Jump to content

Golf-VR-6

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Golf-VR-6

  1. אתם ממליצים על המוראל בתור זוג קומפוננט ?
  2. הבנתי תודה רבה ואיך אתה מסדר לי את זה מבחינת התקציב יענו המגבר והקומפוננט?
  3. אז ככה תגידו מה שווה יותר להשקיע נגיד יש לי תקציב 2000 שקל לקומפוננט ולמגבר מה שווה יותר להשקיע בקומפוננט או במגבר? ונגיד אני מביא מגבר מפלצת (שאתם תגידו לי מה עלות של כזה מגבר)אבל עם טעם טוב.. מה כדי להחזיק עם המגבר הזה קומפוננט וסאב? או רמקולים האחוריים והסאב? תודה לכולם שיהיה לכם שבוע טוב
  4. ה-DEH-P7750MP יותר טוב מהפרימר. ויש לי שאלה שאולי תראה טיפשה מזה מונו?
  5. איך הייתם מגדירים את המערכת הזאת? את זה כבר יש לי: מערכת רדיו דיסק של DEHP7750MP Pioneer http://goop.zap.co.il/model.asp?model_id=13493 ורמקולים 6 על 9 פיוניר 350 וואט אז ככה הציעו לי להשים ככה קומפננט של מוראל או פוקל 6.5 בסביבות המחיר 1100-1500 מגבר של VIBE438 Lanzar http://goop.zap.co.il/model.asp?model_id=38947 סאב וופרו12ואינטשוCerwin VegaוHED-S1200ו http://goop.zap.co.il/models.asp?Sog=T-Speakers&DB25457=58865&DB141014=144758 מה הייתם ממליצים לי לשנות במערכת הזאת? אני מחפש עוצמה מפציצה ביותר ואיזה דגמים בסביבות המחירים של המוצרים אללו תודה רבה מראש שבוע טוב שיהיה לכם
  6. תודה רבה לךךך שבת קודשששש שיהיה לכם
  7. תודה רבה לכולםםם ולסיכום?
  8. מה אתה מחפש? איכות או חוזק? ומה התקציב שלך בשביל הסאב? ובשביל המגבר?
  9. חבר שלי קנה לפני בערך חצי שנה תרמקולים האלה. פיוניר 6.9 350 וואט (הוא רוצה למכור את הרמקולים)..כמה הוא יקבל?
  10. דהייסטו סיריון החדשות לפי מה שהבנתי ברכב הזה יש מערכת רדיו דיסק מובנת... האם אפשר להשים שם רדיו דיסק רגיל?
  11. כן המנוע בידיוק כמו של הטויוטה יאריס וגם הם ממש דומות מבחינת הכל יש במה שהוא למעלה אמר ש4 מבוגרים לא ישבו בנוח אבל לפי מה שהבנתי האוטו ממש נחמד מבפנים הוא מיוחד כל השעונים והסל"ד וזה הכל שונה אני עצמי עדיין לא שמתי לב לזה.. ועוד שאלה..לפי מה שהבנתי יש שם מערכת שבאה עם האוטו מובנת.. האם אפשר להשים מערכת רדיו דיסק רגילה?
  12. עדיין אנחנו מתלבטים ברכב משפחה דהייסטו סיריון החדשות מנוע 1.3 החדשות אוטומטית קבלו קישור http://www.daihatsu-israel.co.il/sirion_general_info.html מה דעתכם לרכב משפחתי? תודה רבה לכם
  13. מה יש אותה רק בגירסאת האוטומט?
  14. עוד כמה זמן היא אמורה להגיעה לארץ? למה אנחנו צריכים רכב עכשיו...בימים הקרובים
  15. FIAT PUNTO 2006 רציתי לדעת קצת פרטים על הרכב הזה אמינות,צריכת דלק..וכל תגובה תעזור לי תודה
  16. בסביבות ה 25k התקציב שלך ? לך על רנו 5 טורבו או סיאט איביזה 106 xsi שיהיה בהצלחההה
  17. הבנתי שיהיההה לךךך המשך שבוע טובב ותווודה רבה עזרת לי מאוד
  18. איך האוטו הזה? מה הייתם אומרים עליו מבחינת אמינות? חיסכון? אוטומט / ידני ? מה עדיף... ואיזה שנים יש תאוטו הזה. נ.ב אני לא מתכוון לדגמים עם הפנים המתרוממים תודה רבה
  19. צודק עכשיו לפני שבוע מכרנו כזה אוטו בידיוק
  20. איזה שנה האופל ואיזה גיר?
  21. פג'ו 106 אחלה אוטו
  22. כן מעמישב יניב בוסי חבר של ברק טביב משעריה הם היו עובדים איתי בחביב
  23. המחיר סביר איך הביטוח יכול ל3 חודש משהו לא הגיוני והחבר בטח אתה לא מכיר יניב משעריה פיאט אונו לבנה שכל פ"ת חרשו עליה
  24. תראה המחיר אמור להיות בן 3,500 ל 4,000 אוטו נחמד שלא יעשה לך כל כך בעיות עם אתה מחפש חבר שלי מאיזור פ"ת מוכר כזה עכשיו עקב גיוס
×
×
  • תוכן חדש...