Jump to content

mazda323f-ba

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי mazda323f-ba

  1. אחים שלי אתם לא מבינים במכוניות סוריי !!! אלה הם מכוניות רצניותתת ! במיוחד המאזדה סנקו!
  2. לאון איך הלך אחי בפסיכומטרי ?
  3. כמו שאמרו כן אתה צריך לעבור את כל המבחנים ומבדקים שהוזכרו בגיל 21 אתה רשאי להגיש בקשה כדי להיות מורה נהיגה , ובגיל 23 אתה יכול להתחיל להיות מורה נהיגה ושלא יבלבלו לך את המוח יותר מזה !
  4. אין לנו מפגשים קבועים ף אנחנו קובעים בפורום מתי מתאים מפגש לרוב האנשים ואז מתארגנים ... http://mc-il.net/forum/gallery/index.php הגלרייה של המפגשים כנסו תראו אם בא לכם ... מיטב מסורת השיפורים של אום-אל פחם, ואני מתנצל מראש אם אני מעליב מי מתושבי האום. מה הקשר ? זה בכלל לא נראה כמו אוטו של ערבים !
  5. אשמח ואשתדל להגיע ... יש בעיה קטנה פשוט יש לי בגרות ב8.1 אז נשתדל !
  6. שכחנו לגמרי את הmazda mx3 המשופרת שיש לנו בפורום !!! תראו איזה אוטו מושקע, ד''א גם למכירה ! חבל שלא הגיע למפגש!
  7. mazda323f-ba

    נהג חדש? או שלא?

    אני מבין ... אתם פשוט לא מבינים בכלום זה בסדר ... קיצור השלט נהג חדש הוא למשך שנתיים , מה הבעיה לשים אותו? מה אתם מתפדחים ? אין לכם מה להתפדח בזה שאתם נהגים חדשים !!! אני גאה בזה שאני נהג חדש , ואם היה מותר לשים תשלט הזה גם אחרי התקופה של הנהג חדש הייתי שם אותו , ואני שם ז** על כל מי שיצפצף לי ושיעקוף מצידי שיכנס בסמיטריילר לא מעניין אותי! אני ייסע איך שאני למדתי ואיך שאני יודע -כמובן בגבולות החוקים המותרים * הדבר הכי מעצבן זה ה2 נוסעים נכון מצדיק במליון אחוזים וכמובן שעוד חבר יצא עם אוטו וזה יותר סיכוי לתאונה כי אח''כ ירצו לעשות רייסים (מירוצים) וזה מסוכן אבל יותר כיף מצד שני כי זה עוד חברים במקום 5 באוטו ... 6 בשני מכוניות משהו בסט ! אז אני לוקח את זה באיזי ונהנה גם מהחוק הזה ! אף אחד לא הזכיר את החוק של ה3 חודש מלווה דבר שיכול להוציא אותך מכלל שליטה ועצבים עד שזה יעבור ! אבל מצד שני זה טוב ... כי אתה נוסע עם מישהו שכבר הרבה זמן על הכביש ,כבר מכיר תכביש טוב מאוד (אני מקווה שרק איתו תסעו ולא עם הנהג בן 24 שנוסע בערך 5-6 שנים) אז תהנו ותסכילו ממנו כל עוד אתם יכולים , ואם אתם לא מרגישים בטוחים אחרי ה 3 חודשים תמשיכו לנסוע מידי פעם עם מישהו מבוגר זה לא בושה אתם פשוט טמבלים אם אתם חושבים שזה פדיחה או בושה !!! תודה רבה ויום טוב ינון גומל !
  8. צודק אחי במליון אחוזזז במיוחד כשזה MAZDA 323F-BA
  9. בתמונות מופיעות רק מאזדות F נכון אבל יש בפורום שלנו מאזדות מכמה סוגים 626,323,מיאטה לדוגמא: ד''א גם הייתה במפגש היום...
×
×
  • תוכן חדש...