Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עוד שרשור אמינות שבטח יעורר סערה...


TShavit
שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אם יש לך את הכסף שיגבה את זה, אז אתה לא טיפש.

 

אבל אין מה לעשות, צריך להיות מציאותיים, וסקרים כאלה זו אחת הדרכים היחידות לחזות פחות או יותר מה יהיה העתיד של הרכב מבחינת אמינות.

הבעיה הגדולה היא באמינותם של הסקרים עצמם כמובן.

בסקר של טופ גיר למשל (שהם טוענים שהוא הכי גדול בעולם אבל אני בכלל לא בטוח אם זה נכון) טויוטה באחד המקומות הראשונים, וכן סובארו, ומרצדס תמיד באחד המקומות האחרונים (!). וכמו שאפשר לראות כאן זה שונה.

 

 

עמוס

ממש לא קשור לגב כלכלי, פשוט עניין של סדר עדיפויות. יש מי שקונה רכב כהשקעה וכדי שלא יתקלקל, ויש מי שקונה רכב בשביל להנות ממנו, גם במחיר של הכרות עמוקה יותר עם המוסך.

ודרך אגב, החיזוי של הסקרים לגבי הרכב הספציפי שאתה תקנה הוא הסתברותי בלבד. אפשר לקנות טויוטה וליפול חזק - בדיוק כפי שאפשר לז**ן באפריקה בלי קונדום ולא להדבק באיידס...

אישית, אני מעדיף לסוע ברכב שאני יודע שאהנה ממנו ואולי יכנס קצת יותר למוסך, מאשר רכב שאולי יכנס פחות למוסך, אבל אני יודע שאני לא אהנה ממנו.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

...בהיילקס הזקן והפרטי שלי' date=' עם רקורד של: יוצא חח"י, כ310K ק"מ על השעון, ואי אילו התעללויות בשטח, הייתי יורה לעצמי בראש.[/quote']

ההיילקס שייך לקטגוריית הטנדרים הקשוחים - וזו קטגוריה שונה לחלוטין מהטנדרונים, שהפכו לטרנד נפוץ בשנים האחרונות כאן בארץ.

 

למרות הכל, בעניין הטנדר טויוטה היילקס, אין ספק שטויוטה יצאה עם ידה על העליונה. למרות שבשנים הראשונות המנועים היו זוועתיים וחלשים, הטנדר הזה נוסע ונוסע פשוט בלי סוף.

במסגרת המילואים האחרונים שלי (שהסתיימו ממש לפני כמה ימים) נפגשתי בהיילקס-ים שעוד "שירתו" איתי בסדיר, אי שם באיזור שנת 97-99 - ומה אפשר לומר; עם ק"מ מכובד של כ 350,000 ק"מ בממוצע, הדברים היחידים שהוחלפו במרבית המכוניות שבדקתי היה כמובן קלאץ' (ביחד עם הרבה תאונות שעשו אי אילו נהגים שנהגו בטנדר הזה), טרמוסטט בקילומטראז' דיי מכובד -וטיפולים שוטפים. ברוב הדגמים הראשונים גם היה מחזיר שמן שנזל בסרן האחורי (בכל הסטוק שהגיע ליחידה) באיזור ה 70,000-100,000 ק"מ - וטופל באחריות.

עוד גילית שמרבית הרכבים סבלו מסדקים מסויימים בארגז האחורי, כתוצאה מעומס יתר, ועברו תיקוני הלחמה וזיפות בחלק הפנימי של הארגז האחורי.

 

מה שמפתיע זה שלמרות ההתעללות המתמדת בטנדרים הללו, לא תשמע ציקצוק מהדשבורד ולמעט עניין ההזנחה הקוסמטית (ליכלוך), איכות ההרכבה מרשימה לחלוטין.

בניגוד גמור לכך, הסוואנות כמובן מתפוררות בקצב מסחרר (גם כן עם 300-340 אלף ק"מ) ומפתיע בכלל שהן עוד נוסעות.

