Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSG מכה שנית [גיר התקלקל פעמיים ותוקן פעמיים תחת אחריות מורחבת]


alonjp
שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

falou שאני פתחתי נושא דיון לפני כמה שבועות והבאתי מקרה שלא מבוסס על תחושה של בנאדם אלה על עובדות קיבלתי בדיוק אתה מה שאתה כול כך מתעצבן ממנו.

אנשים התחילו לחשוד במניעיי למרות שאם תעבור על ההודעה הראשונה שלי באותו דיון, ותבחן את הזמן שאני כאן בפורום וההיסטוריה שלי תבין שאין לי שום מניעים נסתרים.

 

אני כמשתמש פשוט לא יכולתי אפילו להגן על עצמי, הגיע אחד המנהלים והחליט שהשרשור שלי סתמי ונעל אותו.

למה לא לתת לו לדעוך מעצמו? הרי לא השמצתי אף אחד, כתבתי אך ורק עובדות ורציתי לשתף מקרה שקרה לאדם שמאוד קרוב אליי.

אז כן יכולתי לפנות לאותו מנהל בהודעה פרטית כמו alonjg ולבקש שיפתח אותו כדי לתת לי להגיב, אבל לאחר שראיתי מה כתבו עליי, ואת היחס שקיבלתי מהפורום זה פשוט יצר אצלי דיסוננס מאוד גדול.

 

אז אני כמשתמש פשוט שהביא עובדות גם אם לא נידב את שם העסק זוכה ליחס מזלזל הן מהמשתמשים כאן, והן מהמנהלים לא יכול לעשות כלום.

אתה מצד שני יכול לאיים, ויכול להשתלח ולעשות מה שאתה רוצה אולי בצדק, ואולי לא בצדק שכול אחד ישפוט בעצמו.

הפורום הזה הוא לא דמוקרטי כבר אמרו כאן, אבל מהצד הוא נראה כמו דיקטטורה שחורה.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 259
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

תביא קישור לשרשור שדיברת עליו, אתייחס אליו עניינית.

 

דיקטטורה, בכל מקרה, אין פה. יש כאן ה-רבה מנהלים שמנהלים ביחד ומבקרים אחד את השני. אין ביניהם שום אחידות.

"שחורה"... אם אתה מכיר פורום ישראלי יותר פופולרי, עם יותר מידע ויותר הודעות איכותיות, אתה יותר ממוזמן לעבור אליו. בינתיים, הניהול פה עובד.

 

גם תפקוד הפורום כמרכז להשפעה צרכנית - עובד.

אתה מכיר עוד פורום עם תת פורום לתלונות על עסקים?

 

אבל זה לא אומר שאנחנו במה לכל התלהמות לא רלוונטית (שלא לאמר, לא מוצדקת).

 

לגבי "משתמשים סמויים מטעם", מידי פעם הם צצים ואנחנו דגים אותם החוצה, עד עכשיו בלא מעט הצלחה.

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*עדכון,

 

אף על פי ששרות צ'מפיון בנושא לא היה מרכז השרשור המקורי (לפחות לא לשם כיוונתי) לצערי דברי לא הובנו כראוי (כך אני רוצה להאמין) והשרשור סטה לכיוון זה.

 

בדקתי שוב עם החבר (אתמול היה בחופש ולכן לא התאפשר לי) את כל הפרטים.

החדשות הטובות, צ'מפיון נהגו בצורה מכובדת ולא ניסו למשוך אותו באף.

הם תיקנו על חשבון היצרן (לעולם לא טענתי אחרת) וללא בעיות מיוחדות.

 

הבעיה נבעה בכך שבמוסך עשו קצת הצגה שהם "נלחמו" עם קרסו בכדי להכניס את זה במסגרת האחריות.

לדעתי זה נובע מתוך רצון בעל המוסך להציג מצג כאילו הוא עושה מעל ומעבר ללקוחותיו.

