Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7335 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש כל מיני סוגים של כל מיני חברות....

תבדוק כמה אמפר המצבר שלך, לך להום סנטר ותקנה לך אחד.

לפי דעתי צריך לעלות משהו כמו 400 שקל מצבר פשוט

פורסם
מה זה מצבר לגולף?

 

כמה קיבולת? גודל? תן קצת פרטים.

יש הרבה סוגים, תבדוק מה יש לך

יש לזה גם צדדים אם אני לא טועה, ימני שמאלי.

 

ותקנה של שנפ או וולטה הם הכי טובים!

Polo 2012

פורסם
יש עכשיו מצברים של וולטה 55 אמפר באוטודיפו במקום 700 שקל בערך, 400 שקל כולל התקנה. ואחריות כמובן.

 

מצבר מצויין

ממתי מצבר של 55A/H עולה 700 שקל?

מעולם ולעולם לא.

פורסם
יש עכשיו מצברים של וולטה 55 אמפר באוטודיפו במקום 700 שקל בערך, 400 שקל כולל התקנה. ואחריות כמובן.

 

מצבר מצויין

מה זאת אומרת כולל התקנה?!!!

כשקניתי מצבר התקנתי לבד.ועשיתי את זה בפעם הראשונה.לא צריך מהנדס מכונות כדי להתקין מצבר.

 

ולגבי השאלה,לפני חצי שנה קניתי מצבר לVR מסוג VOLTA או VARTA (ואללה לא זוכר בדיוק)

וזה עלה לי 450 שקל.

Cadillac EL DORADO -

A REAL ROAD BEAST

פורסם
מה זאת אומרת כולל התקנה?!!!

כשקניתי מצבר התקנתי לבד.ועשיתי את זה בפעם הראשונה.לא צריך מהנדס מכונות כדי להתקין מצבר.

.

אני זוכר שבגיל 14 עשיתי את זה לבד, בדיוק פירוק של שני ברגים ואחר כך לחזק אותם.

ואם אני עשיתי את זה, כל אחד יכול לעשות.

 

מי שלוקח על זה כסף פשוט גנב!!! מי ישמע מה הוא עושה...

שיתבייש לו

Polo 2012

פורסם

מצבר 58Ah שנפ עם 20 חודשי אחריות מחירון כ637 ש'ח + מע''מ. מצבר טוב ומומלץ. זכור הזול הוא היקר.

 

יום טוב יצחק .

:evil:סייג לחוכמה שתיקה :brickwall:
פורסם

אין שום הצדקה לשלם 650 שקל על מצבר, לעולם לא תרגיש בהבדל בין מצבר שעלה לך 450 שקל.

 

אל תגזימו, על צמיגים אין מה להתווכח, אבל זה מצבר.

(ועכשיו לפזמון: אבל דרדסבא מה עם האורך חיים של המצבר???)

×
×
  • תוכן חדש...