 

איציק

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הוכחה טובה יותר לעמידות של ההיילקס מההתעללות של צוות טופ-גיר בטנדר המסכן.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין הוכחה טובה יותר לעמידות של ההיילקס מההתעללות של צוות טופ-גיר בטנדר המסכן.
זו היתה הוכחה בעיקר לכוחה של הטלביזיה. זו אכן היתה טופ-גיר במיטבה - המחשה ציורית לחוסן ועמידות, תוך יצירת דרמה, מתח והתפתחות עלילה מרתקת. אבל אני מוכן להתערב אתך שבאותם תנאים בדיוק, גם טנדר ניסאן או איסוזו ישנים היו מחזיקים מעמד באותה צורה. אם הכלי מספיק פשוט מבחינה מכנית ועם הרבה ברזלים, הוא יכול לשרוד המון.

ההוכחה האמיתית לעמידות של טנדרי טויוטה היא הכמות העצומה שלהם שמסתובבת בכל פינה נידחת של העולם, חלקם בגילאים מופלגים באמת.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן כן, למעט הסתייגות קטנה. לצד טנדרים של טויטה, במקומות הנידחים בעולם ניתן למצוא גם דיפנדרים עתיקים. תסכים איתי שהאחרון אינו מופת לרכב אמין (כמובן שבמקרה זה הפשטות המכאנית מפצה על כך).

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי נתוני התקיעות הגרמניים, סקודה מתחת לפולקסווגן. גם סיאט.

 

טל

אם אתה אומר.. לי בכל מקרה אין לינק לנתונים המלאים (רמז:lol:)

 

ולפי התוצאות של Warrany Direct הסקודה מעל פולקסווגן..

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הסקר הראשון לא רלוונטי מכיון שהוא מדבר על עלויות אחזקה. צריך לבדוק את עלויות הטיפול של אותם יבואנים/יצרנים בבריטניה.

 

לא מפתיע למצוא גם את סובארו ופורשה באותן מקומות אחרונים מכיון שרוב המכוניות שסובארו למשל מוכרת (בבריטניה) הם מדגמי האימפרזה טורבו או הפורסטר טורבו שהם מכוניות בעלות אופי שימוש מסיבי יותר.

 

הסקר השני יותר רלוונטי ומעניין.

הדלתא חוזרת! (לא הרומנית, האמיתית)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא קשור לגב כלכלי, פשוט עניין של סדר עדיפויות. יש מי שקונה רכב כהשקעה וכדי שלא יתקלקל, ויש מי שקונה רכב בשביל להנות ממנו, גם במחיר של הכרות עמוקה יותר עם המוסך.

ומה המשמעות של היכרות עמוקה יותר עם המוסך? היכרות עמוקה יותר עם הבנק. זה בהחלט קשור לגב כלכלי. כאשר אתה רווק נטול מחויבויות, אתה יכול להרשות לעצמך סיכונים כלכליים שכאלו הרבה יותר מאשר איש משפחה עם משכנתא על הראש.

ודרך אגב, החיזוי של הסקרים לגבי הרכב הספציפי שאתה תקנה הוא הסתברותי בלבד. אפשר לקנות טויוטה וליפול חזק - בדיוק כפי שאפשר לז**ן באפריקה בלי קונדום ולא להדבק באיידס...

אישית, אני מעדיף לסוע ברכב שאני יודע שאהנה ממנו ואולי יכנס קצת יותר למוסך, מאשר רכב שאולי יכנס פחות למוסך, אבל אני יודע שאני לא אהנה ממנו.

ועדיין, לסיכון הזה שאולי תאלץ להכנס למוסך יש משמעויות כלכליות. מי שאין הפרוטה מצויה בכיסו נאלץ לעשות את החשבון הזה. מה יקרה אם יאלץ לבצע תיקון יקר? האם יוכל לעמוד בזה?

 

השבוע קניתי לגרושתי סיטרואן, שניה ברציפות. זאת למרות שאכלנו מה-ZX הקודמת שטרונגול ארוך ועבה. בשלוש השנים שהיא היתה אצלה היו לה לא מעט תקלות פה-ושם, אבל כסף קטן יחסית לאיכות הנסיעה ורמת תא הנוסעים של האוטו הנהדר הזה. אחר כך הלך המנוע, עם 90,000 ק"מ על השעון, וגילינו שיחד עם מחיר מחירון מגוחך הערך של הנבלה עם הבלוק הסדוק הוא אלפי שקלים בודדים. אאוץ'.

למרות זאת החלטתי להמר על עוד סיטרואן. הפעם סקסו. מציאה, 97' יד ראשונה, פחות מ-90,000 ק"מ. למה? כי במחיר ששילמתי עליה , כולל שתי כריות אוויר ואבזור מקורי נאה, הייתי יכול למצוא במקרה הטוב שרייד חבוטה עם הרבה יותר ק"מ, איכויות נסיעה עלובות וכן הלאה.

