Jump to content

ultras_shash

  • הודעות

    117
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ultras_shash

  1. תודה רבה על העזרה מחר בבוקר אני יתחיל לנסות את כול הקומבינות לגבי האורך של המינוס מהמגבר אני יקטין אותו לחצי מטר יתכן כי זאת הבעיה
  2. החלפתי את נקודת המינוס לנקודה שונה ועדיין יש את הרעש מה שכן אורך החוט של המינוס הוא מטר- מטר וחצי יש מצב שזה מיזה?
  3. היום חיברתי מגבר boss וכאשר האוטו דלוק נשמע רעש שמתחזק עם הלחיצה על הגז "יללת אלטרנטור" , עליתי הביתה, קראתי 700 ת'רדים בנושא ויש לי כמה שאלות איך בודקים אם הרדיו דיסק אחראי לרעש או שה-rca אחראי? ואיזה עוד בעיות יכולות להיות (חוצ מהמגבר -שהוא תקין)???
  4. תודה על העזרה אז איזה מגבר אפשר להביא בטווח מכירים שלו אפילו יד שניה? בכלל אפשר להביא משהו במחיר הזה שהוא לא "זבל סיני"
  5. אם מישהו יכול לתת לי פרטים עך המגבר ? יצליח להרים רמקולים 80rms ואיזה סאב בעתיד? המגבר: http://www.best4u.co.il/product.asp?productid=2231 D - MAX 4 * 250 W
  6. אסף בדיוק למה שאמרת התכוונתי אני לא מדבר על כבל למגבר ולא על הפיוז בדרך למגבר פשוט למתח קבוע אם צריך להשים עליו פיוז מלבד הפיוז שעל הרדיו דיסק עצמו?
  7. חיברתי לאחרונה רדיו דיסק באוטו וחוץ מהפיוז שבמערכת עצמה אמרו לי שצריך לחבר גם פיוז על החוט של המתח... צריך? ואיך אני יודע איזה ? תודה מראש
  8. עתיד הבעיה שאמרת זה בדיוק מה שקורה. הרדיו של ג' וי סיי הדגם אני לא זוכר בדיוק אני יבדוק ולפעמיים הוא בכלל לא עוצר על התחנה, וכשמשחקים עם ה-fm 1 אפ אמ 2 ואפ אמ 3 זה לפעמים קולט תחנות ערביות או שנעצר על תחנות שלא שומעים כלום , הוא קולט רק שתי תחנות ממש ברור וגם בתחנות הללו שומעים ממש חלש. הדגם זה kd-g310 jvc וזה באמת לא קולט תדרים זוגיים (הבנתי משהו עם כיוון לאמיקה או משהו) איך משנים את זה לישראל?
  9. הרדיו נקנה בארץ אם עוד מישהו יכול לנסות לעזור ...תודה.
  10. לפני יומיים התקנתי לחבר מערכת עם רמקולים והכול, אך משום מה הרדיו בקושי קולט ערוצים. הוא קולט את ערוץ 87 נקודה משהו ו103 כול שאר הערוצים אינם נקלטים כלל. בדקתי את חיבורי האנטנה והכול מחובר לפי הספר,בדקנו כיוונים ברדיו (אפ אמ 1 אפ אמ 2 וכו'). אם למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה אני אודה לו מאוד תודה מראש לעוזרים.
  11. מישהו יודע אולי מה היה מורכב בדי אל?
  12. אני מגיע עם עוד שני כלי רכב, נרגילות.... עלי רקדניות בטן.... עליכם.
  13. שלום לכולכם אני דיי חדש פה אבל אני מרבה לקרוא בפורום ונהנה מכול רגע ובאמת זה אחלה פורום. ורציתי לשאול אותכם אם עדיף לבנות תיבה קטנה לרמקולים האחוריים או להשאיר אותם כך? ואם כן מה זה יתרום? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...