המשפט המקורי

(לא לפני שהוציאו לו את המיץ וגרמו לו לחשוש כי הוא ישלם על כך מכיסו).
לא היה מובן מהסיבה שלא ציינתי במי מדובר (הוציאו), ולכן אתקן את המצב ואוסיף כי מי ששיחק הצגה היה בעל המוסך.

ככל הנראה כוונותיו לא היו זדוניות אלא רק ניסה להרשים את הלקוח.

לדעתי זה לא שירות טוב, אך לא סוף העולם.

 

עכשיו לעוד קצת פרטים:

בתקלה הראשונה היו צריכים ליבא את החלק מחו"ל ולכן הטיפול לקח שבועיים.

במהלך שבועיים אלו ניתן לחבר רכב שכור (בהחלט טיפול הולם ותואם את הנחיות היצרן כפי שהובאו ע"י מארק).

 

התקלה השניה טופלה תוך ארבע ימים, במקרה זה לא ניתן רכב חליפי (לא הבנתי בדיוק מדוע, לדעתי גם החבר לא הבין) והוא שכר רכב ל-3 ימים.

 

כמו תמיד, גם במקרה זה מרפי עבד והתקלות התרחשו בזמן הכי לא נוח שיש (בפעם הראשונה בעליות לק.שמונה בדרך לחופשה עם חברים מחו"ל. בפעם השניה בעת שאחד מבני המשפחה היה מאושפז.)

לכן החבר הרגיש שהוא לא יכול לסמוך יותר על הרכב שישרת אותו בנאמנות והחליף אותו בהקדם.

 

כול שאר הדברים אשר צויינו בפוסט המקורי מדוייקים לגמרי.

 

 

 

על סמך המסמך המצורף שפורסם על-ידי VW ארה"ב שלא בהכרח תופס לגבי שאר העולם האחריות היא ל-10 שנים או 160K.

 

וואוו, זה שירות!:shock:

מדוע בישראל לא מתקבלים אותם התנאים?!

אני יכול לומר בוודאות כי אם אלו היו תנאי האחריות בישראל לא הייתי מניע את חמי מלרכוש את היטי (לפחות לא מבחינת בעיות אמינות)!

 

כמו כן, עושה רושם שבארה"ב ישנה שקיפות מלאה בין היצרן ללקוח וכי הם שולחים את המכתב הנ"ל בדואר רשום לכלל הלקוחות הרלוונטים.

כך היה צריך להעשות גם כאן!

כניראה שארגוני הצרכנים בארה"ב באמת עושים את שלהם ואלו הן התוצאות.

חבל שאצלנו זה נראה אחרת ובדרך הלכו לאיבוד 5 שנות אחריות..

 

כאן המקום של בעלי VAG לפנות לצ'מפיון ולשאול מדוע?

מי ייתן ואולי יצא משהו חיובי מהשרשור.

 

 

אציין שוב, בפעם המי יודע כמה, כוונת השרשור המקורית לא הייתה מעולם ניסיון להשמיץ את צ'מפיון. השרשור נגרר לשם ולא על ידי, אך לצערי נגררתי גם אני לכיוון זה.

 

מטרת השרשור הייתה לשתף בעוד מקרה של תקלה בגיר DSG, אך עם חידוש, הפעם זה הייתה תקלה חוזרת.

כלומר העובדה שהחלקים הוחלפו היא איננה ערובה לעתיד נטול תקלות בגיר ה DSG7.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

*עדכון,

 

אף על פי ששרות צ'מפיון בנושא לא היה מרכז השרשור המקורי (לפחות לא לשם כיוונתי) לצערי דברי לא הובנו כראוי (כך אני רוצה להאמין) והשרשור סטה לכיוון זה.

 

בדקתי שוב עם החבר (אתמול היה בחופש ולכן לא התאפשר לי) את כל הפרטים.

החדשות הטובות, צ'מפיון נהגו בצורה מכובדת ולא ניסו למשוך אותו באף.

הם תיקנו על חשבון היצרן[/U] (לעולם לא טענתי אחרת) וללא בעיות מיוחדות.

