Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
ארנון,

אני בטוח שתוכל למצוא לבד את הידיעה בה אתם מאשים אותנו בהנעלות מתגוננת בעמדות שלנו רק בגלל שלא השתכנענו בעמדתך...

סתם הערה לגבי חינניות.

ובהודעתי שלי, טענתי שאינכם משתכנעים כיוון שאתם חסרי הגינות בסיסית ?

 

לא.

נכון, ניצן ?

 

אז בעצם, זה לא ממש דומה להגיון החינני של טל, שמבחינתו לא השתכנעתי רק מכיוון שאני חסר הגינות בסיסית.

לגיטימי לא להצליח לשכנע, אבל קצת טפשי לטעון שזה רק מפני שמי ששוחחת עימו הוא חסר הגינות (ועוד בסיסית :wink: )

 

נכון ניצן ?

 

אז זה לא ממש דומה, או חינני, נכון ?

 

בעצם ניתן להגיד ששוב, אתה מוציא דברים מהקשרם כשנוח לך, ולא ממש מקפיד להתייחס לניואנסים.

 

ואת זה, לשם שינוי, דווקא כן אמרתי בהודעותי הקודמות.

 

נכון ניצן ?

 

נ.ב. לא נמאס לך מהדיון הזה ? כי אתה כל פעם גורר אותי לכאן בעודי קורא בשקיקה באתר Leftlane news ...

  • תגובות 107
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

הנסיון שלך להעביר לי שיעור בניאונסים והבנת הנקרא משעשע.

 

אבל כמו שאמרת - כבר די נמאס לי מהדיון הזה. אז רק נקודה אחת - טל לא טען שאתה חסר הגינות בסיסית כי לא השתכנעת, אלא כי במקום להודות שטעית בטיעונים שהעלת, פשוט התחמקת מעניינים שלא היה נוח לך להמשיך איתם ועברת לתקוף בגזרה אחרת. זה מה שהוא הגדיר כמעיד על חוסר הגינות בסיסית.

קריאה מהנה ב-LEFT LANE.

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7354 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...