-
הודעות
117 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי ultras_shash
-
בשבוע הקרוב מגיע קרוב משפחה מחו"ל והחלטתי לייבא איתו רדיו דיסק בטווח המחיר של 350 דולר מחול. איזה מערכת מומלצת במחיר הנ"ל? כרגע לא מחובר מגברים אך בעתיד יחובר מגברים לכן כול החיתוכים חשובים אבל גם שיהיה בעל תצוגות יפות. כרגע חשבתי בכיוון של פיוניר או האלפיין. מה דעתכם על האלפיין http://www.onlinecarstereo.com/CarAudio/ProductDetail.aspx?ProductID=14966
-
חיבור פלאפון אם כרטיס זיכרון לרדיו דיסק, האם אפשרי?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של eliran_330 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
"רדיו דיסק פיוניר הירוק..." פשש נשמע מעניין מה זה סוג של חידה? קודם כול תנסה לברר איזה דגם הרדיו דיסק? -
להסתיר תמגבר מאחורי פלטה בבגאג' - עזרה בתכנון.
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של רועי .א בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
כאשר מחברים את הפלטה משאירים מרווח בין הפלטה למושבים שיספיק למגברים ושיהיה עוד רווח. חוצ מיזה אם תשים לב בתמונה למעלה יש מרווח מעל הפלטה שאויר יכול לעבור דרכו. בקיצור, אם מתקינים כמו שצריך עם מספיק רווח אין שום סכנה למגברים. -
להסתיר תמגבר מאחורי פלטה בבגאג' - עזרה בתכנון.
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של רועי .א בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
לפותח השירשור אין דרך קבועה שמחברים את הפלטה. פשוט צריך לפתוח את הפגז' לתכנון ולנסות. לפי דעתי הדרך היעילה ביותר זה שילוב של שתי ההצעות, תחבר פלטה בכוח ופשוט תחזק אותה עם זויות מהצד של הכסאות. תנסה לקדוח כמה שפחות ,ותחפש אחר מקומות עם ברגים מוכנים כבר, למשל מתחת לשטיח ומקומות אחרים. -
גם לי יש סובארו די אל והייתי במצב שלך לפני מספר חודשים התקציב שלי היה באותו סדר גודל. הלכתי לכיוון של יד שניה וסגרתי את כול המערכת ב-1500 שקל (התקנה שכללה בניה עשיתי לבד אבל אם תוסיף את מחיר ההתקנה אתה עדיין תישאר בגבולות התקציב). אם אכן תלך לכיוון של יד שניה תוכל לקנות דברים איכותיים יותר. המלצה שלי קומפוננט מוראל דוטק מגבר הג'י בי אל המפורסם מהדיוטי פרי (חדש) וסאב לאנזר מקס (חדש או יד שניה). אגב גם אני כמו רבים אחרים הייתי בדעה של : 6 על 9 מאחורה יספקו אותי אבל אחרי שאתה שומע קומפוננט טוב מקדימה בשילוב של סאב אתה כבר תשכח את הדעה הזאת.
-
דבר אחד אני לא מבין, איך בכלל אתה יכול להתיעץ עם חברי הפורום כאשר אתה מדבר על פריט גנוב. אנשים משקיעים יםם של מזומנים במערכת שלהם ובסוף מגיע ערס קטן שובר מנעול ולוקח הכול, וברגע שאתה קונה את זה ממנו את מעודד אותו לפרוצ שוב. לך תדע אולי מחר זה תיהיה אתה. עצה שלי אם אתה לחוצ בכסף עזוב אותך גנוב תנסה לקנות משהו יד שניה ותישן עם מצפון שקט.
-
חיבור רמקולים רגילים למערכת.
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אם אני לא טועה רמקולים ביתיים שמגיעים עם הרדיו דיסק הם 6 אום. אגב אם אני מחבר במקביל זה לא יורד לי ל-4 אום או שלוש אום במקרה שזה שש אומ? ואיך אני מחבר אותם ? -
מחבור אצלי ברכב מגבר קדנאס קיו 4000 בגישור הוא מוציא 200 וואט אר אמ אס איך אפשר לחבר אל המגבר רמקולים של מערכת סטריאו ביתית לגישור? מי ששואל למה פשוט לכבוד פורים אני וחברים, מתחפשים לדרדסים על האוטו בניתי פטריית ענק ואני רוצה להוציא מחוצ לאוטו שתי רמקולים (אגב הכול מתוכנן למחר בבוקר מי שיכול להנות כמה שיותר מוקדם יעזור לי מאוד) האם זה אפשרי? ואם כן כיצד לעשות זאת תודה מראש לעונים וחג פורים שמח.