 

הבעיה נבעה בכך שבמוסך עשו קצת הצגה שהם "נלחמו" עם קרסו בכדי להכניס את זה במסגרת האחריות.

לדעתי זה נובע מתוך רצון בעל המוסך להציג מצג כאילו הוא עושה מעל ומעבר ללקוחותיו.

המשפט המקורי לא היה מובן מהסיבה שלא ציינתי במי מדובר (הוציאו), ולכן אתקן את המצב ואוסיף כי מי ששיחק הצגה היה בעל המוסך.

ככל הנראה כוונותיו לא היו זדוניות אלא רק ניסה להרשים את הלקוח.

לדעתי זה לא שירות טוב, אך לא סוף העולם.

 

מסכים שהשרשור הזה קצת יצא מפרופורציה, רק עוד יותר מציק לי שגם אחרי הדברים הללו אתה בעצמך לא יודע להודות ולהגיד: הגזמתי,טעיתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי כול תגובה בשרשור הזה ופשוט יש כאן תופעה התנהגותית מעניינת.

התופעה, התכנסות והדיפת ביקורת כאילו מגוננים על גוזלים.

וזה ממש לא קשור לבעלי רכבי VAG .

 

הייתי אומר שזאת תופעה יחודית לפורום רכב זה. כך ש:

לפקפק ולחפש מניעים ניסתרים של פותח השרשור

התגייסות לא מאורגנת להגנת הגוף הגדול המבוקר

הסוף גלישה לפסים אישיים כך שכול הנושא המהותי (טכני נזנח)

 

דוגמה אישית,

אני חוויתי את אותה תופעה כשפתחתי שרשור על התנהלות פדקס.

בהודעה המקורית הוספתי תימוכין לעובדות באמצעות צילומי מסך וקישורים רלוונטיים. עדיין קיבלתי תגובות

של אוהדי קבוצת כדורגל נגדית ...

 

לעצם עניין ה DSG,

אני חושב שההתייחסות להארכת 5 שנים אחריות לוקה בחסר מהטעם הפשוט,

במידה ולא שודרגו חלקים להגדלת אמינות, בעצם זה אקמול של להפחית את הלחץ הצרכני מהיבואן/יצרן.

בעצם יהיה שקט לבעלי היד ראשונה למכור הרכב ואח"כ הקונים מעל 5 שנים יצטרכו להתמודד עם הבעיה.

מקרה דומה (וחמור יותר) היה עם הטרופר דיזל 3.0 ששווק מ 99-2004 ששם התגלה כשל מהותי במנוע

והחברה האריכה אחריות "רצון טוב" ל 10 שנים (בתנאי שאחזקת הרכב תעשה במוסכי היבואן).

התוצאה, מחירון בריצפה לעומת ג'יפים מקבילים (פראדו, קינג ) עכשיו שהרכבים פחות ופחות מגובים ע"י אחריות.

 

בקיצור, אין עשן ללא אש ! (תלונות על ה DSG7 לא ייתכן שהנן פרובקטיביות ותלושות מהמציאות)

השאלה הגדולה (והחשובה), האם VAG מבצעים שיפור לתיבה במסגרת התיקון באחריות או שרק לוקחים לעצמם אוויר לנשימה ?

להערכתי, זה רק תיקון אולי עם שיפור קל אבל לא יותר.

הסיבה, במידה והיה להם רכיב שהחלפתו תתרום מהותית לאמינות, הם היו מבצעים ריקול.

 

רענן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 

הבעיה נבעה בכך שבמוסך עשו קצת הצגה שהם "נלחמו" עם קרסו בכדי להכניס את זה במסגרת האחריות.

לדעתי זה נובע מתוך רצון בעל המוסך להציג מצג כאילו הוא עושה מעל ומעבר ללקוחותיו.

המשפט המקורי לא היה מובן מהסיבה שלא ציינתי במי מדובר (הוציאו), ולכן אתקן את המצב ואוסיף כי מי ששיחק הצגה היה בעל המוסך.

