Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש? או שלא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אם אתה מוכן לשלם 250 שקל בשביל לא לשים שלט מסכן או שאתה טחון או שאתה מטומטם.

אני לא יודע איך אתה נוהג, שוב, לי לא מצפצפים ולא עוקפים ולא שוב דבר כזה.

עד מתי ספטמבר 08.:(

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לי אישית הוא מפריע. כל פעם ששמים את השלט פתאום הנהגים מאחוריך רוצים לחתוך, פתאום הם כולם צופרים ממהרים ועוקפים אותך מימין, והם כולם מתעצבנים עלייך. ברגע שהשלט נעלם ככה גם נעלמת העצבנות שלהם, אין צפירות לא חותכים (כמובן שחותכים וצופרים אבל הרבה פחות מאשר נהג חדש) אני לא רואה שום טעם בלשים את שלט הנהג חדש.

 

פליקס

השלט "נהג חדש" הוא אות קלון.פשוט כך.אני מסכים עם כל מילה שפליקס אמר-ביום שנגמר לי הנהג חדש והורדתי את השלט פתאום אין יותר (כמעט) בלגאן- לא צפירות עצבניות ברמזור,לא חיתוכים וזיגזוגים,לא ניסיונות עקיפה מטורפים,ולא כלום....ואחר כך כולם מתפלאים שנהגים חדשים מעורבים יותר בתאונות דרכים.נהג חדש פשוט לא מנוסה מספיק כדי להגיב כמו שצריך לעבירות של רכבים מסביבו,נקודה.

מה שכן...בצד השני של הסקאלה יש כל מיני X-PLANE ים למיניהם.......בנוגע לחוקיות העניין-לא שמעתי על חוק חדש המבטל את השלט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
מישהו אמר לי שהוא דיבר עם שוטר תנועה והשוטר אמר לו שנהגים חדשים כבר לא מחוייבים בחוק לשים את השלט.

נראה לי חרטה בלגית,אבל יש מצב זה נכון?

שוטר דביל. נראה לי הוא אמר סתם כדי לעשות קצת כסף על חשבון כל אלה שיאמינו לו ולא ישימו :)

פורסם

שלט נהג חדש = סיכון לנהג!

 

ולכן אני בזמנו החלטתי שאני מעדיף לשלם את הקנס והעיקר להגיעה הביתה בשלום!

ולא הייתי שם את השלט.

 

 

 

 

לאון.

:loco:How can I be lost, If I've got nowhere to go?

:loco:

פורסם

חחחחחחח אני בתור נהג חדש בעצמי חותך כאלה שנמצאים מקדימה שלי עם נהג חדש.

כי יש נהג חדש ויש נהג חדש, ויש כאלו ששיחדו את הטסטר (ברור שלא אני אבל אני מכיר כמה נבלות).

חוץ מזה השלט של הנהג חדש לא מפריע לי. גם המלווה לא מפריע לי מצידי אפילו שישימו חצי שנה זה יעזור.

אבל החוק שמגביל ל2 אנשים נוספים ברכב זה ממש מעצבן לפי דעתי.

כי זה גורם שעוד חבר יוציא את הרכב שלו ואז יש עדיין את אותו מספר של אנשים פשוט על שתי רכבים וכמו שיודעים הסיכוי לתאונה גדל ככל שיש יותר רכבים.

אחד החוקים המטופשים ביותר לפי דעתי אבל מצד שניה מה חדש בארץ ישראל

פורסם
חחחחחחח אני בתור נהג חדש בעצמי חותך כאלה שנמצאים מקדימה שלי עם נהג חדש.

כי יש נהג חדש ויש נהג חדש, ויש כאלו ששיחדו את הטסטר (ברור שלא אני אבל אני מכיר כמה נבלות).

חוץ מזה השלט של הנהג חדש לא מפריע לי. גם המלווה לא מפריע לי מצידי אפילו שישימו חצי שנה זה יעזור.

