Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7313 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

קניתי מיצובישי קולט 94 ואני רוצה לשים לה עכשיו מערכת... הבעיה שאין לי מושג במערכות!

ובשביל זה אני צריך את העזרה שלכם :)

 

בקיצור הדרישות שלי מהמערכת זה יותר איכות מאשר עוצמה

אבל גם שבעוצמה גבוהה עדיין ישמעו טוב.. אין צורך בסאב.. לא מחפש את כל הבומים האלה

התקציב שלי הוא בסביבות ה2000 שקל להכל כשיש אפשרות להוסיף אם זה באמת נדרש

 

חבר המליץ לי על קומפוננט מגבר ופנאל ואמר שבזה אני בעצם פותר את הבעיה שלי...

אז אם הוא צודק לדעתכם תתנו לי המלצות לדגמים מסוימים מומלצים...

 

בקיצור.. כל עזרה\תגובה תתקבל בברכה כי באמת שאין לי מושג בנושא הזה

 

תודה מראש, עידן

פורסם

אין הרבה מה להציע במחיר כזה אחי, היום רדיו דיסק בינוני עולה בסביבת 900-800 שקל.

אז בוא נניח שקנית רדיו דיסק ( 800 שקל) , מגבר עולה עוד 1000-800 לפחות, ורמקולים אחוריים עולים בסביבות 300-500 וזה נחשב זבל. ככה שתעשה את השיקולים שלך.

אתה יכול לקנות יד שניה במחיר הזה .

פורסם

רדיו דיסק-פיוניר 4800\5800

קומפוננט-JBL הסדרה הנמוכה,לא יודע בדיוק את הדגם אבל אהבתי את הצליל יחסית למחיר.

אחורים-6X9 גם JBL ממש אהבתי,שוב,לא זוכר דגם אבל סדרה נמוכה שלהם 60 או 70 RMS.

ייכנס לך בערך בתקציב עם ההתקנה אולי חורג במעט.

זו מערכת שתתן לך תמורה ממצה מאוד לכסף וגם יש לך אפשרות להתקדם איתה בעתיד (אתה לא נשמע באנדם עם שאיפות לנצח בתחרויות SQ) ע"י הוספת מגבר וסאב.

פורסם

וואלה יש לי יותר מ2000 להשקיע אבל אין סוף לדברים האלה ואני לא רוצה להגזים

אני רוצה מערכת חמודה+ לא משהו מפוצץ שנראה לי שעל הדברים האלה אתם מדברים

קיצר אם התקציב יעלה ל3-3 וחצי אני גם יעמוד בזה...

אבל זה יספיק לדרישות שלי? או שצריך גם יותר מיזה?

קיצר אני מחפש מערכת מכובדת בכמה שפחות כסף.. אולי עכשיו יהיה לכם יותר קל

פורסם

בתקציב כזה באמת תקנה פאנל בסביבות ה-800-900..פיוניר/קנווד

מורל פולס-500

ומגבר 2 ערוצים או יד שניה או חדש ב-600

הכי מומלץ בקניות כאלה לגשת למתקין ולבקש הצעת מחיר לשלושה רכיבים כאלה.

ולחזור אלינו עם תשובה. כאשר רוכשים מספר פריטים אצל מתקין גם אפשר להסתדר במחיר הקניה וההתקנה.

דולפינים יש בנשיונל ג'יאוגרפיק - לי יש אלפיין (RST)

היה לי סיוט היום בלילה - חלמתי שהמגברים שלי נכנסים למצב הגנה!!

פורסם

תשמע במחיר כזה אתה יכול להביא מגבר פנל וקומפוננט אבל לא משהו בשמיים וכמובן שלא חברות עם שם..אבל אתה תשמע סבבה..

חבר שלי התקין מגבר רמקולים 6X9 וסאב ופאנל ב2800 של חברות לא בשמיים ודווקא שומעים סבבה

למכירה מגבר קטינגאג' + סאב בזוקה של JBL !!!

פורסם

בתקציב הזה אתה פשוט הולך לדברים הפשוטים ביותר אז לא לצפות ליותר מידי. כמובן שלכל אחד יש את היותר מידי שלו! בקיצור אם אתה אומר שאתה עומד ב 3 גם.

אז קנה לך קומפוננט טוב ב 900 או 1000 שקל שזה מורל דוטק שהרבה ממליצים עליו פה.

אתה גם צריך מגבר אז גם משהו באזור 1000 שקל. יש לך לנזרים במחיר הזה. או אם אתה רוצה להוסף

אז JBL GTO75.4או ORION 4004 שמחירם נע ביו 1300 עד 1500. יש לך עוד 600 500 שקל. נישאר לך רדיו דיסק אז של פיונר בסכום הזה משהו בינוני כזה עכשיו לא יכול להגיד לך בידיוק את הדגם. אבל קח בחשבון שאתה צריך התקנה שזה גם כסף משהו כמו 400 שקל.

בקיצור יוצא לך מערכת ב 3000- 3500 שקל. חמודה ביותר ו אם פוטנציאל לשיפור. כש יהיו לך כסף ורצון אז תוסיף גם את 6על 9או סאב... בהצלחה.

פורסם

טוב תודה רבה לכולם אם למישהו יש עוד משהו להוסיף הוא מוזמן....

 

אני לא יודע אם מותר לדבר על זה פה אז אם לא תערכו לי ת'הודעה

כל הקטע הזה שב3000 שקל אני מביא מערכת חמודה ולא יותר מעלה לי שוב את האפשרות לקנות מערכת גנובה או יד שניה איך שתקראו לזה... למרות שממש לא רציתי בהתחלה ואני עדיין מעדיף חדש

בקיצור, זה כדאי? מה החסרונות העיקריים וממה צריך להיזהר?

פורסם

אף אחד לא יגיד לך פה שזה כדאי ובטח שלא אני כי אנשים פה משקיעים את הנשמה שלהם ומוציאים עשרות אלפי שקלים על מערכת..תעשה מה שאתה רוצה אחי לא אומר לך לא לקנות או משהו אבל זה גועל נפש לדעתי..

תחשוב שאתה הולך לקנות מערכת חדשה מה שהמליצו לך עכשיו ומחר אתה רואה את כל האוטו שלך מפורק.. איך תרגיש??

hu-pioneer 7500

 

amp-Hifonics Titan TX4405

component-morel pulse 6.5

sub- JBL gto 1200

×
×
  • תוכן חדש...