Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות מהמפגש בתל אביב ב- 28.4.2006


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
מישהו מוכן לנדב פרטים על ההונדה המדהימה?-או כמה יעלה לי סיבוב עליה?-רן
CB750, שייכת לפרדי פריהאוף, שהיה בוחן המכוניות של "טורבו" ו"אוטו", נהג במרוצי אשקלון, וכיום עוסק בהדרכת נהיגה מתקדמת וגם חבר במועדון החמש.

MGC Roadster 1969

Jaguar 420 1967

פורסם
CB750, שייכת לפרדי פריהאוף, שהיה בוחן המכוניות של "טורבו" ו"אוטו", נהג במרוצי אשקלון, וכיום עוסק בהדרכת נהיגה מתקדמת וגם חבר במועדון החמש.
מוכר וידוע, תודה קובי.... עכשיו נותר רק לצרף למועדון את אדוארד אטלר.......

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
מוכר וידוע, תודה קובי.... עכשיו נותר רק לצרף למועדון את אדוארד אטלר.......
אולי נתחיל קודם כל בך???:wink: אתה יותר חשוב

אירית

פורסם

נהניתי לבוא בפעם הראשונה למפגש המועדון (עם tzahico), היה מאוד מרשים ומסודר, ויש לי נקודת חולשה לסוסיתות גם ככה :wink: רק חבל שהאלפא עשתה לי "נקם ושילם" בבוקר, אז היא לא הגיעה.

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם
נהניתי לבוא בפעם הראשונה למפגש המועדון (עם tzahico), היה מאוד מרשים ומסודר, ויש לי נקודת חולשה לסוסיתות גם ככה :wink: רק חבל שהאלפא עשתה לי "נקם ושילם" בבוקר, אז היא לא הגיעה.

אלי

ממש לא ברור...

  • האם פעם ראשונה שבאת,
  • או פעם ראשונה שנהנית?
  • או שפעם ראשונה שנהנית עם tzahico ? :-D

אבי.

****************************************************

המקום הנכון:

מפגש השרון - מפגש בלתי תלוי לרכבי אספנות - בארומה שפיים.

פורסם

:razz: פעם ראשונה שבאתי למפגש מועדון החמש באוניברסיטה...

 

עם צחי נהניתי הרבה פעמים, רק שזה בדרך כלל עירב גריז, כלי עבודה, איטלקיות וגרמניות.

(זהו , הוא הורג אותי אם יקרא את זה)

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

פורסם

שכחת גם להזכיר סאדו-מאזו... עם דלת חמישית של אלפאסוד!!!

 

 

 

 

 

ולקטני האמונה, עד היום נשארו סימנים בגב...

No worries 8)

×
×
  • תוכן חדש...