 

אם הם היו פונים לצ'מפיון רוב הסיכויים שהם לא היו צריכים להילחם. עצם העובדה שהם הצליחו להורציא מקרסו תיקון על חשבונם VW ראוייה להערכה.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם היו פונים לצ'מפיון רוב הסיכויים שהם לא היו צריכים להילחם. עצם העובדה שהם הצליחו להורציא מקרסו תיקון על חשבונם VW ראוייה להערכה.

 

:-) :-) :-)

[כן, זו לא בדיוק הודעה לפי כללי הפורום, אבל חחחחחחחחחחחחחח]

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי את השרשור והוא גלש לפסים אישיים באופן מיותר לחלוטין.

אין שום חידוש במידע שבשרשור הזה, אבל האם חסרים בפורום שירשורים שנפתחים על ימין ושמאל, שחוזרים על עצמם ורמתם הכללית כשל ילדי בית-ספר (יסודי)? אז דווקא כאן יוצא הכעס על שירשור ש"אין בו חדש"?

 

לדעתי השרשור תורם מבחינת "תיראו עוד מיקרה" שאלמלא כן ניתן היה תמיד להסתפק בראשון שנתקע עם התקלה ופתח שירשור, אבל אז היו באים האחרים וטוענים שמדובר במיקרה אחד חד-פעמי.

לפיכך, גם לריבוי שרשורים באותו הנושא יש משמעות.

 

ועניין אחרון - צ'מפיון מוטורס, אכן כן ניראה שהיבואן טיפל היטב בתקלה ושבעל המוסך ניסה לנפח את "ההישג" שלו בהשגת תיקון חינם, כדי להאדיר את שמו בעיני הלקוח.

אבל, בואו נודה על האמת - משהו יסודי ביותר רקוב בממלכת ה- DSG, שהרי כל אחד מהבעלים צריך להכנס לכוננות ספיגה במלאת לרכב חמש שנים ויום.

במצב זה מי יוכל למכור את המשומשת הזו במחיר סביר? התשובה הברורה היא 'אף אחד' והיד הראשונה של הרכב תהפך מחוסר ברירה גם ליד האחרונה.

אגדיל ואומר שגם אם הייתה על הגיר אחריות לכל החיים זה עדיין לא היה פותר את הבעיה, משום שאף אחד לא נהנה מלהתקע עם הרכב, להכניס את אותו למוסך לכמה ימים - אפילו אם התיקון חינמי.

 

ועוד דבר קטן לסיום: אלון - תודה על השיתוף.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם הם היו פונים לצ'מפיון רוב הסיכויים שהם לא היו צריכים להילחם. עצם העובדה שהם הצליחו להורציא מקרסו תיקון על חשבונם VW ראוייה להערכה.

סתם הכנסתי טעות מכוונת בכדי לראות אם קוראים בעיון את דברי.. :lol:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אבל, בואו נודה על האמת - משהו יסודי ביותר רקוב בממלכת ה- DSG, שהרי כל אחד מהבעלים צריך להכנס לכוננות ספיגה במלאת לרכב חמש שנים ויום.

במצב זה מי יוכל למכור את המשומשת הזו במחיר סביר? התשובה הברורה היא 'אף אחד' והיד הראשונה של הרכב תהפך מחוסר ברירה גם ליד האחרונה.

אגדיל ואומר שגם אם הייתה על הגיר אחריות לכל החיים זה עדיין לא היה פותר את הבעיה, משום שאף אחד לא נהנה מלהתקע עם הרכב, להכניס את אותו למוסך לכמה ימים - אפילו אם התיקון חינמי.

 

גם אתה ברוטוס?

DSG7 היה בעייתי בשנתיים הראשונות. איננו בעייתי עוד היום לפי מיטב הבנתי ולפי רכבים שאני מכיר מקרוב.

DSG6 מעולם לא היה בעייתי.

אם באמת לא אצליח למכור את הרכב, זה בגללך ובגלל השמועות שאתה מפיץ :-P

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקום להתווכח תנסו לתת מידע קונקרטי .