אבל אני מודע לכך שעלולות לצפות לי הפתעות. אני מקווה שהן יהיו קטנות. הראשונה כבר הגיעה: אתמול, יומיים אחרי שהמכונית עברה לרשותנו, לקחתי אותה למוסך להחלפת רצועת טיימינג, הממצא המשמעותי היחיד של הבדיקה טרם הקניה. ואז התגלה שהמזגן (המקורי) הפסיק לעבוד. יום קודם עוד עבד. Here we go again, אמרתי לעצמי. התברר שהמתג קיצר. גם גז דלף, אבל זה יכול לקרות לכל מזגן. הלכו עוד 500 שקל.

אני מקווה שעכשיו יהיה לנו שקט, אבל מוכן בהחלט לכך שאולי לא. אני מחזיק אצבעות שהמכלולים העיקריים יחזיקו מעמד. בינתיים האקסית מבסוטה עד הגג מהאוטו, וזה לכשעצמו שווה המון.

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בידיוק זו הנקודה טל..[או לפחות מנת חלקם של חובבי הרכב].

 

אנחנו מעדיפים לרכוש מכונה שתעניק לכל חושינו הנאה צרופה , במחיר של אמינות מעט פחות טובה, ביקורים יותר תכופים במוסך, וקצת כאב ראש. אני בכל אופן תמיד ראיתי בזה חלק בלתי נפרד מבעלות על מכונית מיוחדת/נדירה , או אפילו מקוטלגת כבעייתית.

 

לכן הסקרים מאוד עוזרים לחלק הרחב באוכלוסיה לקבל מושג לאן הם נכנסים. לחלק השני [שוחרי התרבות המוטורית והנהיגה] זה אלמנט שלוקחים בחשבון, אבל לא הופכים אותו למנטרה בכל פעם שעוברים למשהו מרגש אחר.. עניין של השקפת עולם.

היו 16 איטלקים מוגדשים, חזרנו ל 20. רק בלי הטורבינה בישבן.

ניר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם לגרושתי היה ענין כלשהי ב"הנאה צרופה לכל החושים", אולי לא היינו מתגרשים :twisted:... תאמין לי שתרבות נהיגה ממנה והלאה. יש כאן שיקולים נוספים: שיהיה לה (ולילדים שלי) נוח ונעים, שהרכב יהיה בטיחותי במידה מינימלית, שהיא לא תרגיש שהיא נוסעת בגרוטאה מתפרקת. העובדה שאני משלם גם על התיקונים בהחלט עוזרת לה לקבל בזרועות פתוחות את הבחירה שלי...

 

טל

חבר הפורום טל שביט נהרג בתאונת דרכים כשהוא רכוב על אופנוע בזמן מילוי תפקידו ככתב רכב. יהי זכרו ברוך.

 

* "מוטב שתשתוק ויחשבו שאתה טפש, מאשר לפתוח את הפה ולהסיר כל ספק" (בנג'מין פרנקלין)

* "If I were in your shoes, I'd whisper before I'd shout" (רייצ'ל סטיבנס, "סוויט דרימס מיי ל.א. אקס")

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עוד נקודה "ישראלית" למחשבה ...

 

ניסן ממוקמת רע מאד, במיוחד מול שאר היפנים

רנו - זוועה תהומית עם ריבועים אדומים על ימין ועל שמאל (כנראה מהקריז של חנן)

 

המשותף לשתיים הוא קרסו, יבואן שתי ה"נבלות" הללו, שמשלימים חבילת שירות זוועתי בפני עצמם עם מוסכים ויחס של עולם שלישי, אולי בכלל כך ביקשו מהם לנהוג, אולי התקלות החוזרות ונשנות של הלקוחות מייצרות אצלם עומס ועצבים שחוזרים כמו בומרנג ללקוח.

 

ליאור (עם טויוטה מברזל אמין ועתיק, וסיאט לאון שממוקם הכי גבוה אצל היצרן)

Keep The Rubber Side Down ...And...Pedal To The Metal

"מוות לשיעמום"

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טל, מה שכתבת רק מחזק את הטענה שלי. במקרה שלי ההעדפה היא התנהגות, ובמקרה של גרושתך - נוחות ובטיחות. ללא קשר לסיבת ההעדפה, אתה יודע מה היתרונות שתקבל, האמינות יכולה ללכת לכאן או לשם.

