Jump to content

ultras_shash

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ultras_shash

  1. לא ניראה לי שזה יללת אלטרנטור כי הרעש נשמע גם שהרכב כבוי. ולשאלה מלמעלה אז כן אם לדוגמא אני מכניס דיסק ריק נשמע הזימזום אגב הוא ממש חלש אך מציק.
  2. יש ברשותי מערכת מסוג קלריון DXZ865MP לאחרונה שמתי לב כי ישנו רעש קטן ומציק, כמו שיריקה קטנה או זימזום ממש קטן, שומעים אותו בווליום נמוך כאשר הוליום גבוה הזמזום נבלע במוזיקה.. מה יכולה להיות הבעיה ? נ.ב הזימזום לא מהמגבר ולא מהרמקולים, כי הוא נישמע גם בקומפוננט שמחובר למגבר וגם ברמקולים האחורים שמחוברים לרדיו דיסק ישירות תודה מראש
  3. סתם בשביל הידע הכללי שתי הודעות מתחתך אחד מחברי הפורום סיפר שגנבו לו את המערכת מהאוטו גנב שיפרוצ אליך לאוטו, חס וחלילה, יחשוב שהוא פרצ לגן עדן זה ממש שטות לעשות את זה וגם בלי שום קשר לפריצות וכדומה זה ממש לא בטיחותי, גוזל מקום ולא אסטתי... לפי דעתי הדרך הטובה ביותר היא לחבר פלטת עץ למושבים זה גם חוסך המון מקום מה שכן לפחות אל תשאיר את זה במצב הקיים.
  4. אתה בטוח שהוא אמור להיתחבר לצ'נג'ר כי ניראה לי שהוא צריך מקור מתח?
  5. יש ברשותי מערכת קלריון DXZ865MP אתמול ירדתי לחבר אותה ופגשתי חוט לא מוכר ישנתם שתי חוטים צהובים אחד עם פיוז של 15 אמפר והשני עם פיוז של 3 אמפר האם צריך לחבר את שתי החוטים לא אותו מקור חשמל? נ.ב חיברתי כרגע רק את החוט הצהוב עם פהיוז של 15 אמפר והמערכת פועלת ללא שום בעיה תודה לעוזרים
  6. בעבר ראיתי תמונה של אוטו שכנראה היה קצר בכבל והשטיחים הפכו למסטיק עדיף להמנע כמה שיותר ולא לקחת את הסיכון. יכול להיות שבכלל המחור חיבר גם פיוז ליד המצבר ואז אין שום בעיה. אבל אני לא יודע ולכן שאלתי אם הוא עשה כך או שלא
  7. אלכס שלום ההתקנה יפה מאוד והרכיבים אכן איכותיים מקווה שתהנה מהם שאלה קטנה לי אליך. שמתי לב שהפיוז נמצא בתא המטען האם זה פיוז נוסף וישנו פיוז גם ליד המגבר (הפיוז צריך להיות כמה שיותר קרוב למצבר ואסור שהחיווט יעבור בפנים האוטו ללא פיוז בראשית החיווט). יום טוב ליאור
  8. אפשר קצת דוגמאות לקומפווננטים בטווח מחיר הנ"ל (150 דולר) שרצוי שאשמע?
  9. help ?
  10. באתר של קיקר יש את המלצת היצרן לתיבות שונות. כמו כן תיבה אטומה תשנה את אופיו של הצליל ולפני שתחליף את התיבה כדאי שתשמע את הסאב (שהוא דיי נפוץ) במספר תיבות ותחליט מה מתאים לך. אגב כדי לחשב כמה ליטר התיבה שלך תוכל להיעזר באתר הבא: http://www.autosound.co.il/main.asp?url=content/tools/volume/volume.html מקווה שעזרתי
  11. חברים ? מישהו ?
  12. בעבר התעניינתי בעיניין קומפוננט אך לא כול החלקים היו ברשותי כרגע נישאר לקנות רק את הקומפוננט החלקים שנקנו H.U - DXZ855MP סאב L7 מונו Hifonics NX750D מגבר ג'י בי אל המפורסם 6X9 jbl cs3196 כול הרכיבים נקנו בחו"ל איזה קומפוננט ישתלב עם הסט אף הנ"ל כמו כן הקומפוננט יקנה בארה"ב התקציב 150 דולר -/+ תודה רבה לעוזרים
  13. לגבי הרמקולים 6 על 9 הם כבר נקנו במחיר מצחיק של 270 שקל (היה מבצע בדיוטי על זוג שני ). מישהו יכול להגיד לי מה הגודל בדלתות מקדימה (נידמה לי 6 וחצי לא בטוח)? ולגבי קומפוננט איזה קומפוננט מומלץ(150 דולר-/+)?
