Golf-VR-6
-
הודעות
148 -
כאן מאז:
סוג התוכן
פורומים
בלוגים
מאמרי משתמשים
גלריה
חנות
הורדות
לוח שנה
כל מה שפורסם על ידי Golf-VR-6
-
איך מוציאים את הרדיו טייפ ביונדאי לנטרה
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של EladElad בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
ואף אחד לא ענה לו באמת.. אם אתה מסתבך לך למתקין מערכות..שיוציא לך -
קח תבדוק המחירון הכי מעודכן של לוי יצחק http://www.ynetcenter.co.il/c/MhTelemeserForm.asp?Error=NoCookie&BaseUrl=%2FSearchIn%2Easp%3FZ%3DC%26TZ%3DMhValue&ERT= הצעה שלי..יש לך הרבה מאוד פג'ו 106 בשוק.. עזוב אותה..תחפש לך משהו יותר טוב..אם פחות קילומטרז'..ולא מהשכרה..!!
-
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבנתי תודה רבה לך.. אז ניחשב שזה שוחט או לא? -
מה שהוא אומר..תעשה ההפך.. הוא נועד פה ליצר הרע להפיל אנשים שבאים לקחת חוות דעת
-
עזרה ברכישת רכב עד 35K אם אפשרות זה למתיחה קלה
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
אוווי לא לא עוד הפעם אתה נפלת עליי אתה יצר הרע אתה..! מאחל לך שתהיה רק בריא ושיהיה לך רק טובב אבל רק טוב תודה תודה על העזרה הרבה שאתה תורם לי לאנשים אין בושה.. -
שאלה בקשר להתקנת מערכת קומפלט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה לכם.. כןןן אני כבר מודבק לזה הרבה זמן.. אבל בתוך הדברים בפנים..אני לא מתמצא.. -
ערב טוב וסוף שבוע מצויין כן כן זה אני שכבר מיואש מלחפש מאזדה לאנטיס 323F 1.8 אוטומט שנים 97-98 ומאזדה לאנטיס הרגילה 323 97-98 1.8 אוטומט אולי אתם תוכלו לעזור לי בבקשה..חודשיים בלי אוטו..באמת שלא קל אני מחפש רכב עד 35K אם אפשרות למתיחה קלה..*לא מתחת לשנת 97 אז הדרישות שלי הן ככה: אוטומט,אמין ושיהיה לו צריכת דלק שלא תשחוט למשפחה שלי את הכיס. בגדול מדובר ברכב למשפחה אבל אין לנו עגלות ודברים מיותרים ולא צריך שיהיה לו מרווח ענקי מחפש שיהיה מראה יפה דיי קטן(לא חייב.!.אבל מומלץ..)וספורטיבי..! לפחות תנו כיוון.. כל תגובה,עזרה וכ'..תתקבל בברכה תודה מראש לכל העונים..המשך ערב טוב..
-
שאלה בקשר להתקנת מערכת קומפלט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה רבה לך תבורך. ועוד שאלה.... מה זה הום בסאבוופארים?.. אודה למי שיפרט לי על זה.. -
שלום לכם וערב טוב רציתי לדעת שמתקינים מערכת לדוגמא: רדיו דיסק,קומפונטט,סאב,מגבר,6 על 9.. יש כל מיני דברים ששמעתי כמו חיווט ופורק מתחים משהו כזה.. רציתי לדעת מה מדובר..ושמתקינים את כל המערכת.. מה עדיף לבקש להשים ומה עדיף להמנע.. והכבל משנה משהו?.. רציתי קצת שתפרטו לי על כל הדברים האלה.. תודה מראש מצטער על השאלות הטיפשיות האלה פשוט אני לא איזה מתקין מערכות..ורציתי כבר הרבה זמן לדעת מזה..
