Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7427 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום,

 

מחר אני רוצה לבצע החלפת שמן זמנית ע"מ לנקות משקעים מהמנוע. האמת היא, שאני מפחד לעשות פלאשינג, ולכן אנצל גלון אחד של שמן זול.

 

האם זוהי שיטה טובה מספיק ע"מ לנקות במקצת את המעברים? האם כדאי לבצע פעולות מסוימות ע"מ הגברת התועלת?

 

כמו כן, ברצוני להוריד את האגן ע"מ לנקותו. במה הכי כדאי לנקות? ואיך?

 

אודה אם מישהו יודע כמה עולה אטם לקרטר לרנו 5 1250.

 

תודה רבה,

ניר סבירסקי, 1995 רנו טווינגו ידנית, מנוע 1239 סמ"ק קוד C3G 700.

 

נ.ב - ביצחק שדה בת"א יש חלקים לטווינגו?

משכנתא זה קל

פורסם
שלום,

 

מחר אני רוצה לבצע החלפת שמן זמנית ע"מ לנקות משקעים מהמנוע. האמת היא, שאני מפחד לעשות פלאשינג, ולכן אנצל גלון אחד של שמן זול.

 

האם זוהי שיטה טובה מספיק ע"מ לנקות במקצת את המעברים? האם כדאי לבצע פעולות מסוימות ע"מ הגברת התועלת?

 

כמו כן, ברצוני להוריד את האגן ע"מ לנקותו. במה הכי כדאי לנקות? ואיך?

 

אודה אם מישהו יודע כמה עולה אטם לקרטר לרנו 5 1250.

 

תודה רבה,

ניר סבירסקי, 1995 רנו טווינגו ידנית, מנוע 1239 סמ"ק קוד C3G 700.

 

נ.ב - ביצחק שדה בת"א יש חלקים לטווינגו?

 

שלום.

העסק לא פשוט צריך מיומנות.

אין סתם קרטר יש רק שתי גומיות ירח מחורבנות שצריך לדעת איך להרכיב.

אם אין לך נסיון אתה אלול להסתבך.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הרצת המנוע עם גלון שמן חדש נשמע פתרון טוב לאי-ביצוע פלאשינג, אך יעילותו מוטלת בספק...

פסיכולוגית זה משפר משהו, אבל ת'כלס אולי רק שאריות שמן ישן יתנקזו בצורה טובה יותר, לא משקעים שנמצאים במנוע כבר כמה שנים...

לפני שאתה מפרק את אגן השמן בדוק כי ניתן להשיג \ יש ברשותך אטם חדש לקרטר.

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

קנה שתי פחיות של פלאשינג למנוע, גלון שמן הכי זול שיש וגלון שמן איכותי , 2 פילטרים.

את הגלון שמן הלא איכותי , תחלק ל 2 פעמים שווה בשווה.

 

תביא את המנוע לטמפרטורת עבודה, שים את הפלאשינג, 10 דקות אח"כ רוקן הכל , תחליף פילטר.

שים שמן הכי פשוט כמה שצריך, תניע,תן לו לעבוד 5 דקות, שים את הפחית השנייה של הפלאשינג, 10 דקות , רוקן הכל.

 

שים מה שנשאר לך מהגלון של השמן הלא איכותי , תניע את הרכב, תן לו לעבוד 5 דקות, כבה את המנוע, רוקן הכל .

 

שים את הפילטר החדש השני, שמן איכותי כמה שצריך וסע לשלום.

 

עכשיו תפתח מכסה שמן ותראה איזה צבע ניקל יש לך בפנים.

פורסם

אז כמו שאמרתי, לא רוצה לעשות פלאשינג.

 

לא השגתי אטם (צריך להזמין, וזה 105 ש"ח בקרסו), אז רק החלפתי שמן ומסנן.

 

אגב מדובר אכן בשני חצאי עיגול המגיעים עם משחה, והאגן מוגן על ידי צינור המוברג לבלוק ומולחם לקרטר חוץ מהברגים שעל הקרטר עצמו.

 

עידכונים בהמשך.

משכנתא זה קל

×
×
  • תוכן חדש...