Jump to content

Golf-VR-6

  • הודעות

    148
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Golf-VR-6

  1. עשיתם פה כבר שוק.....! הפכתם את הנושא הזה לבדיחה ועכשיו לעניננו.. פיאט אונו 92 גיר רגיל תמצא משהו ממבוגר...1.4.. יעלה על הדרישות שלך.. אולי קצת יחרוג מהתקציב אבל יעלה על הדרישות.. או..פג'ו 205..
  2. שלום חבר שלי התקין היום אצל תומר מ"תומקאר" בריניתייה ..מערכת.. והוא אמר שהמחירים שם והשירות ללא תחרות.. רציתי קצת חוות דעת על המקום הזה.. איך הוא מבחינת מחירים? אמינות? יחס? תודה רבה שבת שלום
  3. תודה רבה לכולם.. תאכלס אני מחפש SPL אני אוהב שהמוזיקה ניכנסת לי לתוך הגלים במוח.. מישהו יכול להסביר לי מה ההבדל בין תיבה אטומה ופתוחה? תודה רבה שבת שלום שיהיה לכם
  4. הבנתי תודה רבה לך ואיזה מגבר מומלץ שיחזיק כזה סאב+קומפוננט? ותייעצו לי לקומפוננט ב 700 שקל בערך בבקשה spl.. תודה רבה סוף שבוע רגוע שיהיה לכם
  5. תגיד גבר.. הסאב של קיקר שרשמת זה SPL או SQ .?
  6. תודה רבה על התגובות תבורכו......
  7. סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW305Cו רציתי לדעת אם זה באמת סאב שכמו שכולם אומרים "שובר תחלונות"..אם מגבר בהתאם.. ומפציץ בצורה לא נורמלית.. וגם לעומת המחיר המצחיק שלו.. וגם על הסאב הזה אני רוצה חוות דעת בבקשה.. סאב וופרו12ואינטשוPioneerוTSW306Cו
  8. גטס יש לחבר שלי 2003 לא אוטו שאפשרות להשוות עם המתחרות.. רמה ירודה של איבזור הרכב מבפנים..מושבים סטנדרטים.. 206 בובה של אוטו ...יותר מאובזר יש יותר אפשרויות.. ואם אתה אוהב את השתי דלתות מומלץ בחום את ה 1600 XS אמין בצורה מטורפת לחבר שלי יש כזה שנה ומשהו.. שום תקלה .. מקווה שעזרתי.. ואם אתה צריך עוד פרטים תדבר..
  9. שמע לא מחייב אותך לענות ואם אתה רוצה שאתה רואה הודעות שלי אל תיקרא
  10. מה הייתם לוקחים? מאזדה לאנטיס323 99 1.6 LX או מאזדה לאנטיס 323F 97-98 1.8 מדובר בדמם אוטומט.. מה היתרונות והחסרונות של שתי הרכבים האלה.. אתם תכריעו את הדלמה הזאת.. שבוע טוב
  11. יש מצב אני צריך לברר.. כן וכמה בערךךך מוכרים אוטו כזה כפי שאמרתי גם את המחירון שלו?... תודה רבה לך..על התשובה..
  12. למכירה: זוג רמקוליםו6x9ואינטשוPioneerוTSA6971ו 6.9 350W\ 80 RMS 3 WAY ועוד למכירה: רדיו דיסק לרכב DEHP7750MP Pioneer מאפייני מפתח תומך MP3ו תומך MP3 4x50ווואט עוצמה 3ויציאות יציאה למגבר CD Textו, ID3 Tagו, אנימציה \ תמונותו תצוגה נופלו, נשלףו פאנל 4x22ווואט RMS עוצמה אפקטיבית המוצרים חדשים בקושי ניגנו נימכר עקב מעבר למערכת די.וי.די כל מי שמעוניין שישלח הודעה לפה או לפרטי ואז נדבר.. http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=60710
  13. שבוע טוב לכל חבריי הפורום זקוק לעזרה בבקשה לרכב משפחה שלא יראה "מכוער" שיראה יפה אולי קצת מראה צעיר,קטן,תצרוכת דלק קטנה ,אמין וכ'...... חשבתי על.. הונדה האצ'בק מהדגמים 98-97 או אולי על ההונדה 4 דלתות ומצאתי איזה מאזדה לאנטיס 99 LX 1.6 צבע לבן 117 אלף קילומטר יד שנייה המחירון שלו 47,800 אלף שקל..כמה אתם אומרים הוא שווה? מה עוד אתם מציעים לי לחפש..? אולי גם מאזדה לאנטיס 323F .. בבקשה עזרה.. תודה מראש שבוע מצוין
  14. גם לי היה מקרה דומה.... אני יודע מזה שיש לך אוטו ...אז כבר יורד לך ממנו אז גבר..תאמין לי עדיף לך לאשר עם המאזדה .... יש תמשפט שאומר. "..לומדים להעריך דבר..רק אחרי שמאבדים אותו..".. אחרי שתמכור את המאזדה ונגיד תעבור ל A3 תבין את הטעות שעשית..
  15. ההודעה לפני 7 שנים..בהשאווה למכוניות שהיו חדשות ולא כבר זקנות גם אני רציתי בראבו אבל הרכב לא אמין בכלל ... רד ממנו.. אם כבר יש לפיאט רכב אמין..אז זה פונטו..לעומת כל הדגמים..
  16. הוא לוקח יותר מ 1.6 אבל צריכת דלק זה לא הכל.. בקיצור אוטו טוב לך עליו בראש שקט
  17. וואלה הצעה שלי קח את ה 206xs או פולו v6 ............
  18. אחלה אוטו אמין בצורה טובה אין תקלות השם אומר הכל מאזדה אבל מה? 1.8 אוטומט זולל דלק אתה צריך תחנה דלק בבית
  19. לך על ה 1.6..אבל תדע לך שאין להם שוק בכלל לסיאט איביזה בשנים הללו
  20. 1300 ואולי קצת לחרוג תודה רבה לך..
  21. הפוקל ניחשבים גם בסאבים חזקים וטובים? או שהם יותר על איכות.. איזה סאב יכול להפציץץ כמה שאנחנו אוהבים רעששש ומרעיד..
  22. וואלה כן גם לי אמרו שלא מוכרים שם בימים אלו..וגם אין לי להביא מישם.. אז איזה עוד מגבר אתם ממליצים לי ב 1300 שקל בערך?..
  23. עם המגבר הזה אני יכול להחזיק גם סאב?
  24. תודה רבה לכם!! ואיזה מגבר בסביבות ה 1300 שקל יכול להחזיק אותו בכבוד?
  25. יש לי שאלה.. אם אתה אומר שהאוטו הזה כל כך לא נוח וכל כך גרוע ולא כל כך אמין אז למה כל אוטו שלישי (קצת מגזים) על הכביש מאזדה כזאת.. תאמין לי שאנשים לא היו מוצאים כל כך הרבה כסף על האוטו הזה אם הוא לא היה טוב.. למה יש הרבה מכוניות טובות שהיו שמחים לקנות כאלה אבל פשוטטט ים של לאנטיס כאלה רואים על הכביש ותאמין לי כל מי שיש לו את זה האוטו הזה לא מתחרט ואומר שזה אמין ונוח וטוב..ומבסוט ממנו..ולא 1 ולא 2 נוסעים עליו..ומבסוטים
×
×
  • תוכן חדש...