Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

ושוב לא התאפקתי.... קניתי אוטו....


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7468 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הלו ברוך מזל טוב,

 

מה המחיר בסד"כ של יצירה שכזו?

(סליחה על הישראליות).

אם תעלה עוד יצירת אומנת נוספת לסמלון שלך, תיחסם גישתך לאתר.

  • תגובות 52
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
ליאר קודם כל מז"ט.

 

אני היתי ממליץ לך לשחזר את הרכב למקוריות (עד כמה שצריך) כי לרכב כזה יש ערך מוף לחובבי ומעריצי משינה.

בנוסף המוזיקה היחידה שאתה יכול לשמוע ברכב היא של משינה (תנחש למה??:wink:).

בעיקר את השיר הבא:

 

 

 

 

 



 

 

 

 

 

 

 

 

spacer.gif

 

מכונית


 

 

 

 

 

spacer.gif

 

 

 

 

 

 

 

 

spacer.gif

אני רוצה אני רוצה מכונית באדום גירסת ליאור ברוך

 

 

אני רוצה אני רוצה מכונית אני רוצה אני רוצא מכוניות

אני רוצה רוצה לקנות מכונית אני רוצה רוצה כבר עוד מכונית

אני רוצה אפילו יש לי תוכנית אני רוצה אפילו שכבר יש לי מכונית

 

בין השדרה החמישית לשישית בין החניה החמישית לשישית

אני דוהר אני בתוך מכונית אני חונה בכוח עוד מכונית

מאחורי דולקות מיליון מכוניות בחצרי יש שני מליון מכוניות

זה סתם חלום זה סתם חלום בלהות לכם חלום ,לי יש המון מכוניות

 

אינתיפאדה יש גם זבל ברחוב לאנשים זה סתם זבל ברחוב

ממשלה קורסת באביב מנייק עם גורסת מתקרב

והרמזורים נתקעים בצהוב והמכוניות ממלאות את הרחוב

זה חתך שיתחי כאן תל אביב עוד מעט הוא מרוקן את תל אביב

אז בואו ניסע קצת לאכזיב ואז יחפש קצת באכזיב

 

אני שותה שותה תרכיז מכונות והוא קונה חצי מליון מכוניות

אני נושם עשן סמיך של בוכנות ובחצר ארסנל של בוכנות (לTTS)

אני אוכל חלקי חילוף של מונית הוא בחיים לא צריך שום מונית

אני רוצה רוצה לקנות מכונית מקסימום הוא מחליף מכונית

 

משקפי השמש דוהים במחלף רכבים תמיד דוהים בשמש

מחפשים לסטות מהנתיב רק ליאור מוצא ת'חדשים

המציל שלנו כמעט התעלף אצלו ברכב לא היה עטלף

זה חתך שיטחי של חוף אכזיב רק עץ קטן ולא מחניק

בואו ונחזור לתל אביב לא נשאר מקום בתל אביב



 

 

 

 

 

 

 

ביצוע: משינה


 

 

מילים ולחן: שלומי ברכה

 

 

 

 

 

spacer.gif

 

נלקח משירונט: (שיר מספר 66)

http://shironet.gpg.nrg.co.il/homepage.aspx?id=686&name=משינה&type=4&tab=0

 

 

משה אזולאי.

נו איך היה....

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.

  • אחראי פורום
פורסם

אני אומר שיש לנו "דביק" חדש,לא?

 

 

דביק: ושוב לא התאפקתי.... קניתי אוטו...., חודשים ינואר - פברואר 2006 ( multipage.gif1 2 3 ... עמוד אחרון )

 

 

:-D ...מזל טוב!

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
אני אומר שיש לנו "דביק" חדש,לא?

 

 

דביק: ושוב לא התאפקתי.... קניתי אוטו...., חודשים ינואר - פברואר 2006 ( multipage.gif1 2 3 ... עמוד אחרון )

 

 

:-D ...מזל טוב!

 

איתי.

:roflmao: :roflmao: :roflmao:

ענק

נשוי לשתי חיפושיות 74 1300 האחת ידנית השניה חצי אוטומטית כבר לא חצי אוט' :twisted:.

וגם לסובארו בראט (טנדר ) 81 4X4.


×
×
  • תוכן חדש...