Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7483 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הבוקר קיבלתי הביתה דו"ח של עריית חיפה מיוני 2005

הדו"ח רשום על מספר המשאית של חברת משקאות ,שם עבדתי עד לפני כשלושה חודשים (אני כבר לא עובד בחברה )

כנראה בחברת המשקאות (אחת הגדולות בארץ ) החליטו לחסוך 250 ש"ח :twisted:

 

השאלה שלי ,האם למישהו קרה מקרה דומה?

האם החברה יכולה להוכיח שאני זה שנהג במשאית (על סמך האיתורן ) ?

בחברה הנהגים עובדים בזוגות כך שבכל מקרה לא הייתי שם לבד ...

בקיצור איך להימנע מהתשלום המאצבן הזה :idea:

 

תודה

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

אין מה לעשות אלל לשלם את הדו"ח...לחברה יש את סידור העבודה שלך , וזה כנראה מוכיח שאתה נהגת ברכב, אלא אם כן תצליח שהאדם שהיה איתך ברכ הוא זה שנהג, גורלך נגזר לשלם.

פורסם

אם זה קרה בתפקיד (הייתם בזוגות, לא?)

לא החברה צריכה לשלם?

הרי הם לא מצפים שבזמן שיא, בעיר, הנהגים שלהם יעשו רונדלים כדי לעמוד באפור?

הגיוני שהחברה צריכה לקחת אחריות על זה ולא משנה מי נהג.

(זה הרי לא דו"ח על מהירות או עבירת תעבורה אחרת).

כי מי שמשקיע, שוקע....

פורסם

לא החברה לא צריכה לשלם על הפרת החוק של נהגיה, בכל החברות שאני מכיר ועבדתי בהם, דוחות מכל הסוגים משולמים על ידי מי שנהג ברכב.

פורסם

את הדו"ח כמובן קבלתי תוך כדי העבודה (אני גר במרכז )

מה שמעצבן במיוחד שהדו"ח הגיע ישירות אלי הביתה בלי שום ברור מצד החברה או העיריה !!!

What's the first rule when into a man's car ?

RESPECT a man's car the man RESPECT you !

פורסם

אם קיבלת את הדו"ח בזמן העמסה / פריקה - פנה בבקשה לביטול דו"ח לעיריה.

היתה לי אלפא אדומה / היתה לי אלפא / היום אני נוסע / בדלתא לבנה.

פורסם

דבר ראשון, מנסיון שהיה לי עם עיריית חיפה, שלחתי להם מכתב שטוען שלא הייתי שם בזמן האמור, והם ביטלו אותו בלי שאלות מיותרות.

מעבר לכך, אני בכלל לא בטוח שהחברה יכולה להפיל את הדו"ח עליך ללא אישור שלך. שלח מכתב לעיריה שטוען שלא אתה נהגת ברכב, והוא יחזור כמו בומרנג לחברת המשקאות.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

×
×
  • תוכן חדש...