Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7450 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם...

 

רציתי לדעת אם יש כזה דבר אוטו קטן (אונו, שרייד ודומייהם) בסביבות תחילת שנות ה90 שיש לו את הפינוקים של הגה כח, חלונות חשמל וכו'...

 

תודה לכל העוזרים.

  • תגובות 39
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

בדגמים שציינתה הפינוקים הקטנים האלא הופכים לתקלות יקרות ...

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

לא שאלתי על דגם ספציפי...

 

 

שאלתי בכללי על מכוניות קטנות, ואם יש כאלה עם הפינוקים הללו... בסביבות השנים 90-94.

 

אם כן, איזה מכוניות ואיזה דגמים? (שאדע לחפש כאלה...)

 

ושוב תודה.

פורסם

רנו קליאו דגם RT עד שנת 95 מאובזרת היטב והגה כוח היה כאופציה ז"א חלקם בנוסף עם הגה כוח משנת 95 כל הדגמים של הקליאו כולל דגם RN הגיעו עם הגה כוח סטנדרטי.

פורסם

פיאט פונטו משנת 95 ואילך בעלת הגה כוח

 

מאזדה 121 בעלת הגה כוח (בגירסה הידנית)

 

מיצובישי קולט שנת 94

 

הונדה סיוויק האצ'בק שנת 94

 

בקיצור אתה רק צריך להגדיר תקציב.

 

אסף

פורסם

תגדיר תקציב. היום ראיתי 911 מדהימה שעונה לדרישות שלך.

 

בכל מקרה, רוב המכוניות הקטנות הללו מהשנים ההם הן מכוניות קלות (יחסית למכוניות חדשות באותו הגודל). הגה כח לא נחשב אבזור סטנדרטי אז, ובכל מקרה הוא פחות נחוץ מאשר ברכב חדש באותו הגודל, שמשקלו היום גבוה בהרבה.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בסביבות ה15K וכמובן שלא התכוונתי למשהו כמו 911...

 

עדיף שיהיה משהו חסכוני בדלק...

 

איך ה 121 מבחינת אמינות ומחירי חלפים?

פורסם

לא משנה אם ידני או אוטומטי...

 

אני אישית מעדיף ידני, אבל חברה שלי שגם תנהג עליו מעדיפה כמובן אוטומטי. (למרות שהיא יודעת גם על ידני... אז אין בעיה גם על ידני).

 

איך הקאיה פרייד? (אני יודע שבד"כ הקאיות לא אמינות...)

 

ואיזה עוד מכוניות אתם מציעים?

 

תודה...

פורסם

הקיאה פרייד היא המזדה 121 מהדור הקודם.

קיאה קנו את הזכויות לייצר את הדגם המיושן אחרי שירד מפס הייצור של מזדה, ומכרו אותו "כאילו" רכב חדש.

תופעה קיימת בתעשיית הרכב הקוריאנית.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

בתקציב שלך אני פשוט הייתי פותח מחירון ומוצא רכבים שהם בתקציב לדוגמא:

 

אונו,205,106,סקסו,שרייד,פונטו וכו'.

 

הייתי מחפש רכב מהרשימה שהוא שמור ומתוחזק ולא ננעל על רכב מסויים.

 

אסף

פורסם

אז זה לא אומר דבר רע על ה קאיה פרייד אם ככה...

פשוט רכב בטכנולוגיה מיושנת.

ואיך עלות הטיפולים/תיקונים ברכב?

 

 

ולא ננעלתי על רכב אחד, זה למה שאלתי את השאלה פה!

 

סה"כ שאלתי על רכב קטן עם הגה כח (ולא נראה לי שיש אונו או שרייד כאלה... תקנו אותי אם אני טועה)

פורסם

ציינתי שהקיאה היא ה-121 דור קודם כדי שתבין ששמועות על אמינות הן קשקוש. ה-121 אמינה והקיאה בעייתית ?

לשאלתך, כמכונית היא בחירה גרועה במיוחד.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

קאיה פרייד= 121 דור קודם ז"א מזדה 121 שהוצגה אי שם בתחילת שנות ה-80.

 

הרכב עצמו לא נוח ואיכות ההרכבה שלו "לא משהו".

 

 

 

 

אסף


×
×
  • תוכן חדש...