Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פרקים של TOP GEAR


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7327 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בינתיים לעונה ה8 יצאו 4 פרקים. ה5 ביום ראשון בלילה יצא.

היה גם פרק של עונה 8, פרק 00, אולימפיאדת החורף של טופ גיר.

בעונה השמינית יש בסה"כ 9 פרקים. 6 ראשונים, אז הפסקה של 3 שבועות במהלך שידורי המונדיאל, ואז עוד 3.

עונה 7- 6 פרקים

עונה תשיעית תצא (סביר להניח) אחרי העונה ה8....

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם

כרגע רצה עונה שמינית, פרק 4. אם יש לך BBC2, אתה יכול לפתוח כל יום ראשון בשעה 22:00 ולראות. :) יש לך גם מעקב מלא של כל הפרקים + הפרקים של פיפט-גיר ב- http://www.finalgear.com ויש קישורים להורדות בביטורנט.

פורסם

רק אתקן את X PLANE -

לעונה השמינית יש 8 פרקים.

4 כבר שודרו, החמישי ישודר יום ראשון בלילה, ואז התוכנית תצא לפגרה עד אחרי המונדיאל. לאחר מכן ישודרו עוד 3 פרקים.

 

לטעמי, העונה החדשה של טופ-גיר ממש לא משהו.. ולעומת זאת העונה של פיפת'גיר השתפרה פלאים.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
רק אתקן את X PLANE -

לעונה השמינית יש 8 פרקים.

4 כבר שודרו, החמישי ישודר יום ראשון בלילה, ואז התוכנית תצא לפגרה עד אחרי המונדיאל. לאחר מכן ישודרו עוד 3 פרקים.

 

לטעמי, העונה החדשה של טופ-גיר ממש לא משהו.. ולעומת זאת העונה של פיפת'גיר השתפרה פלאים.

מסכים איתך ב100%. שינויים בתוכניות טלוויזיה הנו תמיד מתכון לאסון...

היו צריכים להשאיר את זה כמו שהיה (הכלב לא כל כך מפריע לי. זה שהחליפו אוטו והעיפו את הלוח הישן- מאוד).

גם איכות הכתבות שלהם כבר לא ממש מרתקת כמו בעבר. מצאתי את עצמי מעביר קטעים קדימה. לי יש את כל הפרקים של כל העונות. מפרק 01X01 ועד 08X04. כולל כל הפקרים המיוחדים, כל הDVD'S של ג'רמי, כל הספיישלים, הכל! ובחיים, באף אחד מהפרקים או הקטעים, בחיים לא העברתי קדימה. רק בעונה האחרונה. חבל. פשוט חבל.

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
פורסם
רק אתקן את X PLANE -

לעונה השמינית יש 8 פרקים.

4 כבר שודרו, החמישי ישודר יום ראשון בלילה, ואז התוכנית תצא לפגרה עד אחרי המונדיאל. לאחר מכן ישודרו עוד 3 פרקים.

 

לטעמי, העונה החדשה של טופ-גיר ממש לא משהו.. ולעומת זאת העונה של פיפת'גיר השתפרה פלאים.

פיפת'גיר השתפרה פלאים כי הם סוף סוף הבינו שהתוכנית צריכה להיות 50 דק' לפחות ולא חצי שעה.
פורסם
מסכים איתך ב100%. שינויים בתוכניות טלוויזיה הנו תמיד מתכון לאסון...

היו צריכים להשאיר את זה כמו שהיה (הכלב לא כל כך מפריע לי. זה שהחליפו אוטו והעיפו את הלוח הישן- מאוד).

גם איכות הכתבות שלהם כבר לא ממש מרתקת כמו בעבר. מצאתי את עצמי מעביר קטעים קדימה. לי יש את כל הפרקים של כל העונות. מפרק 01X01 ועד 08X04. כולל כל הפקרים המיוחדים, כל הDVD'S של ג'רמי, כל הספיישלים, הכל! ובחיים, באף אחד מהפרקים או הקטעים, בחיים לא העברתי קדימה. רק בעונה האחרונה. חבל. פשוט חבל.

חסרים לי פרקים 1x03 ו 1x04 (באיכות גבוהה, יש לי את מה שמסתובב בטורנטים באיכות זוועתית)

אם יש לך אותם באיכות טובה - אנא שלח ה"פ...

 

תודה.

פורסם
חסרים לי פרקים 1x03 ו 1x04 (באיכות גבוהה, יש לי את מה שמסתובב בטורנטים באיכות זוועתית)

אם יש לך אותם באיכות טובה - אנא שלח ה"פ...

 

תודה.

אותה בעיה כמו שלך, לצערי...

hagggg55 כתב:

ברשותי אייפון 3gs 32 גיג'ה בערך כ3 חודשים ואין ספק אני נהנה איתו ברמות מטורפות

אני מציע לנסות יחסי מין, לשם קבלת פרופורציה.
×
×
  • תוכן חדש...