Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7282 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

היום מרוב לחץ האטתי כמעט לחלוטין ושילבתי ל P ,היה צליל מאוד מאוד חלש של חריקה.

בקושי נשמע,האם נגרם נזק? המהירות כ 3-5 קמ"ש.

פעם ראשונה שזה קורה ברכב,האם נגרם נזק? מכיוון שהגיר תפקד מעולה אחרי זה ללא שום הבדל.

פורסם

נזק נגרם בוודאות(גם אם הוא מינורי).

מאחר וזהו מקרה חד-פעמי, לכן לא מורגשת תקלה כלשהי בממסרת.

אל תהפוך זאת להרגל, הממסרת לא אוהבת שמתפעלים אותה בניגוד לנהלים(בדיוק כמו הפורום) - בהתחלה מקבלים אזהרה(רעשי החריקה ששמעת, כחחחחח), אח"כ מעקב(תפקוד הממסרת לקויה, לא כל תגובה מתבצעת) ולבסוף חסימה(הממסרת אינה מתפקדת).

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

תראה עמית,חבר עשה את זה פעם ואצלו היה צליל חריקה עצום באותו שלב.

אצלי היה רק קליק כזה,התמסורת עצמה כבר כ 105 אלף ק"מ מתפקדת מצויין וללא בעיות מיוחדות למיניהן.

השאלה היא האם זה יהיה מורגש,והאם בטסט יכולים להכשיל על מין דבר שכזה?

פורסם
נזק נגרם בוודאות(גם אם הוא מינורי).

מאחר וזהו מקרה חד-פעמי, לכן לא מורגשת תקלה כלשהי בממסרת.

אל תהפוך זאת להרגל, הממסרת לא אוהבת שמתפעלים אותה בניגוד לנהלים(בדיוק כמו הפורום) - בהתחלה מקבלים אזהרה(רעשי החריקה ששמעת, כחחחחח), אח"כ מעקב(תפקוד הממסרת לקויה, לא כל תגובה מתבצעת) ולבסוף חסימה(הממסרת אינה מתפקדת).

לא יכולתי שלא להתעלם.

 

Well said :-P

ליום יום: מחפש את המיועדת.... כרגע הצעצוע VTR סקסו 1997

לאשה ולסופ"ש: פורסטר 2016 X ממוגן עם הגבהה

 

 

פורסם
השאלה היא האם זה יהיה מורגש,והאם בטסט יכולים להכשיל על מין דבר שכזה?
ב-99.9%(ככל הנראה, אני לא נביא) זה לא יורגש.

בטסט לא בודקים את פעולת הגיר.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

פורסם

שלום.

 

למימסרת עצמה לא ניגרם נזק מיצטבר אממה יש לך סיכוי טוב לשבור את הגיר כמו גדול ולמה?

כאשר משלבים פרקינג יש שן שקופצת וחודרת לתוך צלחת משוננת ,וזה עוצר [נועל את הרכב ] שלא יזוז.

אם אין לך מזל אתה עלול לפוצץ את הגיר לחתיכות יש להמנע מהדבר הזה כי זה לא תמיד סולח.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום,

היום מרוב לחץ האטתי כמעט לחלוטין ושילבתי ל P ,היה צליל מאוד מאוד חלש של חריקה.

בקושי נשמע,האם נגרם נזק? המהירות כ 3-5 קמ"ש.

פעם ראשונה שזה קורה ברכב,האם נגרם נזק? מכיוון שהגיר תפקד מעולה אחרי זה ללא שום הבדל.

תלוי באיזה רכב. יש גירים אוטו', שבהם לא קורה כלום אם משלבים ל-P תוך כדי נסיעה, מכיוון שהפין קופץ ולא נועל את הגיר כל עוד הוא מסתובב. (מה ששומעים זה טררררררר של קפיצות הפין עד לעצירה.)

(add lightness' (Colin Chapman'

פורסם

תשלב לפארקינג בירידה ללא בלם יד ותראה עם האוטו עוצר. עם זה קרה פעם אחת ולא כהרגל אז לא צריכה להיות בעיה מלבד הרעש המפחיד שזה עושה. בפארקינג נכנס פין ארוך שנועל גלגל שיניים במקרה שלך הוא קפץ על הגלגל עד לעצירה

פורסם

השרשור הזה נראה לי דומה לשאלה מה יקרה לרכב אם נראה 80 קמ"ש בראשון...

 

התשובה : אם קורה בטעות - לא נורא.

 

א-ב-ל ... לא לנסות שוב !

 

( באוזני עדיין מהדהדות הצעקות של המורה לנהיגה שלי [מנוחתו עדן] כשהעברתי ל-Parking מוקדם מדי בחניון של משרד הרישוי בצפון תל אביב - וחלפו מאז כ-23 שנים... )

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

למדת על אוטומט??

ועוד לפני 23 שנים?

 

גוועלד!!

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

פורסם

לפעמים זה מחוייב המציאות. סבא שלי עליו השלום עשה רשיון על אוטומט לפני 30 שנה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אף פעם לא בדקתי,

אבל נראה לי שיש מנגנון כנגד השילוב המסוכן.

אצלי בפיג'ו (ובערך בכל אוטו אוטומאטי שנסעתי עליו)

שמשלבים לפארקינג ועוזבים את הברקס, האוטו נותן מן השענות כזאת קדימה

כאילו הוא ממשיך עוד סנטימר קדימה ואז ננעל.

זה בטח מונע תקלות, שווה בדיקה...

(NOT)

מינימן: "זה פשוט משמח לעבור טסט כל פעם מחדש , יש הרגשה כאילו נצחתי את המכון טסטים." :hihi:

"בחורה זה כמו אימיול, לאט לאט אבל בסוף יורדת."

×
×
  • תוכן חדש...