אבל החוק שמגביל ל2 אנשים נוספים ברכב זה ממש מעצבן לפי דעתי.

כי זה גורם שעוד חבר יוציא את הרכב שלו ואז יש עדיין את אותו מספר של אנשים פשוט על שתי רכבים וכמו שיודעים הסיכוי לתאונה גדל ככל שיש יותר רכבים.

אחד החוקים המטופשים ביותר לפי דעתי אבל מצד שניה מה חדש בארץ ישראל

אתה עוד לא יודע מה זה נהיגה בכלל ואתה כבר מספיק מקצועי כדי "לחתוך" נהגים אחרים ולקבוע איזה חוקים מטופשים או לא. איזה תגובה בוגרת.

פורסם

ברווז1

איזה רשע :-)

 

2 דברים שמעיקים כשמשתמשים בשלט:

1. יש צורך להדביק אותו כל פעם מחדש לחלון- הצרה היא שזה טקס שלם, לצאת מהרכב להקיף אותו, לפתוח דלת להאבק עם השלט שישאר מקובע היטב, לסגור דלת להקיף שוב את הרכב ואז כבר בנהיגה.

2. ברגע ששלט מודבק אתה מסומן כנהג פוטנציאלי לעצירה לביקורת...

יש כאלה שפשוט מחפשים איפה לדפוק נהגים חדשים.

 

 

ממש ממש לא מפריעה הקטע שהשלט מודבק- זה לא משנה את האווירה או את ההתנהגות של הנהגים הסובבים..

לרוב אני לא מספק שום סיבה לחתוך אותי או לצפור לי- ז"א בד"כ שומר על הימין, שם לב לרמזור ולסביבה...

 

אבל גם כשצופרים- שיצפרו...

פורסם
חחחחחחח אני בתור נהג חדש בעצמי חותך כאלה שנמצאים מקדימה שלי עם נהג חדש.

כי יש נהג חדש ויש נהג חדש, ויש כאלו ששיחדו את הטסטר (ברור שלא אני אבל אני מכיר כמה נבלות).

חוץ מזה השלט של הנהג חדש לא מפריע לי. גם המלווה לא מפריע לי מצידי אפילו שישימו חצי שנה זה יעזור.

אבל החוק שמגביל ל2 אנשים נוספים ברכב זה ממש מעצבן לפי דעתי.

כי זה גורם שעוד חבר יוציא את הרכב שלו ואז יש עדיין את אותו מספר של אנשים פשוט על שתי רכבים וכמו שיודעים הסיכוי לתאונה גדל ככל שיש יותר רכבים.

אחד החוקים המטופשים ביותר לפי דעתי אבל מצד שניה מה חדש בארץ ישראל

אני חייב לציין שאתה גבר פעמיים!!! יום אחד שאתה תחתוך איזה בחורה שיש לה בקושי שבוע על הכביש בלי מלווה שנוהגת מאז המלווה על המשפחומטית של אבא רק והיא בקושי יודע מה זה גז ברקס אתה תחתוך אותה והיא תכנס בך מאחורה ותעיף אותך לאיזה גדר הפרדה אתה ועוד ה2 נוסעים שלך תבינו טוב טוב שלא משחקים בכביש.

 

בקשר לכל אלו שטוענים שזה לא נכון, הנה דוגמא מאתמול נוסע לי רגוע בכביש בחזרה מהקניון בהרצליה הבייתה, שני נתיבים שמאלה אני בשמאלי(הנתיב הימני מצטמצם לשמאלי אחרי הרמזור), ירוק, צפירות עוד בצהוב אגב, טוב מתחיל לקחת את הסיבוב הנהג שלימני חותך את הסיבוב עולה על הקווים שלי ומצמיד אותי מילימטר אל הרמזור, שתיקה, ממשיך ברוגע, הנהג מאחורי עושה לי סימנים של חכה חכה מה אני יעשה לך במראה אני מגחגך ממשיך לסוע רגוע לוקח ימינה ברחוב המשתלות למי שמכיר 50 בשטח של 50 (הרוב נוסעים שם 100 וצפונה) הנהג עוקף אותי בדיוק לפני העלייה בשטח מת וחותך אותי עוד פעם מילימטר ליד האוטו שגורם לי לסטות אל העפר, טוב הוא לפני, עדיין שתיקה, אורות ערפל פתאום נדלקים מלפני ברקס פתאומי(!!!) טוב עוצר הנהג לפני ממשיך בנסיעה איטית עד הכיכר הבאה שם הוא לוחץ על הגז כמו גבר בשברולט אימפלה סופר אימפרזה לאפנים וממשיך תוך כדי סימון של זין מהחלון.

