Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7422 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

LOL:lol:

המראה קרעה אותי!!:lol:

 

ועכשיו לעניין,

נראה לי שיש לו שם משהו קצת יותר רציני מסתם מנוע.. הצליל מסגיר את זה.

פורסם
LOL:lol:

המראה קרעה אותי!!:lol:

 

ועכשיו לעניין,

נראה לי שיש לו שם משהו קצת יותר רציני מסתם מנוע.. הצליל מסגיר את זה.

זה לא המראה אלא פנל עם העין של הנעילה המרכזית

ואני מאמין שהוא לא בדיוק מקורי

פורסם
לדעתי זאת רק יכולת של נהג.

 

כנראה הרכב לא סטנרטי אבל כאן באה לידי ביטוי יכול של נהג טוב יותר.

שים לב שבישורת האיוו לא מתרחקת כמעט ובכלל... האיוו בישורת אמורה לברוח לכל קליאו שנוצרה עד היום.

Back to the original - NC again.

פורסם
שים לב שבישורת האיוו לא מתרחקת כמעט ובכלל... האיוו בישורת אמורה לברוח לכל קליאו שנוצרה עד היום.

 

דווקא כן מתרחקת, לדעתי פשוט הנהג של האיוו קצת יותר פחדן ועוזב גז מוקדם יותר. בגדול, אם האיוו לא משופרת והקליאו קצת כן, הפרשי התאוצות ביניהן יכול להיות הגיוני.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

או שהמנוע של הקליאו קיבל טיפול רציני, או שהנהג של האיבו קיבל "טיפול" אחר לגמרי בזמן הנהיגה... ;-)

הימים הקשים חלפו :-)

פורסם
דווקא כן מתרחקת, לדעתי פשוט הנהג של האיוו קצת יותר פחדן ועוזב גז מוקדם יותר. בגדול, אם האיוו לא משופרת והקליאו קצת כן, הפרשי התאוצות ביניהן יכול להיות הגיוני.

 

רוני

 

אין ספק שרואים הבדלים בנהיגה הטכנית ביניהם. רואים את הבלימות של האיוו לפני כל סיבוב, וללא ספק זה נראה קצת מוקדם מדיי. זה עניין של נהג נטו.

אבל אחרי היציאה מהסיבוב ועד הסיבוב הבא האיוו לא מתרחקת בהרבה.

כדיי שקליאו ספורט (אין לי מושג איך נוסעת ה 16V, אבל אני מאמין שפחות טוב מה 172) תוכל לתת איזה שהו פייט קטן לאיוו בקו ישר אז היא צריכה להיות יותר; מאשר "קצת משופרת".

Back to the original - NC again.

פורסם

תראה, אם תקח איוו לא משופרת, יחס ההספק/משקל שלה יהיה כ-190 כ"ס לטון. בשביל שקליאו השוקלת טון (נניח)תהיה בעל יחס הספק משקל דומה היא צריכה 190 כ"ס. כאן רואים בבירור שהאיוו מתרחקת, אז גם 170 כ"ס יכול להיות הגיוני...

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

שום דבר מיוחד לדעתי,בסה"כ קליאו בתהליך התפרקות כזה או אחר רודפת אחרי EVO שנראה שהנהג שלה בסיבוב הכרת מסלול ובחינת הנוף.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
תראה, אם תקח איוו לא משופרת, יחס ההספק/משקל שלה יהיה כ-190 כ"ס לטון. בשביל שקליאו השוקלת טון (נניח)תהיה בעל יחס הספק משקל דומה היא צריכה 190 כ"ס. כאן רואים בבירור שהאיוו מתרחקת, אז גם 170 כ"ס יכול להיות הגיוני...

 

רוני

בניגוד למישהו אחר פה בפורום שבוחן המון המון רכבים וטוען שהקליאו חלשה:roll: - אני חושב שהקליאו נוסעת יפה מאוד.

אבל קשה לי להאמין שגם עם 190 כ"ס קליאו ו EVO יעמדו. זה כמעט שתגיד לי שEVO וקליאו182 הן אף-לזנב. יכול להיות, אבל לא נראה לי.

 

ולגבי הקליאו 16V. רק בגלל הוויכוח בדקתי את הנתונים שלה - 138 כ"ס על 980 קילו. היחס הזה לא מתקרב אפילו ליחס של 190 כ"ס לטון.

Back to the original - NC again.

פורסם

אני היחיד ששומע קולות גדישה?

 

חוצמזה שהנהג של האיוו סתם הומו. הוא בולם משמעותית לפני והרבה יותר מנהג הקליאו.

 

אגבס, נחמד שמשו התפרק ותלוי על חוט. יש אינדקציה לכוחות הג'י:)

 

אור.

פורסם

גם אני חשבתי בהתחלה שאלו קולות יניקה של טורבו אבל אני לא בטוח יכול להיות שאלו סתם רעשי רוח.

 

אבי.

×
×
  • תוכן חדש...