Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

תמונות של הבובה פולו 16V


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7390 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הרכב שמור יפה מאוד.

 

כמה הערות אם אפשר.

 

לדעתי הגריל המקורי הרבה יותר יפה, והגבות די מיותרות.

 

הג'אנטים פשוט צורחים - תנקו אותי.

 

 

חוץ מזה היא יפה מאוד, ושמור עליה ככה.

פורסם

אחלה עבודה אבל אפשר לדעת עם איזה ספריי צבעת!?

החברה של הספריי כי גם אני מעוניין בצביעת הפלסטיק באוטו

הכל לרכב

חנות אודיו ואביזרים לרכב

תחפשו אותנו בעמוד הפייסבוק - הכל לרכב

פורסם

יש לי את הגריל המקורי אצלי במחסן אבל הגריל הזה עושה פנים יותר רעות לאוטו... אהבתי

שקלתי דווקא להשים גם בטמבון גריל כזה רק שאני לא מוצא גריל זהה למה שיש לי ...

 

*עריכה* בזמן שהגבתי ראיתי שרשמת הודעה

אז ככה קראתי בפורום מהודעות שאנשים צבעות והם המילצו על ספרי של FOLIA TEC

שעולה הבנתי 200 שקל משהו כזה

אני קניתי ספרי מטמבור ב10 ש"ח שעשה עבודה טובה עם יתקלף ויהיה מגעיל נעשה עם ספרי עמיד בחום

רק שספרי עמיד בחום יש מכול מה שראיתי בשחור או לבן...

מוסיף הרבה לאוטו לדעתי

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

דווקא מאוד אהבתי את הצבע... כול אחד והטעם שלו

מישהו יודע אולי עם אפשר לצבוע את הסמל שעל הגריל (16V) עם לק אדום

או שזה יצא ערבי כי זה בצבע של הגריל ולא ממש רואים את זה

Polo 16v 6N2 -My Previous ride

EAT SLEEP BOOST

 

פורסם

יותר מידיי אדום יצא ערסי ביותר.

 

עושה רושם שהרכב "מזויין" שנהג בו אחד שחי בסרט שהוא ברכב בסרט מהיר ועצבני.

 

ניחוש פרוע שיש לרכב אולטרות נכון?

אוטו זה כמו אישה.היית נותן את האישה שלך למישהו אחר?

פורסם

צר לי לאכזב אותך , אולי זה יפה מיבחינת העבודה אבל בעיקרון כזה מקורי זה יותר יפה (הכל)

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

אחלה רכב, תתחדש ושמור עליו..

 

תוכל לפרט קצת יותר על הצביעה של הפנלים בפנים? נראה טוב מאוד.

 

 

האא.. ותשקול להחליף את המצלמה שהשתמשת בה למשהו קצת יותר איכותי :wink:

פורסם
הכול מוקרי על מה אתה מדבר...?

 

ולמיליונר מסביון.. לא אין ברכב אולטרות

קאליפרים צבועים זה נדוש

הדשבורד יותר יפה בציבעו המקורי

הצורה של הגריל יפה, אבל הרשת לא.

יותר יפה בלי גבות , זה עושה את הרכב מצועצע

הדוושות גם לא יפות, עדיף גומי שחור מקורי

הידית הילוכים גם לא יפה, המקורית יותר יפה

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
פורסם

כן בטח וגם תעיף לה את המגנזיום ותסתום לה את הסאן רוף.

קאליפרים צבועים זה נדוש

הדשבורד יותר יפה בציבעו המקורי

הצורה של הגריל יפה, אבל הרשת לא.

יותר יפה בלי גבות , זה עושה את הרכב מצועצע

הדוושות גם לא יפות, עדיף גומי שחור מקורי

הידית הילוכים גם לא יפה, המקורית יותר יפה

אחי יש לך אוטו יפה אולי באמת את הגריל היתי משנה קצת אבל בכל מקרה האוטו נראה יפה ומטופח!!!

DROZD

פורסם

אוטו חמוד.

 

אני הייתי מוותר על המסיכות של הפנסים האחוריים ועל הגבות מקדימה.

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם
כן בטח וגם תעיף לה את המגנזיום ותסתום לה את הסאן רוף.

את האמת עכשיו אני רק רואה את התמונה של הרכב מאחורה.

ובאמת המסיכות לפנסים זה גורם לאוטו להיראות זול.

המדבקה של סופרציפ אומרת "תקלף אוןתי בעדינות"

והיציאה של האגזוז לא הכי מתאימה יש לה שפה עבה מידי, יותר יפה אם היה יותר מוצנע.

 

ורק כדרך אגב, לא שיש לי משהוא נגד הסנרוף שלו אבל סאנרוף זה אחד הדברים הכי מיותרים שיש ברכב.

בקיץ נוסעים עם מזגן, ואם לא מרגישים כך אז ופותחים את הסאנרוף אז השמש מבשלת את המח.

בחורף, אין מה לעשות עם זהואם כבר פותחים בשביל הדעווין אז מספיק פעם אחת שלא סוגרים אותו , לא מיבחינת גנבים אלא הגשם לא מפספס.

וחוצמזה זה רק מיתקלקל כל הזמן.

 

אני אומר דוגרי.

אם הייתי עכשוי מנסה לצוד 16V שגם ככה זה רכב די נדיר לימצא, הייתי ממש מקבל עוול אם הייתי מגיע לכזה רכב והוא מושקע ושמור אבל מלא בפיצקעס שהורסים אותו.

הייתי מוכן לשלם מעל המחירון ושלא יהיה את כל התוספות האלו

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
×
×
  • תוכן חדש...