם למישהו יש כיוון לבעיה או משהו שיכול לעזור לנו להבין את המקרה אני ישמח מאוד. תודה מראש ליאור.
-
מצטרף לשאלה אם יש לי 4 ג'י שמיתפצל לשתיים של 8 ג'י (אורך ה- 8 ג'י בערך חצי מטר ) מה הערך של הפיוז שאני שם לפני ה 8 ג'י?
-
קניית תוספות למערכת בתקציב של 1.5k
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של מיצובישי בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
קומפננט כולל מיד טוויטר וקרוס (שמחלק את הצלילים) תעשה חיפוש תקבל מידע עצום אני ממליצ לך לחסוך עוד קצת לקנות סט קומפוננט (מוראל פולס בתקציב שלך) כמו שאמרו קודמי במקום רמקוליים אחוריים תקנה סאב ומגבר בתקציב הנ"ל הייתי ממליצ על יד שניה תבדוק כאן בפורום יש כמה הצעות מאוד מעניינות לסיכום סט קומפוננט טוב וסאב עדיף על פני אחורים. -
על איזה Clarion אתם ממליצים ?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של The_Drag0n בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ציטוט מהאתר של קלריון "How do I change the tuner frequency spacing for use outside the U.S.? With our C-Bus units, press and hold the BAND button, and move the Alpha Touch left or right. With our CeNet units, press and hold the RANDOM button, and PRESET #1 to change from U.S. to European frequencies. Each press of the PRESET #1 button will cycle the tuner frequencies. This feature is only available on units DB245 and DB345MP in 2004 anything else in 2004 to present does not have this feature." -
על איזה Clarion אתם ממליצים ?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של The_Drag0n בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רק בדגמים מסוימים ניתן לבצע את השינוי לרדיו של הארצ ממה שידוע לי ב-855 זה לא אפשרי וגם לא ב-865 (אותו מכשיר שנת 2006) אגב אפשר להשיג אותו ב-260 דולר באה"ב -
על איזה Clarion אתם ממליצים ?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של The_Drag0n בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לא, אתה צריך שהמספר יסתיים ב -6 כדי שהרדיו יקלוט בארץ ליאור. -
אם בדני עסקינן באמת הבחור הוא נכס לפורום כמו לרבים גם לי הוא עזר רבות באין ספור שאלות ששאלתי אותו
-
ח"ד על התקנה לא שיגרתית
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תמונות נוספות יגיעו בקרוב הרמקולים זה דיי בעייתי כי הם עם בד אקוסטי אבל אני יצרף עוד מספר תמונות גם של המערכת כבר מחר... לגבי המיקום חשבתי הרבה אם להתקין אותו מתחת לכסא (בעיות איוור תזוזות וכדומה) התיעצתי בפורום לבסוף הבנתי כי לא תיהיה בעיות מיוחדות.. אם תשים לב המגבר מחובר לכסא עצמו כך שהוא ממש זז עם הכסא כאשר מזיזים את הכסא ואין שום סיכוי שבעולם שהוא יפול או יפגע איכשהו . -
בשבוע האחרון עם התקנת הרדיו דיסק החדש החלטתי לסדר מחדש את החיווט ברכב ולצלם את ההתקנה כדי לקבל חות דעות מחברי הפורום לטובה וגם לרעה . הסט-אפ כולל: רדיו דיסק: קלריון DXZ865MP קומפוננט: מוראל דוטק שש על תשע: JBL CS3196 מגבר: קאדנס Q4000 סאב: סי וי אר הבניה בדלתות נעשה לפני כחודש וחצי ולכן יש לי רק את המוצר המוגמר (תודה לרומן ששאלתי אותה שאלות רבות לפני הבניה) הבניה נעשתה מעצ אמ די אף שנעטף בסקאי עם מילוי ספוג. המגבר הותקן מתחת לכסא (סיפור לא פשוט בכלל) גם כדאי לחסוך במקום אך יותר חשוב כדי למנוע גנבות בעתיד, אגב כרגע הסאב מחובר אך ורק על סליל אחד עד שאני ימצא מונו מתאים. הרמקולים האחוריים נכנסו לאחר חיתוך מסיבי (לסובארו יש פח שמסרב להיחתך) הכול "ארוז" בבד אקוסטי ואין זכר לרמקולים) בהיזדמנות זו אני יגיד תודה לדני לשלו לרומן ועוד רבים מהפורום שעזור בשאלות שונות ותרמו מהידע הרחב שלהם. כול חוות דעת תתקבל בברכה ועכשיו לתמונות:
-
http://www.clarion.com/us/en/support/faqall/index.html יש שמה תשובה איך משנים את זה במכשירים שזה אפשרי בהם ליאור.
-
זימזום מעצבן מהמערכת וכנראה שזה לא מהאלטרנטור. מה לבדוק?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לדני ולשאר החברים תודה על העזרה דני לשאלותך ... עשית בדיוק מה ששלו אמר ניתקתי את האר סי אי מהמכשיר כמו כן גם את החוט של הרמוט לגבי המינוס את זה לא בדקתי ואני ינסה לחבר אותו למקום אחר יתכן כי זאת הבעיה. אגב הרעש ישנו שהסוויצ' במצב של חצי סוויצ' ככה ששום מזגן או מאוור או משהו כזה בכלל פועל. הרדיו לא מכוון לרדיו אירופאי, ולכן לא בדקתי אם הזימזום קיים ברדיו אך כאשר הרדיו מנגן דיסק הזימזום קיים וגם כאשר אני מעביר את הרדיו דיסק למצב של כניסת איי יו אקס (לא מחובר לכניסה כלום) הרעש נמצא.. מחר אנסה לבדוק אולי הרעש קשור למינוס בכול אופן תודה על העזרה ושבוע טוב -
זימזום מעצבן מהמערכת וכנראה שזה לא מהאלטרנטור. מה לבדוק?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
שלו עשיתי את מה שאמרת ועדיין ישנו הזימזום הזה הוא מאוד מיזערי אך בווליום נמוך הוא עדיין נשמע.. מה יכולה להיות הבעיה יתכן כי אחרי שאבצע כיוונים הרעש יעלם או שמה יש בעיה ברדיו דיסק