 

על פניו נראה שאין בעיה בגיר DSG7 אשר נמצא במכוניות שנקנו משנת 2011 והלאה ( למעט היטי המדוברת) אני צודק?

 

אולי נציגי הפורום יואילו בטובם לפנות ישירות לצ'מפיון מוטורס ושיגיע נציג מטעמם ללא מסכות אשר יענה על שאלות בנושא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

AlonJP אני בטוח שלאור הבדיקה החוזרת שעשית ודיווחת עליה כאן, אתה מבין מה טענתי המרכזית כלפיך הייתה כפי שפורטה בתגובה #77.

אתה לא הסתפקת בעובדות בלבד אלא תיבלת בתחושות ונתונים מפחידים. עשית חטא לעצמך.

אני בעד שיתוף מידע, אפילו של אחרים. אבל במקרה זה, עובדתי בלבד. כל תוספת נימה אישית או תאור תחושות של אחרים מערער את הדיווח.

 

מאחל לכל מי שיש DSG חיים ארוכים ושמחים.

וְאָהַבְתָּ לְרֵעֲךָ כָּמוֹךָ

מָה שֶׁשָּׂנוּא עָלֶיךָ אַל תַּעֲשֶׂה לַחֲבֵרְךָ

Don't know what I want ; But I know how to get it

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

alonjp, זאת הייתה אנלוגיה למה שעשית פה, לא התכוונתי שביצעת זאת פיזית אם זה מקל עליך בוא לא נרחיב.

 

שוב אני אומר, נכנסת, עשית המון רעש, תודות למנהלי הפורום הצלחנו להתמקד בעובדות ולבסוף הן יצאו לאור ויצאת דמגוג. (עדיין לא הבנתי כיצד קרסו קשורים לעניין אבל מילא)

 

לבסוף כתבת:

"מטרת השרשור הייתה לשתף בעוד מקרה של תקלה בגיר DSG, אך עם חידוש, הפעם זה הייתה תקלה חוזרת.

כלומר העובדה שהחלקים הוחלפו היא איננה ערובה לעתיד נטול תקלות בגיר ה DSG7."

 

שוב לא חידשת שום דבר, רק שיחררת קיטור...

א. מסקנתך מבוססת על מקרה אחד פרטני, מכאן לרוץ ולהסיק זאת באופן גורף זה קצת מוגזם. (שוב, עובדות)

ב. תקלות קורות, חלקים מכניים מתקלקלים, תיקונים במוסך לא תמיד צולחים, מה חדש תחת השמש?

 

בהודעות שלך בפורום אפשר לראות שאתה לא מפספס הזדמנות לכתוב משהו נגד VW, צ'מפיון או אנשים שרוכשים מתוצרתה - קראנו, הבנו, תנוח קצת כדי שלא נזהה תבנית חוזרת.

 

אתה כל כך טוב בלשחרר קיטור בפומבי, אז שתף אחת ולתמיד מה פשר ההתנהלות הזאת? (תרד מהעץ של שיתוף ידע, זה כבר לא תופס)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תשבוה עלתה בראשי, ואודה לחבר הפורום שיענה לי בכן או לא.

האם עליי לחשוש מתקלות בגיר, כשאני קונה רכב בעל DSG7 משנתונים שהם לפני 2011? כשאני קונה רכב בן 3-4?

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האם עליי לחשוש מתקלות בגיר, כשאני קונה רכב בעל DSG7 משנתונים שהם לפני 2011? כשאני קונה רכב בן 3-4?

 

הנטייה הראשונית שלי היא להשיב לך שכן, אלא אם הוחלף כבר החלק לחדש יותר.

מצד שני, אם לא הוחלף עד היום אז כנראה הוא לא בעייתי ברכב הספציפי, וממילא יש לך אחריות לחמש שנים.

ומצד שלישי - אני רואה שזה חוזר פעם שניה (אבל זו פעם ראשונה שאני שומע על זה, אולי היו עוד, אין לי מושג).

מחפש קבריו לא יקרה שתנייד 2+2.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 4247 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...