Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7300 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טייפה אה, איזה מישהי שעבדה איתי אומרת שהספריבס שלהם זה אורגזמה וחצי

 

היתה המסעדה הטובה ביותר באזור, עד שהבעלים עם היגואר רכש אותה :-D

 

האוכל עדיין ברמה טובה, אבל לא מה שהיה פעם

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

שים לב שעד 2002-3 מדובר במנוע 4.0 עם גיר אוטומאטי בעל 5 הילוכים (בניגוד ל4.2 עם ה6 הילוכים והשליטה הידנית).

בנוסף, בדגמים עד שנת 2000 היו בעיות עם ציפוי הניקאסיל ולכל הדגמים יש מחלה עם המותחנים של שרשרת הטיימינג.

 

עוד פרטים - http://www.jag-lovers.org/cjw/

(שים לב לשני המאמרים הראשונים)

 

 

גיל, שלא שותה אלכוהול (תודה על ההזמנה) וגם חלם על XK8 עד שראה את המחירון (מאיפה יש לך כסף?!?!?!)

 

 

אגב - למה בofftopic???

פורסם
שים לב שעד 2002-3 מדובר במנוע 4.0 עם גיר אוטומאטי בעל 5 הילוכים (בניגוד ל4.2 עם ה6 הילוכים והשליטה הידנית).

בנוסף, בדגמים עד שנת 2000 היו בעיות עם ציפוי הניקאסיל ולכל הדגמים יש מחלה עם המותחנים של שרשרת הטיימינג.

 

ליגואר בכללי מהשנים הללו ישנה בעייה עם המותחנים ומשהו עם הגיר האוטומטי. הP שם לא נכנס בד"כ - לא משהו ששווה לתקן תמורת כליה...

 

עוד פרטים - http://www.jag-lovers.org/cjw/

(שים לב לשני המאמרים הראשונים)

 

 

גיל, שלא שותה אלכוהול How gay is that ?!(תודה על ההזמנה) וגם חלם על XK8 עד שראה את המחירון (מאיפה יש לך כסף?!?!?!)

הסכם גירושים שמן מלירון ;)

 

אגב - למה בofftopic???

נראה לי מתאים לפה

 

יש גם שוקו.

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.


×
×
  • תוכן חדש...