 

ובכלל, מי בדיוק מבטיח לי שבקורולה 99' לא יהיה סדק בבלוק או ילך גיר, במיוחד אם אני לא יודע איך טיפלו בה הבעלים הקודמים. ומה תגיד לאנשי הלאנטיס שמנסים למכור את ה"מכונית הכי סחירה בארץ" ללא הצלחה? צריך להבדיל בין עובדות לבין הנחות (גם אם הן מגובות בשקלולים סטטיסטים).

 

ודרך אגב, אני לא רווק נטול דאגות (מקסימום נטול קפאין) ואין לי ספיירים של כסף. כמו שאמרתי קודם, הכל עניין של סידרי עדפויות בחיים.

[LEFT][B][FONT=Times New Roman]Damn it boy, you are about as useless as a cock-flavoured lollipop.[/FONT][/B] [FONT=Times New Roman][I]Coach Patches O'Hulihan[/I][/FONT][/LEFT]

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ובכלל, מי בדיוק מבטיח לי שבקורולה 99' לא יהיה סדק בבלוק או ילך גיר, במיוחד אם אני לא יודע איך טיפלו בה הבעלים הקודמים. ומה תגיד לאנשי הלאנטיס שמנסים למכור את ה"מכונית הכי סחירה בארץ" ללא הצלחה? צריך להבדיל בין עובדות לבין הנחות (גם אם הן מגובות בשקלולים סטטיסטים).

 

.

אתה כל כך צודק גל ..

בסדר הבנו את סקרי האמינות למינהם , אבל מי אמר שתמיד ידם תצא על העליונה.

דוגמא מהחיים: אבא שלי עד לפני שנה רק היה נוסע במכוניות יפניות עד ש....

החליפו לו שתי גירים במאזדה החדשה שלו, האוטו רשרש חבל על הזמן והיו לו אין סוף בעיות והוא כמעט הגיע עד בית משפט, עד שהוא התייאש ומכר את האוטו.

עכשיו הוא נוהג ב407 שכרגיל אוטו צרפתי לא אמין , אבל רגע האוטו כבר שנה חוץ מטיפולים לא עשה כלום . אבל רגע זה פיג'ו לא? זה אמור להתקלקל לעשות בעיות ,להתפרק..

בקיצור תבינו שאוטו עם כל הכבוד לסקרי האמינות ולמהנדסי רכב מלוחסנים מחוננים זה יותר מזל משכל.

 

יוגב

שלא מאמין לסטיגמות ולסקרי אמינות

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טל, המאמר שפורסם ב"אוטו" הוא לא יותר מדמגוגיה בשקל.

ולצערי, לא בפעם ראשונה.

 

נתונים סטטיסטיים אפשר להפוך בכל צורה.

הנה הצעה לדרך אחרת שבה יכולתם לכתוב את המאמר.

אני מודה מראש שגם אני משחק בנתונים, בדיוק כמוך.

ההבדל הוא שאני לא מוחא כפיים לאמונות התפלות של העדר, ועוד מפרסם זאת בעיתון, ואילו אתם כן.

 

יכולתם לפרסם את הטקסט שלי, אלא שאז הייתם נחשדים בהיפוך סדרי עולם, וזה לא טוב עבור אף אחד. בטח לא לעסקים.

 

"... ועוד על אמינות. הפעם מגרמניה"

סקר אמינות שפורסם בגרמניה ומבוסס על נתוני אמת, מבטיח לשמוט את הקרקע תחת רגליהם של מי שמשוכנעים שכפי שהשמש זורחת במזרח ושוקעת במערב, כך מכוניות יפניות אמינות, ואילו אירופאיות לא.

 

הוכחות ישנן למכביר. נביא אותן רק על קצה המזלג.

 

בקטגוריית המנהלים, האירופאיות מכות את היפניות, ומפגינות אמינות מופלאה.

את שלושת המקומות הראשונים מאכלסות בקלות מכוניות גרמניות מתוצרת מרצדס, ב.מ.וו ואודי.

היפנית היחידה שמתברגת למקום ה- 4, מאזדה 6, נמצאת תחת מצור הדוק מצידה של הפאסאט, גרמניה נוספת, במקום השישי.

