Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7285 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכביש מספר 5 חוצה שומרון יש בהחלט אכיפת מהירות.

לפני כמה שנים איזה ילדון מהפורום השכן נתפס שם על 196, מאוד יפה לקורולה (ידנית) ומאוד יקר ומצער עבור הילדון המסכן (כמה אלפים שכ"ט+קנס, ו-11 חודש שלילה אם אני זוכר נכון)

אילת-מצפה רמון: שעה ורבע. (דרך עובדה)

20 ליטר דלק הכי מהנים ששרפתי עד היום.

צריכה 1:8.

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
כביש 55 אני כביש חוצה שומרון, וכמעט אין בו אכיפה.

 

כביש חוצה שומרון הישן ( 505 ) סגור מאלקנה עד מעלה ישראל (ליד ברקן).

 

בכל מקרה אני חוזר בפעם השלישית על המלצתי לטובתך ובטחונך סע בתחבורה הציבורית.

התכוונתי להוא שמעליו כנראה... זה שמוביל מצומת גיתי אבישר, ימינה לפני ברקן, ועד כפר סבא.

dirty old man

need love too

פורסם
ורק אני בחיפושי אחר כוכב יאיר הגעתי לצומת תפוח....

לפחות הכביש מצויין

גם אני פעם הלכתי לאיזו פגישה ולא ידעתי בדיוק איפה היא.

הם אמרו לי שהם נמצאים בירושלים.

איפה בירושלים? "תגיע לכניסה לעיר וכבר נדריך אותך".

בסדר. הגעתי לכניסה לעיר, התקשרתי והדריכו אותי "סע לכיוון מעלה אדומים".

לא אמרתם שאתם בירושלים? "אנחנו בשכונה של ירושלים".

הדריכו אותי, סע פה ופנה שם קח לשם וקח לפה. תודה רבה, המשכתי לנסוע.

פתאום אני מגיע למחסום. חיילים נחמדים ותרנגול בשם רמי (נשבע לכם).

התקשרתי שוב. הגעתי למחסום, נראה לי שהלכתי לאיבוד. והם - "לא, זה בסדר. תמשיך ועוד איזה חמישה ק"מ תהיה מן כיכר ושם תיקח ימינה ואז שמאלה ואז ישר ואז ימינה ואז ישר ואז עוד פעם שמאלה". וכו' וכו' "ובסוף תראה שלט - גבע בנימין".

'סדר. שיהיה. שכונה של ירושלים אעלק. שכונה של רמאללה!

המשכתי ימין שמאל ימין לפי ההדרכה. הגעתי לש"ג. יושב שם חייל צעיר צעיייייר. נראה לי שעוד לא בר מצווה. אני שואל אותו - פה זה גבע בנימין?

הוא עונה "לא אחי, פה זה אדם"

אז איפה זה גבע בנימין? "תחזור לכביש הראשי, נראה לי שזה בהמשך".

'סדר. שיהיה. בהמשך.

טו מייק א לונג סטורי שורט - סיור עצר אותי בכניסה לרמאללה. :?

מסתבר ש:

א. גבע בנימין ואדם זה שני שמות לאותו ישוב, כנראה כדי לבלבל את מי שצריך להגיע אליו. וחבל שלא מספרים את זה לצעיר בש"ג.

ב. אחינו תושבי חבלי הארץ ששוחררו בששת הימים נוטים להגדרות די רחבות של המושג "שכונה של".

ג. הם גם נוטים לשקר כדי שלא יפחדו להגיע אליהם. ומודים בזה בביישנות כשכבר מגיעים אליהם.

ד. מפחיד להגיע אליהם. חבר קיפי מהעבודה שחצי מהחבר'ה שלו מהישיבה זרויים בחבלי ארץ שונים ומשונים אמר לי שהכבישים שנסענו בהם אסורים לנסיעה ברכב בודד.

ה. עזבו אותי מהשטויות האלו. מי שרוצה לממש את נטיותיו המשיחיות ולקרב הגאולה באמצעות אחיזה בחבלי ארץ שנויים במחלוקת - סבבה לו, אני מאחל לו בהצלחה.

אבל אם הוא רוצה להפגש - שיטריח עצמו למרכז, תודה. אני לא הולך להנאתי למקומות שאליהם שולחים אותי בכפיה במילואים.


×
×
  • תוכן חדש...