Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך אני רוצה לקנות מכונית...:\


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7453 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

השאלה היא למה דווקא אתה צריך רכב משלך ?

האם אתה לא מסתפק ברכב של ההורים ?

האם אתה לא מרוצה ממנו (בא לך על ידני\אוטו ספורט זריז?)

האם בקושי אתה רואה אוטו מההורים?

 

הבנתי שתיהיה ג'ובניק בטח אז תצתרך גם תאוטו לצבא כל יום אז כדאי לך , אין סיבה שלא תרכוש רכב משלך יש לך סכום נכבד, לבריאות....

מקסימום לא בא לך על הרכב אחרי כמה שנים , מוכרים , אין מה לעשות אז הפסדת כמה אלפיות.

מה שכן , אוטו זה עיניין יקר , קח בחשבון ביטוחים , דלק הוצאות על טיפולים חלפים ועוד... לא אומר שקל לתחזק אבל לאור הספרות שיש לך בחשבון נראה לי שסתדר וישאר לך עודף :wink:

פורסם

אתה נשמע מאוד מוכר...אתה נשמע בדיוק כמוני, לפני 3 חודשים...

גם לי היה כסף לאוטו וגם אני חשבתי על אותן הבעיות בדיוק...

בסופו של דבר לא יכולתי יותר להתאפק וקניתי אוטו שדורש השקעה חסרת תקדים אבל יחסית למחיר שלו אני מסוגל להשקיע פה ושם מידי פעם...

אני עתודאי וגם לי אין מי יודע מה זמן במיוחד עם הפרוייקט של מודיעין אבל אין כמו להיות בעל אוטו שהוא שלך, רק שלך...לוקח מפתחות ונוסע...

מידי פעם אני אפילו שוכח את כל מה שיש מסביב ונהנה מהרגע...נכון, יש ביטוח, הוצאות דלק, תיקונים שוטפים וכו'...אבל שוב, תן לי להגיד את זה פעם נוספת...אין שום דבר דומה להרגשה המיוחדת הזאת, שיש לך רכב משלך!

ועוד בגיל כל כך צעיר.

אני לדוגמא שמתי לעצמי מטרה וזה מה שהנחה אותי בהמשך...הייתי חייב אוטו וזה מבחינתי היווה את נקודת המשען הסופית בדרך לקנייה.

זה הסיפור שלי...תעשה מה בראש לך...לא משנה מה תעשה בסופו של דבר אתה צריך לחיות עם זה...

ולחשוב שרציתי משהו אמריקאי עם 7 כ"ס ממנוע V6 3 ליטר....:smile:

אבל המומנט....המומנט...פשוט קורע...:smile:

 

 

 

מיכאל

פורסם

טוב קראתי את ההודעות של כולכם תודה רבה לכם..

יגמר לי המלווה בעוד יומיים ואז אני יראה איך אני מסתדר עם האוטו של אמא שלי במשך כמה חודשים (2-3)

אם לא מסתדר אני כבר יקנה #### יקנה = אקנה #### אוטו שיהיה משששששששלייייייייייייי חחחח ### נקה את המקלדת, מהרררררר ### סעמק :[

פורסם

אני כבר עשיתי את הטעות הזאת, אני אוטוטו מתגייס (שבוע וחצי)

 

 

קניתי רכב שחצי ממנו אני שילמתי וחצי מההורים.. למרות שאני נהנה כל פעם מחדש להיכנס אליו ורק לראות אותו..

 

אבל הבנקקק הבנקק לוחץ, הכסף עף לי משם בצורה מטורפת!

 

אני העפתי 2800 שקל בחודשיים על דלק, שמבחינתי זה מטורף!

 

פה אתה עושה ווקס , יאללה עוד 300-400

פה אתה שם ג'אנטים יאללה לא נגיד את הסכום עדיף :?

פה אישרת מידה לג'אנטים עוד אלפייה

פה אתה שם שעונים, פה צ'יפ , שם דוד , פה קסנון

 

טוב שלפחות עבדתי 3 חודשים לפני הגיוס, אז ככה שהצלחתי לתמרן "פחות" או יותר עם הכסף שיצא ונכנס..

 

אבל אם הייתי חוזר אחורה, לא הייתי עושה את השטות הזאת.

לוקח את הרכב של ההורים וסלאמת וכל טוב!

Greddy Type S - טעם החיים 8)

×
×
  • תוכן חדש...