Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7311 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אוקיי, לאחר כמה זמן שוב זה קרה, נכנסו לי בפגוש מאחורה בסיוויק. :sad:

עכשיו כמובן שמי שפגע בי הוא האשם ומפעלים את הביטוח.

 

אז עכשיו אני שואל את חבריי הירושלמים לאיזה מוסך כדאי לשים את האוטו או יותר נכון את הפגוש לתיקון:

א. אדיב - שהוא מורשה מאזדה

ב.אופיר - שהוא מורשה סיטרואן פיג'ו אם אני לא טועה

ג.שני אומנים - שפעם שמנו שם את הלאנטיס 96 שהייתה לנו ויצאנו מרוצים והוא גם מורשה מאזדה

ד. האומן

ה. עלית

ו. החבר

 

אם יש למישהו ניסיון טוב עם אחד מהם אני אשמח לשמוע כי זה ממש יעזור!!

שוב, אני מירושלים והאוטו הוא סיוויק 2002

תודה לכל העוזרים.

Polo 2012

פורסם

לדעתי, אם זה שפגע בך אשם אז תבדוק אם יש מוסך שהוא גם מורשה הונדה. אתה לא חייב מוסך הסדר אתה יכול בכל מוסך רק הבעיה בכל מוסך היא בקטע של התשלום שאתה משלם מכיסך עד שאתה מקבל מהביטוח האחר.

 

שפגעו לי מאחור שמו לי חלקים מקוריים חדשים (פגוש פנימי ועוד כמה קטנות) במוסך מורשה פיאט.

 

אם הנזק יחסית גדול אז שקול לקחת גם שמאי פרטי שלא קשור לביטוח שלך או לאחר - שמאי פרטי יכול לתת לך ירידת ערך טובה יותר משמאי של הביטוח. אם תרצה יש לי אחד מומלץ.

בתאריך 23.5.2021 בשעה 22:04, Shab00 כתב:

(פורד פיאסטהאוטו מצוין אבל למי שתכנן את בקרת האקלים בו מחכה מקום שמור בגהנום.

מדויק לחלוטין. 😂🤣.

עריכה: תודה על 6 שנות שירות פיאסטה יקרה. היי שלום!..... ולא להתראות🤪.

פורסם
לדעתי, אם זה שפגע בך אשם אז תבדוק אם יש מוסך שהוא גם מורשה הונדה. אתה לא חייב מוסך הסדר אתה יכול בכל מוסך רק הבעיה בכל מוסך היא בקטע של התשלום שאתה משלם מכיסך עד שאתה מקבל מהביטוח האחר.

 

שפגעו לי מאחור שמו לי חלקים מקוריים חדשים (פגוש פנימי ועוד כמה קטנות) במוסך מורשה פיאט.

 

אם הנזק יחסית גדול אז שקול לקחת גם שמאי פרטי שלא קשור לביטוח שלך או לאחר - שמאי פרטי יכול לתת לך ירידת ערך טובה יותר משמאי של הביטוח. אם תרצה יש לי אחד מומלץ.

אוקיי,

נכון, כל אלה מוסכי הסדר כי זה מה שמציע לי הביטוח. מה אני יעשה?!?

 

הקטע שהנזק הוא מין "בוקס" כזה בפינה הימנית של הפגוש שקשה מאוד לתקן את זה (ככה אני מאמין) ואני מצפה לקבל פגוש חדש, מן הסתם שבהונדה זה יהיה הכי איכותי.

אבל אלו המוסכים שמציעים לי, אני יכול להתקעש על יותר!?

Polo 2012

פורסם

אצל שני האומללים (האומנים) לא הייתי שם אפילו מכונית צעצוע !

 

וזה מניסיון אישי.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אצל שני האומללים (האומנים) לא הייתי שם אפילו מכונית צעצוע !

 

וזה מניסיון אישי.

 

שמוליק

מה קרה בדיוק??

כי תכלס זה מוסך גדול ועושה רושם טוב

Polo 2012

פורסם

שמוליק, לא יודע מה דעתך על השניים, אבל אני מרוצה מאוד מעבודה שעשו על מכונית של ההורים שלי (אימפרזה) אחרי שמישהו דפק להם את הדלת... עבודה טובה יפה ומקצועית.

אם אתה יורד ככה על מוסך עם שם אולי תביא את סיבותיך?

 

צביקה

...Carpe Diem

פורסם
שמוליק, לא יודע מה דעתך על השניים, אבל אני מרוצה מאוד מעבודה שעשו על מכונית של ההורים שלי (אימפרזה) אחרי שמישהו דפק להם את הדלת... עבודה טובה יפה ומקצועית.

