Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני רוצה לקנות מכונית...:\


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הסיפור הזה פשוט מעיק עלי..

 

אני ממש רוצה לקנות אוטו... יש לי את היוכלת גם..

יש לי סכום גבוהה מאוד בבנק קרוב ל6 ספרות.

אני ממש רוצה לקנות רכב בסביבות ה20-30 אלף ש"ח.. קטן שתי דלתות וחמוד כזה..

אבל אני יודע שאני לא חייב את זה כי יש לי הרכב של ההורים שיעמוד לרשותי ברוב הפעמים..

אני סך הכל בן 17 וחצי..נגמר לי המלווה עוד 4 ימים.. סוף סוף..

עם זה בא לי רכב משלי.. לא יודע למה .. אולי אני טועה אבל המחשבה על רכב משלי היא כאילו עצמאות מה שגם אומר שאני יצטרך לממן את הדלק ואת התיקונים וביטוחים וכל הפירות והירקות שמסביב.

אין לי זמן לעבוד כי אני משלים תעודת בגרות מא' ועד ת' השנה אז ככה שכל הוצאה נוספת על האוטו תלקח מהחשבון הבנק שלי... ואני יודע שמצפה לי סכום לפחות של 20 אלף שקל על מכונית ועוד לפחות10 אלף על תיקונים ביטוחים ודלק אני כבר מגיע 30-40 אלף שקל רק בשביל שתיהיה לי מכונית משלי

 

אני ממש מתעניין במוטוריקה אני אוהב את זה מאוד..בטוח שאני לא מבין בזה כמו חלק מהאנשים פה..

אבל מה שבטוח שספויילר ו"אגזוז לחץ" לא עושים לי את זה.

 

מה הייתם עושים במקומי ?

 

אני לא מבקש המלצות לקניית רכב ספציפי.

פורסם

להשתמש ברכב של ההורים, להתגייס, להשקיע את הכסף, אחרי הצבא לקנות

רכב ב-40K במקום ב-20K.

זה לא מה שהייתי עושה- זה מה שעשיתי.

האופציה השניה שהייתי מציע היא לקנות רכב זול יותר. פחות כסף על הקניה הנוכחית,

יותר כסף לקניה של הרכב הבא.

נתון לשיקולך בלבד.

ילדים הורגים נמלים בצחוק- נמלים מתות ברצינות

כל יום אני משכר את עצמי מחדש

בצי המשפחתי- סיויק האצ'בק 96, E30 87

פורסם

תלוי כמה אתה מתכנן לנהוג ותלוי כמה נגיש הרכב של ההורים.

בגדול עדיף לחסוך (ותלמד להשקיע)

אתה יחסית לצעיר יודע מה זה אחזקת רכב שלא נדבר על מחירי הדל, תעריפי הביטוח לנהגים חדשים. הסבירות שתעשה תאונה. כמובן שזה שיקול שלך בסופו של דבר.

התמונות של הסובארו שלי

http://yonatans-subaru.pic.co.il

 

פורסם

אני יכול להבטיח לך שאחרי שתקנה רכב משלך תתלהב בהתחלה מהעצמאות שלך ומזה שאתה כבר יכול להרשות לעצמך רכב. אך כעבור זמן מה אתה יכול פתאום להבין שזו הייתה טעות לקנות לפני הצבא.

אם אתה לא עובד ויש לך רק כסף בבנק לא כדאי לך.

אפילו אם יש לך שם הרבה לא חבל?

ככה כשתעבוד ישאר לך כסף בבנק וגם יהיה לך אוטו.

לך תדע אחרי הצבא תרצה להמשיך לימודים, לימודים=כסף.

תחשוב שוב אם כדאי לך בכלל להתחיל עם זה

כי אני עשיתי טעות ואני בן 17.5 כמוך מחזיק לנסר 91 ותאמין לי למרות שהרכב אמין תמיד יש הוצאות והרכב מרוקן לי את הכיס.

2013 TOYOTA VENZA LIMETED 3.5 V6

HU: Clarion NX501, AMP1:HIFONICS Brutus 1610d,AMP 2:JL AUDIO XD400 4,Component:Cerwin Vega v-max 65, SUB: JL AUDIO 12W6V2

פורסם

קנה מוסטנג ישנה ושפץ אותה...

