Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב לא התאפקתי.... קניתי אוטו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

עזוב אותך מהעגלה הזו, שלח לי את הטלפון של איגי בה"פ !!!

 

כרגיל, הרבה מזל טוב, מברוק, בלה בלה בלה, מתי מתחילים לשרוף צמיגים?

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

שמישהו ירגיע את הצמד ג'ורג' את ליאור, אחרת לא ישארו בארץ רכבים מעניינים לקניה...

מתוכננת בקרוב מדבקה לרכב: ליאור קנה אותי..... למענינים....

אגב ליאור, איך אתה דוד של גיאדמק?-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
זה בדיוק מה שבאתי לרשום לך...: "ג. תורך :wink:"

 

התשובה היא, לא, כמעט ואין. רק בשנת 2002 ומעלה, פלוס-מינוס, חל שיפור מדהים בכל מה שקשור להתנהגות הכביש של אמריקאיות שונות ואני מסכים, יש להם עוד הרבה מה ללמוד (למעט הקורבט החדשה לדוגמא, שעושה בי"ס ללא מעט מכוניות על בל הקשור להתנהגות כביש).

 

המטרה במכוניות האמריקאיות לא הייתה מעולם התנהגות כביש, אחיזה בסיבובים וכו'...אלה נסיעה מהנה, נוחה, מפנקת, בכל תנאי כביש, עם כח זמין בכל סל"ד. זה הכל, לא פחות ולא יותר (יומרני קצת לומר יותר..).

 

מה שכן ואולי רבים לא מודעים לעובדה הזו, אביזרי בטיחות רבים אשר משתמש בהם כיום כל העולם, מקורם במכוניות האמריקאיות, כך גם פינוקי נוחות רבים ומגוונים. אולי האמריקאים לא ידועים בייצור מכוניות חוד-חנית, אך בהחלט היה ניתן לומר עליהן (לפחות בתקופות מסויימות של ההתפתחות המוטורית) שהן חדשניות ובשרניות (תרתי משמע).

 

ולכן, אני מתכוון להנות מהנובה בדיוק כך, לשימוש יומיומי, נטו כאמריקאית של פעם, עם ריחוף קליל על הכביש, תוך גיהוץ מעללי מע"צ (וגיהוץ כרטיס האשראי בתחנות הדלק.. :) ).

 

ליאור.

צר לי לאכזב,אבל למעט הג'יפ,פיתוח שיטת הסרט הנע ואי אילו אביזרי מותרות,תעשיית הרכב האמריקאית לא תרמה כמעט כלום לעולם הרכב.

המנועים היו גדולים ופרימיטיביים כי הדלק היה זול,ניצולת האנרגייה שלהם היתה אפסית,וההספק היה אפסי ביחס לנפח.

כידוע לכולם הפטריוטיזם הוא מפלטו האחרון של הנבל,והיצרנים האמריקאיים ניצלו זאת היטב,כי את הג'אנק שהם יצרו בשנות ה 60 וה 70 לא היה סיכוי למכור בשום מדינה אחרת,למעט ישראל כמובן...

המזל היחיד של התעשייה האמריקאית היה בחקיקת תקנות שהגבילו את היבוא מיפן,אחרת תעשיית הרכב האמריקאית היתה קורסת בדיוק כשם שקרסה תעשיית האופנועים הבריטית-או שהיא היתה דואגת לייצר מכוניות נורמאליות.

התחום היחיד שהאמריאים היתמחו בו,היה באיך להרוויח כמה שיותר בלהשקיע כמה שפחות,וזו נוסחה בדוקה לייצור מכוניות מחורבנות.

אה..מזל"ט ליאור על הקנייה!:roflmao: :roflmao:

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם
צר לי לאכזב,אבל למעט הג'יפ,פיתוח שיטת הסרט הנע ואי אילו אביזרי מותרות,תעשיית הרכב האמריקאית לא תרמה כמעט כלום לעולם הרכב.

 

אה..מזל"ט ליאור על הקנייה!:roflmao: :roflmao:

חידושים אמריקאיים:

 

כריות אוויר - 1971, פיתוח של פורד, ב-1973 שילוב ברכב לראשונה ע"י אולדסמוביל.

מזגן - 1940, לראשונה בפאקארד.

רדיו במכונית - 1929, חברת גאלווין.

בקרת שיוט - 1945, פיתוח של רלף טיטור, שולב לראשונה ברכב בשנת 1958 (קרייזלר אימפריאל).

מגדש על - 1930 ע"י רוברט פקסטון, שולב במנוע פורד V8 ראש שטוח.

גיר אוטומטי - 1938 באולדסמוביל.

