Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דגשים שאני בעבר יישמתי אצלי בתחרויות קודמות:

1.הורדת מושב אחורי.

2.רכב מונע ,לחיצה על דוושת הדלק [החזקת סלד באיזור ה2000RPM].

3.העלאה בפעם אחת את הווליום לסף קצה היכולת [לא לעלות לאט לאט כי בנתיים אתה מבזבז זמן יקר והסלילים מתחממים מהר יותר ואתה מפסיד מעט מהביצועיים המירביים].

4.יום לפני לעבוד היטב על הכיוונים לטובת התחרות ומאותו הרגע עד ליום [ורגע התחרות] לא לאמץ את המערכת ,חצי שעה לפני התחרות תפעיל את המערכת בווליום בינוני למשך כ3 דקות לתת ל"סראונד" מסיב לממברנה להתחמם ולהגיע לאלסטיות מירבית[X MAX].

5. לבדוק ולטפל כמה שניתן בתופעת בריחת האוויר מהבגאז.

6.אם מדובר ברכב קטן[כמו כל ה205,קולט ודומים] מומלץ לכוון את הממברנה לכיוון השמשה האחורית,בכדי לקבל החזר גלים שאמור להגביר את העוצמה הכללית].

יש עוד כמה טיפים [שלא עולים כסף]אבל הם לא עולים לי כרגע בראש.

 

התדר בתחרות עד היום היה סלופ של 55HZ[למעט EMMA שהשתמשו בתדרים לא קבועים-עולים יורדים].כאמור המיקרופון יונח במרכזו העליון של הדש לשמשה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

  • תגובות 33
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

לכל החברה הטובים...נתראה ביום שישי...צריך להיות מעניין מאאאאד...

only stroker by cerwin vega

y & r stereo

פורסם

טוב הצלחתי לבטל את המשמרת שהיתה לי ונרשמתי ל-SPL עקב כל הלחצים,

 

האמת שבניגוד לפעם קודמת אין כיוונים והכנות מיוחדות,נתראה באשדוד.

מתן.

דרך אגב יוני אתה מתחרה בחובבנים?אין לי חשק שעוד פעם רכב של אוטופארט יקח לי את המקום

הראשון בשניה האחרונה...

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7320 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...