 

כל זה התחיל כי הוא נהג עם יד אחת על ההגה לגרות את חברתו מינית ולהראות לה איזה שפיץ הוא שהוא מלמד נהג חדש לקח (על מה!? הוא חתך אותי!!)

 

ולא חסרים סיפורים כאלה.

 

אבי.

פורסם

טוב אז שוב בקשר לנושא

אם הייתם לומדים אזרחות או לפחות זוכרים טיפה

הייתם יודעים שכל חוק שעובר או כל תיקון השלב הראשון אחרי שהוא עבר זה פירסום ברבים

ואם לא שמעת,ראית,קראת אז החוק לא קיים

רנה דקארט אמר:אני חושב משמע אני קיים

גארי קספרוב אמר:אני טוב כי אני חושב 5 מהלכים קדימה

זיגמונד פרויד אמר:כשאתה חושב על משהו תחשוב עליו דרך כל 4 הכיונים ולא דרך כיון אחד הכיון הישיר

פורסם
חחחחחחח אני בתור נהג חדש בעצמי חותך כאלה שנמצאים מקדימה שלי עם נהג חדש.

כי יש נהג חדש ויש נהג חדש, ויש כאלו ששיחדו את הטסטר (ברור שלא אני אבל אני מכיר כמה נבלות).

חוץ מזה השלט של הנהג חדש לא מפריע לי. גם המלווה לא מפריע לי מצידי אפילו שישימו חצי שנה זה יעזור.

אבל החוק שמגביל ל2 אנשים נוספים ברכב זה ממש מעצבן לפי דעתי.

כי זה גורם שעוד חבר יוציא את הרכב שלו ואז יש עדיין את אותו מספר של אנשים פשוט על שתי רכבים וכמו שיודעים הסיכוי לתאונה גדל ככל שיש יותר רכבים.

אחד החוקים המטופשים ביותר לפי דעתי אבל מצד שניה מה חדש בארץ ישראל

(לשיר בסגנון badboy)

 

ח-ח-ח-ח-ח

צריך לשלול לך את הרשיון

חחחחח

אתה סכנה לסובבים

חחחחח

וגם לעצמך (אם כי - למי זה משנה, אתה נוהג עם מלווה ועדיין חותך)

חחחחח

אתה חושב שאתה גבר

חחחחח

אבל אתה ילד

חחחחח

חבל שהנוער היום דפוק

חחחחח

תפקיד ת'רשיון.

פורסם
(לשיר בסגנון badboy)

 

ח-ח-ח-ח-ח

צריך לשלול לך את הרשיון

חחחחח

אתה סכנה לסובבים

חחחחח

וגם לעצמך (אם כי - למי זה משנה, אתה נוהג עם מלווה ועדיין חותך)

חחחחח

אתה חושב שאתה גבר

חחחחח

אבל אתה ילד

חחחחח

חבל שהנוער היום דפוק

חחחחח

תפקיד ת'רשיון.

קצר וקולע

:-)

פורסם

החובה לשים שלט נהג חדש היא חוק או תקנה?

אם זאת תקנה, יכול להיות שפג תוקפה ולא טרחו לחדש אותה וזה מה שהשוטר מתכוון.

אם זה חוק- אז רק אחרי פרסום חוק ביטול, החוק לא תקף.


×
×
  • תוכן חדש...