האחזקה השוטפת יכולה להיות די זולה אם לא נוהגים בה הרבה (ואם המצב ההתחלתי טוב), הביטוח זול וכנ"ל גם הטסט (רכב אספנות)

כמו כן, זהו רכב ש"המחירון" שלו לא ירד :)

וזה גם רכב מיוחד מאין כמוהו שיתן לך עדנה בכל פעם שאתה חוזר מהצבא לחופשה...

 

גילי

מחפש בלוק מנוע V8 לתרומה וגם מחסן למכוניות שלי

האם זה נכון שחמישה מכל ארבעה אנשים מתקשים במתמטיקה ?

הציבור מטומטם, ולכן הציבור משלם...

פורסם
להשתמש ברכב של ההורים, להתגייס, להשקיע את הכסף, אחרי הצבא לקנות

רכב ב-40K במקום ב-20K.

זה לא מה שהייתי עושה- זה מה שעשיתי.

האופציה השניה שהייתי מציע היא לקנות רכב זול יותר. פחות כסף על הקניה הנוכחית,

יותר כסף לקניה של הרכב הבא.

נתון לשיקולך בלבד.

גם אני הייתי במצב שלך, השתמשתי ברכב של אמא, עד שהגעתי למסקנה שאין כמו להיות עצמאי, לא תלוי באף אחד, לפותח השרשור, לא הייתי ממליץ לעשות את זה אם אתה לא מקבל משכורת חודשית, בנוסף יש לך את הרכב של ההורים. בסופו של דבר ההחלטה בידך, אנחנו רק מייעצים.

פורסם

מסכים עם גילי רעיון יפה..

זה גם יתן לך הרבה מאוד ידע (מכונאות וכל מה שקשור ברכב) ויפתח לך את החיים לכיוונים חדשים.

הונדה סויויק 2002 מבסוט עד הגג! כי התקנתי עליו גגון והוא מכועררר...:roll:

פורסם

השאלה היא כזו..

לאן אתה מתגייס?

אם לקרבי, עזוב אותך מרכב.. גם ככה לא תהיה יותר מדי זמן בבית

אם תהיה ג'ובניק מת, אז כנראה שרכב כן יהיה לך שימושי, הוצאות דלק קצת גבוהות..(במידה ותסע כל יום הלוך חזור לבסיס) תהיה מוכן לזה..

"Everybody loves house music, its a spirtual thing, a body thing, a soul thing"

פורסם

קרבי אני לא כי קבעו לי פרופיל 64.

כנראה שאני יעבוד כשאני יהיה חייל אני מקווה שיתנו לי אשרת עבודה ואז אני יקנה אוטו וגם אני אוכל לממן הוצאות בלי לפגוע בחשבון בנק שלי

פורסם

כשאתה אומר 6 ספרות

אולי אתה מתכוון ל 1000.00 יענו אלף שקל ו0 אגורות?

לך על עצמאות. כולנו עשינו את זה, רובנו נחלנו הפסד.

רק ככה תלמד. תחיה על חשבון ההורים כמה שאפשר. וצפה לטוב.

 

 

הסיפור הזה פשוט מעיק עלי..

 

אני ממש רוצה לקנות אוטו... יש לי את היוכלת גם..

יש לי סכום גבוהה מאוד בבנק קרוב ל6 ספרות.

אני ממש רוצה לקנות רכב בסביבות ה20-30 אלף ש"ח.. קטן שתי דלתות וחמוד כזה..

אבל אני יודע שאני לא חייב את זה כי יש לי הרכב של ההורים שיעמוד לרשותי ברוב הפעמים..

אני סך הכל בן 17 וחצי..נגמר לי המלווה עוד 4 ימים.. סוף סוף..

עם זה בא לי רכב משלי.. לא יודע למה .. אולי אני טועה אבל המחשבה על רכב משלי היא כאילו עצמאות מה שגם אומר שאני יצטרך לממן את הדלק ואת התיקונים וביטוחים וכל הפירות והירקות שמסביב.

אין לי זמן לעבוד כי אני משלים תעודת בגרות מא' ועד ת' השנה אז ככה שכל הוצאה נוספת על האוטו תלקח מהחשבון הבנק שלי... ואני יודע שמצפה לי סכום לפחות של 20 אלף שקל על מכונית ועוד לפחות10 אלף על תיקונים ביטוחים ודלק אני כבר מגיע 30-40 אלף שקל רק בשביל שתיהיה לי מכונית משלי

 

אני ממש מתעניין במוטוריקה אני אוהב את זה מאוד..בטוח שאני לא מבין בזה כמו חלק מהאנשים פה..