-
WINAMP שנראה כמו HU פיוניר 760והישנים
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של K-f-i-r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
תודה גבר תהיה בריא -
WINAMP שנראה כמו HU פיוניר 760והישנים
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של K-f-i-r בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
מישהו יכול להשים פה לינק של וינאמפ 5.12 תודה -
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
זה אני בטוח שאני לא ימצא אבל לפחות להיות הגויונים.. שכל זבללללללללללל שאני מתקשר עונה לי איזה נוכללל.. ואחרי שתי דקות שאני מתקשר לאותו פלא הוא לא זוכר שדיברתי איתו ולא יודע באיזה מאזדה מדובר.... אולי התקשרתי ל5 מאזדה 323F וכולם סוחריםםםם מחולון !.. אז תזהרו יש הרבה מאודדדד סוחרים רמאים בחולון.. תראה זה ברור שיכול להיות שעבר 120 עם קריעהה במנוע.... אבל שמע....אוטו שיהיה יד ראשונה מזקן ויהיה לו 200 אלף קילומטר אני לא יגע בו.. למה פסיכוליה מי יסע על אוטו כזה?.. זה כבר לא אוטו זה מונית @!!!.. חלאס תהיו הגיונים..! כן בטח אני ישראלי ואני גאה בזה! ובטח שאני יחשוב מה יהיה עוד שנתיים.. למה בטח ה 40 אלף שקל שלך לא?.. 40 אלף שקל לא הולך ברגל.. ובטח לא לאיזה נוכל זבל..שלקח אוטו קרוע..ו"סידר " אותו קצת.. ואז הוא מוכר אותו במחירון.. או אתה בא מתקשר למישהו הוא אומר לך זה פרטי פרטי כל השיחה אתה שואל כן כן פרטי.. אתה בא פיתאום רואה לא רשום עליו בכלל ברישיון ואז הוא ממציא.. לאא דודההה של אישתי טסה לחו"ל נתנה לי למכור ת'אוטו.. כןןן בטחחחחח גםם אני טסתי אחריהה..חשבתי היא לקחה ת'אוטו איתה. חלאסס כולם רמאים חרטטנים.. אסור להאמין לאף אחד..כל בכור תמים יכול להיות הכי נוכל ורמאי.. אי אפשר לדעת בוודאות.. בגלל זה הכי טוב לקנות ממישהו שמכירים או מישהו שמכיר את דודה שלכם וכ'.... קחו את זה..לצומ"ל ערב טובב... -
צריך בבקשה חוות דעת על המערכת קומפלט שעומדת להרכש בקרוב
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
אני חולה על הבומים של הפיוניר תגידו איזה סאב הכי טוב של פיוניר בהתאם למחירו? מה משתלם להביא.. אם איזה הגברה.. (מגבר מסביבות ה 1000 שקל ככה..) ואם תציעו לי שתי מגברים אחד הסאב ואחד על הקומפוננט ועוד משהו..איך שבא לכם... מה עדיף מגבר אחד ב 1600 שקל בערך... או מגבר ומונו ביחד ב 1600 בערך? תודה רבה .. -
מחזק את ה RSI// אבל תדע לך ותשמע טוב טוב ותגיד גם לחבר שלך... ברגע שחלילה יתחיל להיות לו בעיות..זה לא יגמר לעולם !!!.. כל הבעיות באוטו הזהה באות בבום.. לפי דעתי אי אפשר למצוא שמורה... יש אוטו אולי הוא לא יפה כמו הספורטיויות אבל בהחלט אופציה.. לנציה טמא טורבו רכב אמין לא יודע אבל טיל של הטילים.. ואולי גם רנו 5 טורבו.. צחוק צחוק האוטו הזה מטוססס אולי אופל GSI או אלפא 33.. עוד פעם..בכל אוטו יהיה תקלות בתקציב הזה...ולא תמצא מושלם שיתפשר..
-
צריך בבקשה חוות דעת על המערכת קומפלט שעומדת להרכש בקרוב
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
הבנתי תודה רבה לךךך..!!.. -
חחח מה הקשר בין לזה שיש לו שיגעונות לVR6 ו XSI 306 לזה שהוא מחפש רכב ב 25 אלף.. הוא פשוט חולם...בתקציב כזה הוא לא יוכל למצוא כאלו רכבים..ואם כבר.. גמוריםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם מכל הבחינות שרק יכולים להיות וזה גם בספק. שיילך על פג'ו 106 אקס סס... למה אם תקציב כזה.....לא מאמין שהוא יוכל להחזיק אקס סס סיי.. ואם כבר אז ראלי.. אפשר גם הונדה האצ'בק מהדגמים הישנים..וגם אולי איזה משהו קרועה........שקרעו אותה.. שיהיה בהצלחה..
