Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7434 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם אני רוצה ליצבוע את חלקי הרכב הפנמיים רק ניתקלתי בכמה חלקים בעיתיים

 

שאני לא מצליח לפרק אותם,

 

אז מי שיכול לעזור בבקשה

קישור לתמונה של החלקים הבעייתיים

 

http://www.2pic.co.il/photos/892_54bc9d80b7.jpg

 

(התמונה לא של האוטו שלי.)

GOLF 1.8 20V (ידנית) :-D

GOLF : SMOKE TIRES NOT DRUGS

פורסם

בוקר,

 

פירוק החלקים צריך להתבצע במשנה זהירות.

1.צפה את קצה המברג בסלוטייפ על-מנת לא להשאיר סימנים על חלקי הפלסטיק.

2.פירוק הכפתורים של מפשיר אדים,ESP,איתותי אזהרה עלייך להעזר בכלי מיוחד כפי שמופיע בשרטוט.

אבל תוכל לפרק את הכפתורים הריקים בעזרת מברג שתשחיל מצדדי הכפתור.לאחר מכן תוכל להכניס אצבע ולדחוף את הכפתורים הקשיים לפירוק.(כמובן תצטרך להעזר מברג מקדימה).

3.פירוק כיסוי של פתחי האיוורור נעשה על-ידי מברג שתכניס מצדדי הכיסוי.

שים לב !! על הציר של פתחי האיוורור יש דיסקה וגם דיסקה מגומי שים לב שלא יפלו לך לתוך תעלות המיזוג.

untitled.JPG

איזה כייף לי :)

פורסם
בוקר,

 

פירוק החלקים צריך להתבצע במשנה זהירות.

1.צפה את קצה המברג בסלוטייפ על-מנת לא להשאיר סימנים על חלקי הפלסטיק.

2.פירוק הכפתורים של מפשיר אדים,ESP,איתותי אזהרה עלייך להעזר בכלי מיוחד כפי שמופיע בשרטוט.

אבל תוכל לפרק את הכפתורים הריקים בעזרת מברג שתשחיל מצדדי הכפתור.לאחר מכן תוכל להכניס אצבע ולדחוף את הכפתורים הקשיים לפירוק.(כמובן תצטרך להעזר מברג מקדימה).

3.פירוק כיסוי של פתחי האיוורור נעשה על-ידי מברג שתכניס מצדדי הכיסוי.

שים לב !! על הציר של פתחי האיוורור יש דיסקה וגם דיסקה מגומי שים לב שלא יפלו לך לתוך תעלות המיזוג.

איפה שפתח של המזגן והכפתורים באמצע אני לא מעוניין לפרק את הכפתורים אלה רק את המסגרת זה אומר שאני צריך לפרק את הכפתורים גם?

GOLF 1.8 20V (ידנית) :-D

GOLF : SMOKE TIRES NOT DRUGS

×
×
  • תוכן חדש...