Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

במכוניות מהגיל הזה, העדר אבזור הוא יתרון ולא חסרון.

 

אתה מוזמן לשאול את חברי הטוב, עם פורד אוריון 87 , עם נעילה מרכזית, חלונות חשמל, אנטנה חשמלית ועוד ועוד ועוד... כל הזמן צריך לתחזק את הדברים האלה.

 

ב15 אלף ש"ח הייתי קונה שרייד או סקסו.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סקסו היא לא כזאת ישנה... פחות מ 10 שנים על הכביש, ועם כל האבזורים.

 

ואני לא מדבר על רכב מ 87.

 

בקשר ל 121 ולקאיה, תודה על המידע אבל בגלל זה שאלתי פה על מכוניות שכן יתאימו לקריטריון שלי וגם כמובן שיהיו טובות.

 

אז האופציות שעומדות אצלי על הפרק כרגע הן הסקסו 97, 121 93.

 

מה מבינייהן עדיף? (כמובן שהכל בהתאם לרכב שנמצא ומצבו).

 

ואיזה עוד אופציות יש? (לא רוצה פונטו, בבקשה לא להציע אותה).

 

מה לגבי 205 או 106? יש כאלה עם הגה כח?

פורסם

ב205 אין עם הגה כח.

106 תלוי בשנתון וברמת הגימור

 

גם לא בכל דגמי ה121 היה הגה כח.

 

מה עדיף? מי שתמצא במצב טוב יותר. מכיוון שהמחיר של הסקסו מגוחך יחסית לשנתון,

אז הייתי הולך עליה. לדעתי רמת האמינות שהיא ומזדה זקנה ב4 שנים יפגינו, תהיה פחות או יותר זהה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם
ציינתי שהקיאה היא ה-121 דור קודם כדי שתבין ששמועות על אמינות הן קשקוש. ה-121 אמינה והקיאה בעייתית ?

רז אני צריך לחלוק עליך קצת פה....

בתור אחד שנסע לא מעט על קאיה פרייד, הוא בהחלט לא אמין, התחממות, התפרקות, תופעות לא מוסברות עוד בצעירות המנוע.

 

ובלי קשר לרז, הרכב הוא רכב להובלת בעלי חיים בלבד.

רכב מסוכן, מתלים רכים בצורה קיצונית, גיר שלוש הילוכים.

רעש של אמריקאית, אבל בלי כל השאר....

פורסם
אז האופציות שעומדות אצלי על הפרק כרגע הן הסקסו 97, 121 93.

 

מה מבינייהן עדיף? סקסו ובגדול, גם 106 שהיא אחותה התאומה של הסקסו מתאימה. נוחה ומפנקת, בטיחותית יחסית ובמחיר קניה נוח.

ה 121 לא נוחה, מאובזרת בקמצנות וללא פרטי בטיחות, שוחטת בתצרוכת הדלק ובמחירי האחזקה, ורק העיצוב שלה נחמד. אין הסבר לעובדה שיש לה מחיר שוק בשמים .

ואיזה עוד אופציות יש? (לא רוצה פונטו, בבקשה לא להציע אותה). אם לא רוצה פונטו, הרשימה נסגרת.

 

​מועדון סאאב ישראל - ברצף משנת 1983

משתי פעימות ועד לטורבו

[email protected]

פורסם

אתה יכול לנסות למצוא 106 מדגם XS שמורה משנת 95 ומעלה.. עולה באזור ה-15 ומעלה. עם הגה כוח, מזגן, נעילה מרכזית, כרית אויר (כנראה רק משנת 96, אני כבר לא בטוח), חלונות חשמל, מנוע הזרקה, חווית נהיגה, חסכונית, זריזה, בטיחותית, נאה ומושכת... טפל בה כמו שצריך, והיא גם תהיה אמינה.

 

היתה חברה שלי, זרקתי אותה :wink:

סובארו זה כמו פקידה במשרד הרישוי - יודעת את העבודה שלה אבל לוקחת את הזמן

פורסם

לצערי הדור הראשון של ה106 לא מתאים לבעלי תקציב קטן.

בדרך כלל מדובר במכוניות יחסית שחוטות שמגלות אמינות בהתאם.