-
אפשר איזה הסבר קצר על כבלי חשמל לרכבמה הכי טוב
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של quiksilver בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
4 ג'י יותר עבה ויספיק לך גם למגבר חזק יותר, אם וכאשר תחליט להיתקדם בעתיד. השאלה היא מה אתה צריך כרגע ולפי המגבר שלך נמליצ לך איזה עובי כבל לקנות. -
קניתי דרכם קומפוננט מורל דוטק הייתה לי בעיה בסט וכאשר אמרתי להם שאני רוצה לממש את האחריות אמרו לי שאני יסע למפעל של מוראל או שאני יתן את זה להם ויחזירו לי את זה רק אחרי חודש וחצי חודשיים.....אז אם השירות לא הכי חשוב לך הם חנות דיי סבבה.
-
קח סוללה של 1 וחצי וולט, תחבר צד למינוס צד לפלוס אם הממברנה יוצאת אליך הפלוס זה פלוס והמינוס זה מינוס אם היא "נשאבת" לתוך הרמקול אז זה הפוך
-
אפשר המלצה למגבר 2 ערוצים לאחוריים שלי?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של Z!0N בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
האדום והלבן נחשבים ליציאה אחת של אר סי אי ואם תחליף בניהם זה לא יפתור את הבעיה. מה שכן אתה יכול לעשות את מה ששלו אמר. "תעביר את הרמקולים האחוריים ליציאות הקידמיות של ההגברה הפנימית של ה - HU. אומנם במצב כזה כאשר ה - FADER יהיה במצב קידמי יישמעו את הרמקולים האחוריים וכאשר ה - FADER יהיה במצב של אחורה יישמעו את הרמקולים הקידמיים, אבל לפחות תהייה לך שליטה בניפרד על הרמקולים הקידמיים והאחוריים". -
לגבי הלאנזר מקס אם אני לא טועה הוא צריך תיבה דיי גדולה תקנו אותי אם אני טועה?
-
מגבר מונו כשמו כן הוא. ערוץ אחד בלבד, בשונה ממגברים של שתיים ו4 ערוצים מגברי מונובלוק יורדים לשתי אום, אום אחד ואפילו פחות. ומחברים אליהם סאב/סאבים. לגבי שאלתך השניה 2 סלילים או סליל אחד. כאשר יש לך שתי סלילים אפשר לשחק עם האומים. לדוגמה סאב שיש לו שתי סלילים של 4 אום אפשר לחבר למגבר בהיתנגדות של 8 אום או בהיתנגדות של 2 אום.
-
בעיה במערכת..קופץ ללא סיבה שאני מגביר חזק.מה זה יכול להיות?
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של Eyal MaZdA 2.0 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני לא יודע אם זה אותה הבעיה אבל הייתה לי בעיה דומה במערכת סטריאו הביתית בזמן שהיה באסים המערכת הייתה רועדת והדיסק היה קופץ כי הבולם זעזועים (אם בכלל יש) היה גרוע. איזה רדיו דיסק מחובר אצלך? תנסה אולי לחבר רדיו דיסק אחר ולבדוק אם זה קופץ. -
לגבי השאלה שלך, קיט התקנה סביר עולה בסביבות 100 -150 שקל בכול חנות אדיו לרכב. אני הייתי ממליצ לך ללכת למתקין ולא להיתעסק עם ההתקנה אם אין לך ידע קודם. התקנה ראשונה תראה איך המתקין עושה את זה ותלמד לפעמיים הבאות.
-
מידן מה שאתה אומר נישמע לי הכי הגיוני ואכן הוא הסביר לי את זה שזה מתרחש בסאבים או משהו כזה. הטוויטר ניקנה דרך פומבה ואני יפנה גם אליהם אבל בנוסף לזה אין לי בעיה לשלוח להם מכתב בסגנון דיי חריף, ופשוט להסביר להם חד וחלק או שיחליפו לי את הטוויטר או שפשוט אני יגיש תלונה. פשוט עיניין של עיקרון, ולמנוע מצב דומה בעתיד לאנשים אחרים. אבל לפני כן אני רוצה להיות בטוח בעצמי ואני ידבר שוב עם מוראל שיסבירו לי את הסיבה המפורטת. אגב מידן אם אכן מה שציינתה זה הבעיה, זה אמור להיות מכוסה במסגרת האחריות ?