-
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
גל תודה רבה לך עוד פעם.. כל מי שיש לו משהו להוסיף.. שיוסיף..כל דבר יתקבל בברכה..... תודה רבה -
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תודה רבה לך בזה הסתיים הדיון הממושך השכונתי.. יאללה לילה טוב לכל עם ישאל! -
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
וואלה תתפלא אבל יש ב"ה -
צריך בבקשה חוות דעת על המערכת קומפלט שעומדת להרכש בקרוב
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך פורום אודיו ומולטימדיה לרכב
רציתי לדעת.. ה6 על 9 עדיף על 7 על 10 ? אני מבין שכן.. אבל למה ה7 על 10 לא מוצלח כל כך? -
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
הבאת אותה בטוב חחחחחחחחחחחח וואלה תאמין לי אני עצמי כבר לא יודע מה לעשות תנו לי הצעות....בבקשה.. -
הדגם המדויק הוא ESTEEM 3 דלתות 1500 סמ"ק.. מצאתי את הרכב הנ"ל ב43 אלף והוא עשה כבר 90 אלף ק"מ שזה סביר ואני רוצה לדעת עוד פרטים בכלליות על אותו דגם. מה דעתכם על הרכב מבחינת אמינות, צריכת דלק, בטיחות, אחזקה? (כל המאפיינים הנ"ל חשובים לי כי אני רוצה שהאחזקה של האוטו תהיה זולה במידת האפשר) בהתחלה הייתי נעול על קורולה 96-97, הונדה סיויק 96-97 ולאנטיס .. אבל עכשיו כשאני כבר מחפש כמה שבועות בנרות את המכוניות האלה באזור שקרוב אלי ולא מצאתי שום דבר מעניין החלטתי לבוא בראש פתוח .. ולכן אני שואל האם כדאי לי להמשיך לחפש את המכוניות שהייתי נעול עליהם או ללכת על היונדאי.. (התקציב שלי הוא עד 40 אלף).כאילו מלאך שלח אותך לרשום תהודעה *** תהודעה = את ההודעה ***הזאת אני מחפש גם את הרכבים שאתה מחפש עד 40 אלף שקל במשך כמה שבועות בידיוק את אותו רכבים ולא מצאתי אז החלטתי ללכת אולי על משהו אחר..לפני 10 דקות אבא שלי מתקשר אליי שואל אותי על יונאי אקסנט 2000 3 דלתות 1500..שהוא ראה על הכביש למכירהה.. מצב דומה מאוד לשלך תאמין לי לא יודע כבר מה לעשות.. אולי מישהו יציע לי..............
-
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
וואלה תראה יש משהו במה שאתה אומר... בטח שאני יחשוב מה יהיה אחר כך כי זה ברור שאף אחד לא יקח אוטו שנת 98 עם 200 אלף קילומטרז' ויותר ואיזה יד 4-5.... יעדיפו משהו עם פחות ידים ופחות קילומטרז'.. תראה יש מציאות..אבל כל מציאה מרוב שהיא לא הגיונית אז יש משהו חשוד.. היום לא בעיה להוריד קילומטרז' כל מוסך חאפר ומי שמתמצא ברכב יודע איך להוריד.. אז מה עשינו בזה עם אוטו עשה 200 אלף ורשום 120 אלף? תאכלס לא יורגש הקילומטרז' אבל מה שכן..הראש יהיה שקט.....אם הוא לא ידע שהוא עשה 200 איך אומרים..הכל פסיכולוגיה.. גם אני חושב שאוטו יד 3 שנת 97 זה כלום.. אבל אחר כך שאני ירצה למכור אותו אני יכול יפה מאוד לזרוק אותו למה אף אחד לא יקנה אותו..ואם יסכימו לקנות יסכימו לקחת אותו במחיר של 10 אלף מתחת למחירון..ואז יהיה לי חור בכיס למה? בגלל שקניתי אותו יד 4 אם 200 אלף קילומטרז' ואותו בקילמוטרז' כזה מתחיל לגמגם..למה הממוצע זה 17 לשנה ולא 25... אולי אתה וכל שאר חברי הפורום תציעו לי רכב אחר לחפש בסביבות המחיר 40K כל הודעה תתקבל בברכה. תודה רבה וערב טוב -
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
תראה אם אני יקנה יד 4 אז מה אני יהיה 5..ומה שאני ימכור מי ירצה להיות יד 6? בקיצור צא מהסרט שאתה חיי בו.. אני מחפש לפחות יד 2-3 מקסימום 140-150 קילומטר ואפילו פחות.... למה מכוניות אחרות אני יכול למצוא ואת זאת אני לא יכול..? -
חוות דעת על צריכת דלק של מאזדה לאנטיס F 1.8 שנת 97 אוטומט
Golf-VR-6 פרסם הודעה בנושא של Golf-VR-6 בתוך ייעוץ ברכישת רכב
עכשיו אין לי כלום היה לי אופל קורסה שנת 2003 טיפטורניק מנוע 1.2 אבל זה ברור שזה יהיה יותר מהאופל..לא מצפה לי הפתעות.. וואלהה אני מחפש מאזדה לאנטיס 323F כבר די הרבה זמן ואין לא מוצא .. ועד שאני מוצא איזה אחת טובה או משהו יענו בעיתון או באינטרנט שרשום יד ראשונה או קצת קילומטרז' זה איזה סוחר רמאי..וואלה כל אחת או שעברה תאונה או יד 3-4 או אחת אם קילומטרז' גבוה בגובה 200 ומעלה וואלה לא מוצא אחת כזאת נורמלית.. מישהו יכול להציע לי איפה לחפש או שהוא יודע מישהו שמוכר כזאת בשנים 97-98 ויש את הפינה הזאת לקישורים לכל האתרים של המכירות נכנסתי לכולם ולא מצאתי משהו במצב טוב.. כולם רמאים.. בבקשה תעזרו לי מה לעשות.......כל חוות דעת תתקבל בברכה.. תודה.
