Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7487 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכם וערב טוב

רציתי לדעת שמתקינים מערכת לדוגמא:

רדיו דיסק,קומפונטט,סאב,מגבר,6 על 9..

יש כל מיני דברים ששמעתי כמו חיווט ופורק מתחים משהו כזה..

רציתי לדעת מה מדובר..ושמתקינים את כל המערכת..

מה עדיף לבקש להשים ומה עדיף להמנע..

והכבל משנה משהו?..

 

רציתי קצת שתפרטו לי על כל הדברים האלה..

תודה מראש

מצטער על השאלות הטיפשיות האלה פשוט אני לא איזה מתקין מערכות..ורציתי כבר הרבה זמן לדעת מזה..

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

כדי להתקין מגבר אתה צריך לספק לו מתח - בשביל זה אתה צריך חוטים

 

ככל שהמגבר מותקן יותר רחוק מהמצבר וככל שהמגבר גם יותר חזק - ככה עובי החוט גדל.

ככל שהמגבר צורך יותר זרם ככה גם הפיוז שיגן על חוט החשמל, כבל + בשפה כאן בפורום, יהיה עם ערך יותר גדול. הפיוז הראשי של כבל המתח אמור להגן על הכבל בצורה כזו שכאשר תעבור כמות גדולה מידי של זרם בכבל - גדולה יותר ממה שהכבל אמור לספק לפני שהוא נשרף, הפיוז ישרף...

 

עכככשיייו - כיוון שפיוז לכבל עבה ויקר, הוא גם עסק לא זול במיוחד וגם לא הכי נוח להחליף אותו - יש ממש מפסקי פחת - כמו שיש לך בארון החשמל בבית שמיועדים לכבלים מהסוג הזה. בדרך כלל הם מתחילים מה80 אמפר עד 200 אמפר (מחירים נעים בדרך כלל מה 120 ש"ח עד 400 ש"ח) וכמובן יש גם פיוזים כאלה שהם ממש עם ערכים מטורפים. ניתן גם למצוא ערכים נמוכים יותר אבל הם יותר קשים להשגה.

 

בנוסף לכך יש מפצלי מתח מחוט אחד עבה לכמה חוטים דקים יותר, יש כאלה שיש בהם גם בית פיוז.

 

ציוד נוסף - מד מתח (לתצוגה בדרך כלל - מיועד למערכות תחרותית שבאות להראות על כך שהמתח ברכב הינו ברמה תקינה וחוקית)

קבל כוח - זה קבל ענקי שהמטרה שלו לאגור אנרגיה - המצבר לא מסוגל לפרוק מטען חשמלי במהירות מספיק גדולה בשביל רכיבי מערכת חזקים כמו סאבוופר מאוד חזק והמגבר שמרים אותו - לכן מתקינים קבל שצובר אנרגיה באופן מתמיד מהמצבר - והמגבר והסאב פורקים את האנרגיה ישירות מהקבל וכך המצבר מוגן.

 

מצבר עם פריקה מהירה - מצבר מיוחד שפורק את המטען שלו מהר יותר - מאוד יקר בד"כ בצבע צהוב.

 

ויש עוד המון דברים - מעבדי צליל (פרוססורים), אקולייזר, קדם מגבר (מטריקס גם כן), קרוס אקטיבי, קרוס פסיבי וכו' וכו'...

 

פשוט תתחיל לקרוא הודעות בפורומים - כתבות בנושא באתרים מוכרים - אין לזה סוף

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תודה רבה לך תבורך.

ועוד שאלה....

מה זה הום בסאבוופארים?..

אודה למי שיפרט לי על זה..

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

פורסם

לא הום - אוהם - שזה מדד להתנגדות חשמלית של רכיב במקרה זה - רמקול

התנגדות נורמלית של סליל של סאב או כל רמקול לרכב היא בד"כ 4 אוהם.

- אבל פה כבר נכנסים לחוקי חשמל, חיבור טורי,מקבילי וכו'...

 

גם כאן תוכל למצוא הרבה קישורים בנושא הזה בגם באינדקס של www.autosound.co.il יש הרבה כתבות בנושא הזה - זה אתר נחמד אם אינדקס נחמד, החומר הכתוב שם בהחלט מספק בתור התחלה

תנסה... תקרא... תתעניין - ותחשוב טוב לפני שאתה נדבק ב"חיידק" כי אין מזה יציאה (כמעט ואין)

 

חיידק - הכוונה לאהבה לתחום כמובן... מי שנדבק בד"כ לא יוצא מזה

 

אבל נראה לי שכבר נדבקת ולכן אתה כאן

למען האמת - למה שלא תבוא למפגש ביום שבת? אצטדיון רמת גן (קניון איילון) מול הסנוקר...

אני לא יודע אם אני אהיה שם - אבל אתה תוכל לשאול את כל השאלות...

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS96 + Pico DSP 8-12 + Stetsom HI.8004 + ScanSpeak D2004 + AlphaSonic 275 + Morel Hybrid602 + Morel CCWR254 + Audison TH10 +

Pioneer TS-X150

C5Aircross - Audsion BitHD + Bcon + Match 2.1amp *2 + Torotech MR2 + Sony XS-162-ES + JL 12TW3

פורסם

תאמינו לי צריך למצוא נוגדן לחיידק הזה :-)

hu - alpine 9877 -->front : boston acoustic pro sixsty + morel elate 8" mid bass ==>rear : mbquart 3 way 150-rms -> amps : alpine pdx150.4 , alpine mrd 1005d ,second gel battery

פורסם

אני חושב שנוגדן יהיה יותר יקר למצוא, מלהיות שותף למחלה.

גלגלצ: דיווחי תנועה ביציאה ממצרים. עומס תנועה ענקי ממחלף סיני עד מחלף ים סוף, משה תיזמן 40 שנה. תודה לך משה.

מודעת מכירה ................ פרויקט איטום על הרכב שלי

פורסם

תודה רבה לכם..

כןןן אני כבר מודבק לזה הרבה זמן..

אבל בתוך הדברים בפנים..אני לא מתמצא..

הילוך חמישי 150 קמ''ש... אתה מוריד לרביעי מגיע ל-180 מכניס חמישי וסגרת...

הונדה

האם אתה בנויי לזה?

×
×
  • תוכן חדש...