  14. מישהו יכול לעזור קצת ולתת חוות דעת
  15. שבוע טוב לכול חברי הפורום חבר ביקש ממני את עזרתי כדי שארכיב לו מערכת הרכיבים שנקנו עד כה המגבר jbl הידוע מהדיוטי כמו גם רמקולים 6 על 9 של ג'י בי אל cs3196 לגבי שאר הרכיבים חשבנו בכיוון של פאנל dxz855mp סאב cvr מונובלוק Hifonics Brutus BX 1205D הרכיבים יותקנו בגולף א.מה הגודל של הרמקולים בגולף? ב.איזה קומפוננט מומלצ בסכום של 150 דולר ? (אגב כול הרכיבים מיובאים מארה"ב) ג.מה דעתכם על הסט אף והאם יש מקום לשינוי? תודה מראש לעוזרים
  16. טוב אז ראשית תודה לכול העונים ועכשיו לתשובות את הרמקולים היה ממש קשה לחבר, פח מעצבן וכו' , נעשה חיתוך של הפח בנוסף בניתי ממזונית (העצ בגב הארונית) בניה שיושבת על הרמקולים כול זה כוסה בבד אקוסטי ככה שלא מבחינים כלל ברמקולים.. אגב לכול האנשים שטוענים שהרמקולים מיותרים אכן הם לא הכרחים אך לאחר שחיברתי אותם נוכחתי לדעת כי ישנו הבדל ועכשיו הצליל "עוטף" אותך גם מאחורה ולפי דעתי זה פריט חובה במערכת.. אגב אמא שלי לא יכולה עם הסאב לכן היא מכבה את המגבר ושומעת רק עם האחוריים... מחבר בבוקר אני ינסה להחליף את המינוס והפלוס ... תודה מראש לעוזרים
  17. סוף שבוע רגוע לכול חברי הפורום לאחרונה התחדשתי ברמקולים 6 על 9 של חברת ג'י בי אל הדגם הוא cs3196 לאחר מאבקים לא קלים עם הפח של האוטו (סובארו די אל חורים 6 וחצי מאחורה) הרמקולים חוברו... הרמקולים חוברי לרדיו דיסק והקומפוננט והסאב חוברו למגבר. ועכשיו לבעיה הרמקולים ממש נשמעים יפה בכול הצלילים אך באס זה הדבר האחרון שאפשר לשמוע מהרמקולים הנ"ל.. כאשר לא חיברתי את המגבר ורק הרמקולים היו מחוברים היה נשמע כאילו אין בכלל באס.. האם זה הרמקול ככה או שמה זה הרדיו דיסק שלא יכול להרים את הרמקול ?? תודה מראש לעונים.
  18. בדיוק אתמול חיפשתי אחר בד אקוסטי עשיתי חיפוש בפורום וראיתי שהמליצו על טופ קאר ברחוב הלהב בחולון ובאמת קניתי משם במחיר מצחיק של 30 שקל... אם חולון זה רחוק לך אז תוכל למצוא את הבד במחיר יותר יקר בכול חנות של מערכות לרכב
  19. אתה יכול לתת קצת יותר פרטים על קווארק מהיכן הוא ? מה מחירו בארצ ? והאם כדאי להביא קווארק דרך האינטרנט ? כמו כן תמונות נוספות יתקבלו בברכה
  20. כמו שידוע לי בדגמי הפיוניר למניהם הרדיו דיסקים עם סיומת של 50 קולטים את התחנות בארצ מה לגבי קלריון ואלפיין איך יודעים איזה דגמים קולטים בארץ? תודה לעוזרים
  21. יש לי שאלה קשורה לנושא ולכן לא רציתי לפתח שרשור נוסף אם כרגע מחובר אצלי סאב בעל שתי סלילים אך רק סליל אחד מחובר (אילוצי מגבר) כאשר אני יביא מונובלוק מתאים ויחבר את הסאב כמו שצריך על שני סליליו השמיעה תשנה רבות? ("עוצמה כפולה" ?) אגב כרגע רק סליל אחד מחובר האם זה מסכן את הסאב/מגבר?
  22. באחת התמונות ראיתי את הפאנל שבתמונה של קליריון מישהו יכול להגיד לי מה הדגם שלו..??
  23. ההבדל בין 2 ל4 ג'י הוא רק בעובי של הכיסוי המגן???
  24. איך הקלריון ביחס לאלפיין (הדגמים מלמעלה)? ואגב אין בעיות עם המסך נגיעה הוא אמין ?
  25. כרגע אני מחפש רק רדיו דיסק בהמשך אני יחפש מגברים וכדומה.. אשמח לקבל הצעות נוספות במחירה נ"ל... תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...