Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הוצאות שנתיות - אימפרזה WRX


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8416 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כמה יעלו ההוצאות השנתיות לרכב חדש "מהחברה". :lol::lol:

 

ישנה אפשרות (אם אני אבין את כל ההוצאות) שאני אקבל כזאת מהחברה שלי.

 

-ביטוח.

טסט, אגרה שנתית.

-טיפולים.

-צמיגים.

 

כל מה שיעלה לי בשנת אחזקה של האוטו הזה. (לא כולל דלק).

 

אם כבר אנחנו נוגעים בנקודה הרגישה, מה הצריכת דלק שלה?

פורסם

טוב אני יענה לפי ניסיוני עם אימפרזה טורבו GT. ההוצאות יחסית דומות.

 

צמיגים. סט צמיגים טוב לאימפרזה יכול לעלות בקלות 3-4K. קח בחשבון שאם

נסעת על הסט כ15K לדוגמא ושחקת אותם כבר (ממש לא קשה לשחוק אותם...) והלך

לך מאיזה שהיא סיבה צמיג 1, אתה צריך להחליף את כל ה 4. לא בריא לדפרנציאל שהיה

הבדלים בשחיקה בין הצמיגים. ככה יכול לצאת מצב שפנצ'ר שקרע לך צמיג יעלה

4000 שקל. לא נעים בכלל אבל עלול לקרות. אפשר גם למצוא צמיגים זולים יותר

אבל חבל (לדעתי לפחות).

 

ביטוח:

דווקא פה הביטוח יחסית לא יקר כל כך. אני משער שתוכל למצוע ביטוח מקיף סביב

4-5K. אולי טיפה יותר. יחסית לשווי הרכב וכו' - לא נורא. קח בחשבון שיש סיכוי לא רע

שתהיה דרישה לאיתוראן. התקנתו יקרה יחסית.

 

הטיפולים בעלי מחיר הוגן. שגיא למשל (בעלים של WRX) שילם 500 שקל לטיפול

קטן במרכזי. הדבר היחידי שממש יקר שם הוא ברקסים. במחיר שהם לוקחים על בלמים

עדיף כבר לשים משהו משופר. צריך לבדוק מול המוסך איך עושים את זה בלי לפגוע

באחריות אני לא יודע איך זה עובד. לגבי זה אפשר להתעייץ עם מועדון האימפרזה.

 

טסט - אפשר לשאול בסוכנות. קבוצה 4 אם אני לא טועה. קח בחשבון שהשווי שימוש

של רכב בקבוצה 4 (אולי האימפרזה נמצאת ב 5 אפילו) הוא מ-א-ו-ד גבוהה.

 

דלק:

בהנחה ואתה לא תהיה עסוק בלנהוג בכוח כמו סבתא, אלא תהיה יחסית עם רגל

כבדה (וזה די דורש את זה ברכב כזה) תצפה למשהו שלעולם לא יהיה מעל 1 ל 7.5

8. ולרוב יהיה קרוב יותר ל 1 ל 6. קח בחשבון גם שצריך (לפחות את ה WRX לפי

דרישת יצרן) לתדלק ב99-8. ורוב הסיכויים שהצריכה שלך תהיה סביב 1 ל 6....

בנסיעות תובעניות תצליח להוריד את זה עוד.

 

האם שווה את זה? אם יש את הכסף - שווה. רוב הרכבים הספורטיבים הכבדים

אוכלים דלך בצורה רצינית, גם ה TYPE R שלפי מבחחן בהארץ עושה 1 ל 5.7 בתנאים

קשים. היחידה שיוצאת דופן מהרשימה הזו היא הקליאו. במבחן של הארץ ולפי ניסיון

של מספר אנשים שאני מכיר עם קליאו הם נמצאים לרוב סיביב 1 ל 10. ובתנאים קשים

1 ל 8.5.

 

לסיכום - קודם כל הייתי בודק את העלות של שווי השימוש. אם היא מאוד גבוהה הייתי

מנסה להוציא מהחברה דלקן ל 99 סונול. וקונה את הרכב מכספי (במידה והתקציב

נמצא כמובן...) אם העלות של השווי שימוש הגיונית (שוב הכל יחסי) יש לך רכב מדהים

ביד.

 

גיא

פורסם

גיא, תודה רבה על התשובה.

 

אני עדיין צריך תשובה יותר מדוייקת, לדוגמא, כל הטיפולים בשנה אחת (כולל ברקסים, שוטפים וכו'). = כמה יעלה בשקלים?

 

אם שגיא יוכל לתרום לגבי ביטוח/אגרה זה יהיה נהדר.

 

שאלה אחת שאני ממש *לא* מבין בה, מה שווי השימוש אומר? מה זה? למה לקחת דלקן במקום וכו'?

 

תודה.

פורסם
שאלה אחת שאני ממש מבין בה, מה שווי השימוש אומר? מה זה? למה לקחת דלקן במקום וכו'?

 

זה עשוי לעזור.

 

האימפרזה קבוצה 4, אגב (והחל מינואר 2004, תהיה קבוצה 5).

 

שים לב לטבלה בכתבה הכוללת עלות אגרת רישוי + מחיר שווי השימוש. עוד שים לב להבדל הלא זניח כלל בין קבוצה 4 ל-5.

×
×
  • תוכן חדש...