אם אתה יורד ככה על מוסך עם שם אולי תביא את סיבותיך?

 

צביקה

ניסיון אישי שלי (לא מספיק ?)

 

המוסך שעבדתי בו עבד איתם, וראיתי איך הם עובדים.

 

מספיק עכשיו ?

 

ואם לא, יש שני חברי מועדון PSI שיכולים להעיד על כך.

 

ואם זה לא מספיק, אז אני כנראה אצטרך להעלות תמונות של הרכב שלי לאחר העבודה שלהם עליו.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם
אל תלך למוסך הסדר... שלם למוסך בעצמך ותקבל מהביטוח שלך את הכסף (המוסך הסדר זה כדי לחסוך את הקטע שאתה משלם), חפש מוסך מורשה הונדה.
אז איפה נכנס כל העסק של השמאי?? הוא יבוא גם לשם והכל ילך סבבה??

 

חבר'ה אני צריך עזרה דיי מהר כי רק מחר יש לי זמן לעשות את כל הפרוצדורה.... תודה!

Polo 2012

פורסם

אתה יכול לגשת למורשה הונדה . לא נראה לי שזה משנה אם אתה תביא שמאי לבד או הסוכן שלך כי שניהם יהיו לטובתך כל עוד לא תתבע את חברת הביטוח שלך. ובכל מקרה בהתחלה אתה זה שמשלם (עד שיחזירו לך את הכסף הביטוח הנתבע)

אם אתה צריך פחחות מקצועית יש את "הנדרו ניסים"(אף פעם לא זוכר את שמם בדיוק) ברחוב חרשי הברזל בתלפיות, האנשים פשוט אומנים בתחום ראיתי את העבודה שהם מבצעים פשוט מדהים אבל גם המחיר בהתאם. ואני לא בטוח שהם יתעסקו רק בהחלפת פגוש.

יש גם את "אומן הפלסטיק" גם פחחות וגם הוא מתעסק בתיקון והחלפת פגושים בתיקון מכה אצלי מאחורה עשה עבודה מעולה בחלקים הנראים אבל בחלקים הפנימיים קצת חיפף(הפועלים שלו כנראה) אם אתה צריך רק פגוש שווה לבדוק אצלו (כמו כן תוכל לדבר איתו שיחכה עם הכסף עד שהביטוח יחזיר לך כך זה היה איתי אומנם הוא עובד עם הסוכן שלי שגם המליץ לי עליו. אך הוא לא היה מוסך הסדר של הביטח שתבעתי).

ובהצלחה בכל מקרה.

פורסם
אז עכשיו אני שואל את חבריי הירושלמים לאיזה מוסך כדאי לשים את האוטו או יותר נכון את הפגוש לתיקון:

מוסך אייל חי בתלפיות - מקצוען ו"מתקתק" עיניינים

הטלפןו שלו 02-6793444.

 

הגעתי אליו בנסיבות דומות - מישהו שגרם לי נזק והמליץ עליו.

פורסם

אוקיי היום היה לי גילוי נאות לגבי החברות ביטוח האלה.

הם בעיקרון רוצים וממליצים שכולנו נלך למוסכי ההסדר שלהם על מנת לחסוך פרוצדרות כסף וכיוב' ולא ממש אומרים שאפשר ללכת לכל מוסך שהמבוטח חפץ בו. ככה שסתם שיגעתי אתכם... בכל זאת תודה!!!

 

הבעיה היחידה בזה שזה לא מוסך הסדר זה שאתה משלם והכסך חוזר אלייך, קצת מעצבן אבל לא נורא.

 

אוקיי אז לעניינו...

היום הלכתי למוסך שאני בחרתי ומן הסתם הלכתי למוסך מורשה של הונדה שיש בו תיקוני צבע ופחחות, למי שמכיר הלכתי לב.ג.מ, מקצוענים אמיתיים!!!! יסדר לי את האוטו פיקס!!

 

אז ככה למי שלא יודע, כי אני לא ממש ידעתי עקב זאת שהסוכנת שלי לא אימצה מספיק את המוח שלה כדי להגיד לנו את זה, כי זה עצם השרשור.

 

מוסכי הסדר הם פשוט הדרך הנוחה והזולה עבור חברות הביטוח לכן יש תמיד ללכת למוסך מורשה עבור רכבכם על מנת לקבל את המקסימום מהתביעה נגד הביטוח!!! נקודה!!!

Polo 2012

×
×
  • תוכן חדש...