-
דבר ראשון תודה על התגובות. דבר שני הפקיד במוראל ניסה להסביר לי מה קרה לטוויטר באיזה ציור מוזר הוא צייר שתי קצוות ואמר שהטוויטר עלה ואז ירד וקיבל מכה מלמטה לא הבנתי כלום וזה ניראה לי ממש בילבול שכל. בכול אופן כבר מחר אני יתקשר אליהם וינסה לדבר איתם ויבקש קצת יותר פרטים בנושא. דבר אחר שמעלה את חשדי, שלו אומר כי הטוויטר אינו יוצא מהמירכוז עקב עודף עוצמה. ואני זוכר שהמוכר\פקיד טען באופן ברור שהטוויטר יצא מהמירכוז בגלל שהמגברים לא היו מכוונים או שהגבהתי יותר מדי את הוליום אם אכן שלו צודק כנראה שהמוכר חירטט עלי. הכסף זה שטויות בכול הנושא הזה ואפשר להשיג את הטוויטרים הללו יד שניה במחיר סביר, אבל מה שמעצבן אותי שהם פשוט לא מכבדים את האחריות ומנסים לסבן אנשים שלא מבינים כול כך בתחום. בכול אופן אני ינסה לברר יותר פרטים ויתעיץ עם חברי הפורום מה כדאי לי לעשות. תודה, ליאור
-
לפני מספר שבועות קניתי סט של מוראל דוטק (יד שניה) עדיין במסגרת האחריות. לאחר שחיברתי את הסט ניתגלה לי כי אחד הטוויטרים מתנתק בוליום גבוה. בהתיעצות עם חברי הפורום נאמר לי כי הבעיה דיי נפוצה ובמפעל בנס ציונה יחליפו לי את הטוויטר ללא שום בעיות. כאשר הגעתי למפעל נתנתי את הטוויטר לבחור ששם הוא אמר שהם יבדקו אותו ויחזירו לי תשובה. כעבור רבע שעה חזרתי למפעל והוא אמר לי כי המירכוז של הטוויטר נידפק (או משהו בסגנון) וכי אי אפשר לתקן את זה, בנוסף הוא תירצ זאת בסיבה שהטוייטר קיבל יותר מדי ווליום והוא לא יודע איך הטוייטר השני עדיין עובד כשורה. אני לא מבין גדול בתחום הרמקולים ולכן לא ידעתי בכלל מה לענות לו. מה שעיצבן אותי יותר היה שהוא אמר כי טוויטר חדש יעלה לי 200 שקלים (לטוויטר בודד) היתווכחתי איתו כי יש בידי אחריות אך הוא טען כי זה לא מכוסה במסגרת האחריות ומיכיוון שאיני מבין גדול בתחום לא ידעתי בכלל מה לענות לו. לדעתי האישית הוא דיי הינדס אותי כי יש לי חזות של "ילד" ואולי הוא חשב שהוא מצא פרייר. בנקודה זאת החלטתי כי עדיף שאני יתיעצ עם חברי הפורום. מה היא הבעיה ? האם זה מכוסה במסגרת האחריות? וואם לא אז למה האחריות?? תודה מראש לעוזרים
-
עזרה במציאת אר סי איי
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הקפצה של הנושא היום היסתובבתי במיספר חנויות אלקטרוניקה ואדיו לרכב וכולם אומרים שהם אינם מחזיקים כאלה חלקים במלאי, חנות אחת אף השכילה ואמרה לי שצריך לשלוח את המגבר לתיקון פשוט עצרתי את עצמי מלצחוק לו בפנים. אז מי שיכול לתת לי כתובת של חנות כולשהי שיש את החלק אני אודה לו מאוד. הוספתי תמונה של החלק. -
מישהו יודע על חנות באיזור חולון / ראשון שמוכרת סקאי שלחלקו האחורי מחובר כבר ספוג. ואיך בכלל קוראים לסוג זה של סקאי?
-
קניתי את הסט יד שניה ואיתם קיבלתי גם את האחריות שהיא בתוקף לעוד מספר חודשים. אני מקווה שלא יעשו לי בעיות כי האחריות (שזה בעצם הקבלה) הם על שם מישהו אחר. יש לי עוד שאלה קטנה לפני שאני נוסע לשם, זה אפשרי שרק טוויטר אחד נפגע והשני תקין לחלוטין? אגב תודה רבה על העזרה המהירה.
-
המיד שמחובר לקרוס פועל כשורה רק הטוייטר עושה בעיות. שיחקתי ניסיתי לעשות כול מני קומבינציות החלפתי צדדים ותמיד הייתה אותה הבעיה.מאותו הטוויטר כך שאני לא בטוח שזה מהמגבר.
-
יש ברשותי מוראל דוטק אחד הטויטרים מתנק לסרוגין בווליום גבוה החלפתי בין הקרוסים ושוב אותו הטוויטר עשה בעיות . מה יכול להיות הבעיה? האם הטויטר שרוף?
-
עזרה במציאת אר סי איי
ultras_shash פרסם הודעה בנושא של ultras_shash בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
איפה יש מעבדה כזאת באיזור חולון /ראשון ? אגב כמה עולה כזה חלק ?