 

זה מה שאני זוכר עכשיו...חכה חכה אני אגיע הביתה ואפתח את הספרים... :wink:

 

ליאור.

 

נ.ב.

מסכים...חלק לא קטן מהמכוניות האמריקאיות בעבר הן באמת Crappy Cars.... אבל יש כאלה שנהנים מזה :)

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

ליאור,למעט כריות האוויר(שהיו בעיתיות בתחילת דרכן)ומגדש העל(בהנחה שזה נכון,לא ממש זוכר..)כל מה שציינת היו אביזרי נוחות ומותרות,כפי שציינתי.

גם נושא הבטיחות במכוניות האמריקאיות כמעט תמיד נכפה על היצרנים בחקיקה ולא ביוזמה עצמית.

וזה לא שהיצרנים לא יכלו לייצר מכוניות טובות-הם פשוט לא רצו,כי לא היתה להם סיבה לרצות.

מטרת התגובה שלי היתה לעורר דיון מעניין ולא פתיחת מריבה...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

איזה דוגמא נתת...הקורבייר היתה זקוקה למגדש טורבו כמו שסבתא שלי זקוקה לחוטיני.

ראלף ניידר בנה קריירה נאה על חורבותיה של המכונית שניסתה לחקות את ה..חיפושית.

חבל רק שבאותה הזדמנות היא גם אימצה את המיתלה האחורי הניפלא שלה,שדאג לכך שהיא היתנהגה כמו פשיט המחובר לחבל...

VOLVO 144 73'- 82 (!) HP.

15.7 קג"מ ב 2300 סל"ד נשמע טוב יותר.:-)

פורסם

הדגם השני של ה-CORVAIR היתה מכונית לא רעה בכלל אחרי שתקנו את המתלים. אם זה משנה ל- OLDSMOBILE F-85 גם היה טורבו בשנות ה-60

 

 

זה שנאדר עשה על זה קרירה זה לא משנה - העובדות במקומן עומדות.

פורסם

ליאר קודם כל מז"ט.

 

אני היתי ממליץ לך לשחזר את הרכב למקוריות (עד כמה שצריך) כי לרכב כזה יש ערך מוף לחובבי ומעריצי משינה.

בנוסף המוזיקה היחידה שאתה יכול לשמוע ברכב היא של משינה (תנחש למה??:wink:).

בעיקר את השיר הבא:

 

 

 



 

 

 

spacer.gif

ביצוע: משינה

 

מילים ולחן: שלומי ברכה

 

 

 

 

spacer.gif

אני רוצה אני רוצה מכונית

 

אני רוצה אני רוצה מכונית

אני רוצה רוצה לקנות מכונית

אני רוצה אפילו יש לי תוכנית

 

בין השדרה החמישית לשישית

אני דוהר אני בתוך מכונית

מאחורי דולקות מיליון מכוניות

זה סתם חלום זה סתם חלום בלהות

 

אינתיפאדה יש גם זבל ברחוב

ממשלה קורסת באביב

והרמזורים נתקעים בצהוב

זה חתך שיתחי כאן תל אביב

אז בואו ניסע קצת לאכזיב

 

אני שותה שותה תרכיז מכונות

אני נושם עשן סמיך של בוכנות

אני אוכל חלקי חילוף של מונית

אני רוצה רוצה לקנות מכונית

 

משקפי השמש דוהים במחלף

מחפשים לסטות מהנתיב

המציל שלנו כמעט התעלף

זה חתך שיטחי של חוף אכזיב

בואו ונחזור לתל אביב

 

 

 

 

מכונית

 

 

spacer.gif

 

 

spacer.gif

 

נלקח משירונט: (שיר מספר 66)

http://shironet.gpg.nrg.co.il/homepage.aspx?id=686&name=משינה&type=4&tab=0

 

 

משה אזולאי.

אני בקושי נכנס לפה. אפשר למצוא אותי בפייס ביוזר:

Moshe Azulay

משה :)

פורסם
נו, מזל טוב מכאן ועד להודעה חדשה.

אין צורך לפתוח הודעה חדשה , אפשר להגיד מזל טוב כאן בשרשור...:onfire:

 

תתחדש ליאור ,

בכל פעם שאשתי בוכה שצפוף בחנייה - אני מראה לה תמונות שלך ושל העדר. חזק ואמץ...:-D

פורסם
איזה דוגמא נתת...הקורבייר היתה זקוקה למגדש טורבו כמו שסבתא שלי זקוקה לחוטיני.

 

גרמת לי לעשות במכנסיים עליך הכביסה של התחתונים.....:shock:

Never drive faster than your guardian angel can fly

 


×
×
  • תוכן חדש...