אבל מה שבטוח שספויילר ו"אגזוז לחץ" לא עושים לי את זה.

 

מה הייתם עושים במקומי ?

 

אני לא מבקש המלצות לקניית רכב ספציפי.

פורסם
כשאתה אומר 6 ספרות

אולי אתה מתכוון ל 1000.00 יענו אלף שקל ו0 אגורות?

לך על עצמאות. כולנו עשינו את זה, רובנו נחלנו הפסד.

רק ככה תלמד. תחיה על חשבון ההורים כמה שאפשר. וצפה לטוב.

כשאני אומר 6 ספרות אני מתכוון בשביל אנשים מתחכמים כמוך ל8 ספרות.. גיחי גיחי צחוק של פסיכי..

פורסם

טוב, ככה:

בתור מי שהיה לו רכב לפני הרשיון, אמנם ג'אסטי, אבל זה עדיין עולה כסף, והחליף, והחליף שוב, וניסה להשתמש באוטו של ההורים בין לבין, אז אני יכול להראות לך את כל הצדדים של הבעיה הזאת, תבחר מאיפה הכי נוח לך לראות:

לקנות אוטו, עכשיו, ברור לך שזו הוצאה, וגם ברור שאין כמו להיות עצמאי.

להשתמש באוטו של ההורים, זה סבבה, אם יש לך הורים גמישים, מה שלא תמיד קורה, או יותר נכון כמעט תמיד לא קורה, אז זה ככה:

פתאום מישהו יצטרך את האוטו, אתה תאלץ לוותר על משהו שנורא רצית לעשות באותו רגע.

אתה גר בירושלים (סתם, דוגמא), ותבקש לנסוע לחיפה, מכל סיבה שלא תהיה, יגידו לך "לא, זה רחוק"

עם הדבר הזה, שנקרא מרחק, אני הכי הכי הכי לא מסכים בעולם, מהסיבה הפשוטה של "אין חכם כבעל נסיון", שזה אומר, לא נסעת, לא ניסית, לא ניסית, לא תדע.

(ואתה שומע את זה ממישהו שבגיל 18 נסע לאילת כשהוא מאחרי ההגה, למרות שהמורה נהיגה אמר מסוכן, אמא לא ידעה (אם הייתה יודעת הייתי ננעל בחדר), ופשוט נסעתי, כי אני ילד "גדול", אני סומך על עצמי...)

טוב, אז אני עוד מעט בן 21, ברזומה יש 4 מכוניות, 4 קטנועים, ובין כל רכב היה קצת הפסקה, ניסיתי להסתדר עם האוטו של אמא, ואני יכול להגיד לך ככה:

את האוטו האחרון מכרתי מחוסר שמישות, אני הולך ברגל לעבודה, והכל בסדר, אמא אמרה שהיא תתן לי את הרכב כשאצטרך, ועכשיו למציאות:

היא נותנת לי את האוטו כשזה ממש קרוב לבית, כלומר, אני מחולון, ואסור לי לעבור את הרצליה, אסור לי לעבור את רחובות, אסור לי לנסוע לירושלים, או לראש העין, או למודיעין, בקיצר, היא פוחדת, אני לא יודע ממה, כי אני חושב שעשיתי ב4 שנים על הכביש ק"מ שקרוב למה שהיא עשתה כל החיים (אני נוהג כ35K ק"מ בשנה, אולי יותר, נוהג בכמה רכבים, קצת קשה לספור), עשיתי גם תאונות, למדתי מטעויות, והנה עוד קצת:

בעוד שבועיים, יש טיול של חברים לצפון, אתה חושב שאני אבקש מאמא שלי את האוטו ? אני לא.

 

אז לסיכום, אין כמו להיות עצמאי, גם אם תיסע באוטו רק פעם אחת בשבוע, ומרחק קצר מאוד.

אם יש לך אפשרות להחזיק את הרכב, לך על זה, זה גם מפתח טוב לחיים, בקטע של התמודדות עם כלכלה עצמאית ולא על חשבון ההורים.

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

×
×
  • תוכן חדש...