 

עוד פרט מעניין: מספר התקלות בשנת החיים הראשונה של הפאסאט, נמוך מזה של המאזדה, וזאת על אף שלפאסאט אבזור מתקדם ומתוחכם הרבה יותר.

אין ספק שמי שרוכש מאזדה ומתפשר על רמת הפאר כדי לזכות באמינות, יתאכזב לשמע עובדות אלה.

 

המקום השישי, בו מופיעה הטויוטה אוונסיס, עושה שימוש בצבע הצהוב המאיים, בניגוד גמור לגווני הירוק של האירופאיות שמעליה.

 

כדאי שלא להזכיר את ניסאן, במקום התשיעי והמאכזב.

בעוד שמכוניות אחרות נתקעות יותר ויותר ככל שהן מתיישנות, בממוצע 20 מתוך 1000 (2%) מכוניות ניסאן פרימרה, מכל שנתון ייצור, חדשות כישנות הקפידו להיתקע ב 2005 בגרמניה.

 

וכאן כבר אפשר לחשוד בתכנון לקוי, ולא סתם בלאי".

 

 

עוד סנסציות ?

 

בקבוצת המשפחתיות מככבת הלאנטיס במקום הראשון, לגביה ישנם נתוני אמינות רק עד שנת 2002.

זה לא מפתיע, לאור מערכת החשמל הפשוטה והאבזור הספרטני של היפנית המשעממת.

 

אבל האמת מעניינת יותר.

כל 11 המקומות הראשונים (לבד, אולי, מהקסארה) מפגינים בשנתונים הללו (2000-2002) רמת אמינות (או כמות קלקולים) דומה !!!

 

לא ברור ? נגיד זאת אחרת:

 

לכל מי שהעדיף לרכוש לאנטיס משומשת ומשעממת במקום פורד פוקוס מתגמלת, פולקסווגן גולף מאובזרת או סיאט לאון חמימה מצפה אכזבה קשה.

היפנית המשומשת מפגינה רמת אמינות זהה לאירופאיות, בעוד הן עולות עליה בכל אספקט אחר.

 

עוד נקודות מעניינות שנשמטות מהעין ברפרוף שטחי:

 

ה-307 נמצאת במקום ה- 13 המאכזב, לכאורה.

עם זאת, התעמקות בנתונים מראה שאמינותה בשנתונים 2004 ו 2005 גבוהה מזו של הונדה סיוויק (מקום 3) או טויוטה קורולה (מקום 6) !!!

מיקומה הנמוך נובע אך ורק מתקלות ילדות בשנה הראשונה לחייה, 2002.

 

בשנים שאחר כך הצליחה פיז'ו לעשות את הבלתי ייאמן, ולהציג רמת אמינות גבוהה יותר משל הטויוטה קורולה - שהיא אמת מידה כלל עולמית לאמינות.

 

(דפוס דומה מתקיים גם בקבוצת הסופר-מיני, שם ה-206 משנות יצור 2004-2005 מפגינה אמינות גבוהה יותר מיאריס מאותם השנתונים. :shock: )

 

לא הבנתם ? בואו נסביר זאת שוב :

 

עומדים לרכוש מכונית חדשה ולהחזיקה שנתיים - שלוש ?

מעדיפים את ה- 307 על הקורולה, אך נוטים להזמין קורולה כי לדעתכם היא יותר אמינה ?

 

קנו 307 ! סטטיסטית, אתם תתקעו עם הקורולה לעתים קרובות יותר ! (שלא להזכיר את הניסאן אלמרה - עוד מכונית משעממת עם תדמית - מופרכת, כך נראה - של אמינות. רמת האמינות שזו מפגינה בשנותיה הראשונות מעלה תהיות על שיתוף פעולה סודי עם לאדה...)

 

ואפרופו קורולה.

מקום 6.

במילים : ש-י-ש-י !!!!

מה נעשה ? לאן נוליך את היגון ?

שום דבר כבר לא בטוח העולם הזה ?

התחממות גלובלית, זיהום אוויר, קרינה, ועכשיו זה ? קורולה במקום שישי ברמת האמינות ?

 

ואנחנו היינו משוכנעים שקורולה לא נתקעת לעולם :roll: "

 

 

פתגם: "הדבר הטוב בנתונים סטטיסטיים, זה שיש מספיק בשביל כולם..."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 6627 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...