Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נהג חדש? או שלא?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7477 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 34
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני מבין ...

 

אתם פשוט לא מבינים בכלום זה בסדר ...

קיצור

השלט נהג חדש הוא למשך שנתיים , מה הבעיה לשים אותו? מה אתם מתפדחים ? אין לכם מה להתפדח בזה שאתם נהגים חדשים !!! אני גאה בזה שאני נהג חדש , ואם היה מותר לשים תשלט הזה גם אחרי התקופה של הנהג חדש הייתי שם אותו , ואני שם ז** על כל מי שיצפצף לי ושיעקוף מצידי שיכנס בסמיטריילר לא מעניין אותי!

אני ייסע איך שאני למדתי ואיך שאני יודע -כמובן בגבולות החוקים המותרים

* הדבר הכי מעצבן זה ה2 נוסעים נכון מצדיק במליון אחוזים

וכמובן שעוד חבר יצא עם אוטו וזה יותר סיכוי לתאונה כי אח''כ ירצו לעשות רייסים (מירוצים) וזה מסוכן אבל יותר כיף מצד שני כי זה עוד חברים במקום 5 באוטו ... 6 בשני מכוניות משהו בסט ! אז אני לוקח את זה באיזי ונהנה גם מהחוק הזה !

 

אף אחד לא הזכיר את החוק של ה3 חודש מלווה דבר שיכול להוציא אותך מכלל שליטה ועצבים עד שזה יעבור !

אבל מצד שני זה טוב ... כי אתה נוסע עם מישהו שכבר הרבה זמן על הכביש ,כבר מכיר תכביש טוב מאוד (אני מקווה שרק איתו תסעו ולא עם הנהג בן 24 שנוסע בערך 5-6 שנים)

אז תהנו ותסכילו ממנו כל עוד אתם יכולים , ואם אתם לא מרגישים בטוחים אחרי ה 3 חודשים תמשיכו לנסוע מידי פעם עם מישהו מבוגר זה לא בושה אתם פשוט טמבלים אם אתם חושבים שזה פדיחה או בושה !!!

 

 

תודה רבה ויום טוב

ינון גומל !

פורסם

פריק מילקי..

הקישור שנתת גם אומרים זאת ונאמר שוד לא יצאה הודעה רשמית לעיתנות...

מתי תצא הודעה אם בכלל?

פורסם
אני מבין ... ואני שם ז** על כל מי שיצפצף לי ושיעקוף מצידי שיכנס בסמיטריילר לא מעניין אותי!
אין לי בעייה עם הצפירות(בשביל מה המציאו את הרדיו?...),אבל כשמישהוא חותך אותך בכביש,עם מרחק של 20 סנטימטר מהפגוש,על כביש נניח חיפה-ת"א,במהירות 100,לא היית שם ברקס? בורח הצידה?לא היית מגיב באיזו שהיא צורה,ולו רק כי חבל על האוטו\אין כח לצעקות מאבא?

ובדיוק התגובה הזו,מי שרואה שלט נהג חדש,מצפה לה-הוא סומך על זה שתשים ברקס עצבני ברגע שהוא יעבור אותך.ואם לא תעשה כלום?...

בקיצור-השלט הזה רק מסכן נהגים עוד יותר.זו דעתי.היו לי הרבה פחות "כמעטים" בחצי שנה בלי השלט מאשר בשבועיים עם השלט.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
אני לא יודע איפה אתם נוהגים, אבל אני נוהג קרוב לשנה עם השלט ואף פעם לא עשו לי בעיות...
מסכים 100%

 

נסעתי גם קרוב לשנה עם השלט, היחס לא השתנה לבין נסיעה בלי השלט.

 

ואם יש מקרים כאלו כמו שאתם מתארים, זה חמור מאוד לפי דעתי.

מה הקטע שלהם ? הם חושבים שאם הם רואים נהג עם שלט נהג חדש, אז מותר להם לזלזל/לנסוע בחוסר סבלנות ?!

במקום לנסות להיות סבלני ומתחשב יותר.

DS 7 CROSSBACK 2019

RENAULTSPORT CLIO 203 2010

 


×
×
  • תוכן חדש...