 

הסקסו כבר מבוססת על הדור השני של ה106, ומביאה איתה נדוניה של אמינות (ואיכות הרכבה) משופרת.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

כמי שנהג שנהג גם על הפרייד,וגם על ה121 אני יכול להגיד לך,שהמזדה זירזה מאד,צריכת הדלק מצויינת,גם ברגיל,וגם באוטומט,וקשה למצוא אחת מיד פרטית.לגבי הפרייד-אני אישית לא אהבתי.

 

אני נהגתי בגירסה האוטומטית,כמדומני היחידה שמגיעה לארץ.יש לה מנוע עצל,ורעב מאד לדלק,תיבת הילוכים שבעת העברת הילוך,בועטת בך כמו סוס רודיאו,קשר מועט בין הנהג,להגה,ולגלגלים,ובעיקר לא נוחה-אני הייתי ממליץ לרדת מהרכב.

 

בהצלחה.

פורסם
לצערי הדור הראשון של ה106 לא מתאים לבעלי תקציב קטן.

בדרך כלל מדובר במכוניות יחסית שחוטות שמגלות אמינות בהתאם.

בגלל זה רשמתי, שאם מוצאים אחת שמורה עם קילומטרז' נמוך ומטפלים בה כראוי אין שום סיבה להפתעות...

סובארו זה כמו פקידה במשרד הרישוי - יודעת את העבודה שלה אבל לוקחת את הזמן

פורסם
רז אני צריך לחלוק עליך קצת פה....

בתור אחד שנסע לא מעט על קאיה פרייד, הוא בהחלט לא אמין, התחממות, התפרקות, תופעות לא מוסברות עוד בצעירות המנוע.

ובלי קשר לרז, הרכב הוא רכב להובלת בעלי חיים בלבד.

רכב מסוכן, מתלים רכים בצורה קיצונית, גיר שלוש הילוכים.

רעש של אמריקאית, אבל בלי כל השאר....

 

 

לחברה שלי יש קאיה פרייד ידנית שנת 97' מד האוץ עומד על 124000 ק"מ - ולמעט המיתלים הרכים אין לי מושג על מה אתה מדבר.

רכב זריז , חסכוני , שקט יותר מקליאו MK1, מכוער רצח , רכב לגימלאים וסטודנטיות ולא קשה למצוא אחד במצב טוב.

GOT סחוג?

פורסם
לחברה שלי יש קאיה פרייד ידנית שנת 97' מד האוץ עומד על 124000 ק"מ - ולמעט המיתלים הרכים אין לי מושג על מה אתה מדבר.

רכב זריז , חסכוני , שקט יותר מקליאו MK1, מכוער רצח , רכב לגימלאים וסטודנטיות ולא קשה למצוא אחד במצב טוב.

יכול להיות שיצאת במזל, כי שלושת הקאיות פרייד שעליהם נסעתי סבלו מאותם דברים שרשמתי, מדובר בשלושה קאיות.

פורסם

לא הצעתי את הקאיה מיכוון שהיא לא עונה לדרישות פותח השרשור שביקש "פינוקים".

הגבתי לתגובתו של ארז.

 

בכל זאת ,ברור שרמת הבטיחות ברכבים קטנים מתחילת ואמצע שנות ה - 90 תהיה נמוכה.

לא היה אז דגש כל כך חזק על בטיחות כמו היום.

ולנסוע עם רכב שיש לו 2 כוכבי בטיחות זה גם לא הכי מרגיע בעולם לצורך העניין.

GOT סחוג?

פורסם

אנחנו עוסקים בסקסו מאזור שנת 97-98. הרכב כולל כריות אוויר וככל הנראה גם ABS בדגמים מסויימים.

 

הבטיחות של הקאיה היא של רכב משנות ה80 המוקדמות כלומר מחפירה.הוא גם לא מפנק ובעצם אין לו אף יתרון.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אתה פחות או יותר חוזר על מה שאני אומר , אמרתי שהרכב לא מפנק ואני לא ממליץ עליו למי שמבקש פינוקים.

אבל להגיד שאין לו יתרונות {שלא קשורים לשרשור הזה}זה לא נכון.

GOT סחוג?


×
×
  • תוכן חדש...