Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב לא התאפקתי.... קניתי אוטו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

וואלק אתה ....

שמעתי שיש עוד שני רכבים בארץ שעוד לא קנית....

 

וכדי שלא נחשוב שאתה עוזב פרויקט באמצע ,שים תמונה של האמבטית TTS שלך.....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

פורסם

אז ככה...

 

כרגע לרכב יש מנוע 4100 6 טורי, עדיין בבדיקה איזה מנוע היה במקור..

 

דגם הראלי הוא גירסא מיוחדת שנקראת Z26, מה שאומר שמי שקנה את הרכב, יכול היה להוסיף Option Pack, משמע מתלים משופרים, בלמים משופרים וכן כל מה שקשור להגה כוח, מזגן וכו', כ"סטנדרט" לדגם הזה.

 

דגם הראלי התאפיין בפסים דקים לאורך חלקו התחתון של הרכב, כמו ה-Z28 של הקמארו.

 

סמלי הראלי הופיעו בכנפיים הקדמיות וכן בגריל הקדמי.

 

להבדיל מדגם ה-SS אשר ייצורו הופסק בשנת 1978, בשנת 1979 יכלו להזמין את כל האופציות ב-SS, אך לאו דווקא עם מנוע ה-5700 המחוזק, אלא גם עם מנועי 4100 ו5000, אך כאמור, עם שיפורי המתלים, היגוי ובלמים כמו ה-SS (וזה בדיוק מה שמיוחד בדגם שלי, אחד מ-2,299 באותה שנה, כאמור).

 

כרגע, אני מתכוון להנות מהרכב איך שהוא, בלי לשפר, אך כמובן לתחזק ולשפץ לאט לאט.

 

בשלב מאוחר יותר, המנוע ישודרג להספקים האהובים עליי smiley36.gif אך להבדיל מפרוייקט קמארו, אני מתכוון להשאיר את הרכב מקורי ככל הניתן, בכדי להנות מהאופי של הרכב (לראלי יש שלדה מטורפת...לא? smiley2.gif)

 

תמונה של הראלי:

 

2006-01-09_120116_xy54.jpg

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com

פורסם

בחיי, הוא נראה כאילו עוד שניה הוא קופץ בסגנון עדות הבלינג-בלינג

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם

אז זהו...מצאתי אותה: שברולט נובה Z26 שנת 1979, מדגם שנקרא RALLY, יוצרו סך של 2,299 מכוניות מהדגם הזה בלבד(!).

 

מזל טוב ובהצלחה והעיקר ההנאה וההנעה

מצא משה

פורסם

מזל

 

טוב

מאד!:-P

 

אני הולך להתארגן...:wink:

ג.

  • על ארבע: ALFA 156 TS + GOLF GTI MK2 8V 19E+GTV 916
    על 2 עם קליפאונים:HONDA VTR-SP2 + YAMAHA YZF-R1 5JJ + SUZUKI RGV250+R750SRAD+ducati 1098++ZX7R+ZXR750
    My pride and joy: 1989 GSXR750RK ONE OF 500-unit limited-edition homologation for World Superbike competition
     
     
     
     
     
     
  •  

 

 

פורסם
כדי שיתאימו לשלדה המטורפת של הראלי (יציאה הזויה של ילדי ה-106... :-D)

ראשית, מזל טוב, למרות שאני לא חובב אמריקאיות, אני באמת שמח בשמחתך.

בלי קשר ליציאה המטורפת של ילדי הראלי שאיננה במקום......אתה מכיר הרבה שלדות, מיתלים והגה מתקשרים ביצירות המופת האמריקאיות?

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
מזל

 

טוב

מאד!:razz:

 

אני הולך להתארגן...:wink:

ג.

ג

האם ז"א לקנות עוד רכב כדי להשוות ??

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
כדי שיתאימו לשלדה המטורפת של הראלי (יציאה הזויה של ילדי ה-106... :-D)
אתה לא צריך להסביר לארנון מה זה להיות "ילד ראלי"

"הרקדן" שלנו הוא גם ילד ראלי (בעברו?). אבל לפחות הוא ילד ראלי יחודי.

 

בתמונה: פורד אסקורט ראלי, וסתם פיג'ו 205.

PICT0204.JPG

מאזדה 6 06' ופורד פיאסטה 89 ללוחמה עירונית.

פורסם
מזל

 

טוב

מאד!:-P

 

אני הולך להתארגן...:wink:

ג.

זה בדיוק מה שבאתי לרשום לך...: "ג. תורך :wink:"

 

ראשית, מזל טוב, למרות שאני לא חובב אמריקאיות, אני באמת שמח בשמחתך.

בלי קשר ליציאה המטורפת של ילדי הראלי שאיננה במקום......אתה מכיר הרבה שלדות, מיתלים והגה מתקשרים ביצירות המופת האמריקאיות?

התשובה היא, לא, כמעט ואין. רק בשנת 2002 ומעלה, פלוס-מינוס, חל שיפור מדהים בכל מה שקשור להתנהגות הכביש של אמריקאיות שונות ואני מסכים, יש להם עוד הרבה מה ללמוד (למעט הקורבט החדשה לדוגמא, שעושה בי"ס ללא מעט מכוניות על בל הקשור להתנהגות כביש).

 

המטרה במכוניות האמריקאיות לא הייתה מעולם התנהגות כביש, אחיזה בסיבובים וכו'...אלה נסיעה מהנה, נוחה, מפנקת, בכל תנאי כביש, עם כח זמין בכל סל"ד. זה הכל, לא פחות ולא יותר (יומרני קצת לומר יותר..).

 

מה שכן ואולי רבים לא מודעים לעובדה הזו, אביזרי בטיחות רבים אשר משתמש בהם כיום כל העולם, מקורם במכוניות האמריקאיות, כך גם פינוקי נוחות רבים ומגוונים. אולי האמריקאים לא ידועים בייצור מכוניות חוד-חנית, אך בהחלט היה ניתן לומר עליהן (לפחות בתקופות מסויימות של ההתפתחות המוטורית) שהן חדשניות ובשרניות (תרתי משמע).

 

ולכן, אני מתכוון להנות מהנובה בדיוק כך, לשימוש יומיומי, נטו כאמריקאית של פעם, עם ריחוף קליל על הכביש, תוך גיהוץ מעללי מע"צ (וגיהוץ כרטיס האשראי בתחנות הדלק.. :) ).

 

ליאור.

חלומות נועדו להתגשם

 

http://www.BackOnTwo.com


×
×
  • תוכן חדש...