Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7499 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב לכל ידידיי!!

 

יש לי רכב מסוג פיאט אונו שנת 91 מנוע 1400 s70 ,ואני מעוניין להוסיף פילטר אויר פתוח שייתן לי צליל יניקה נחמד.....היכן אתם ממליצים לי להתקין (מקום) ומה המחיר +- צריך להיות..?(אני מבקש לא לעביר ביקורת שלילית בגלל שזה פיאט ופה ושם...)

 

אשמח אם מישהו ימליץ לי על מקום טוב ואמין!

 

תודה מראש!

 

טל:-)

פורסם

אם אתה מאיזור צפון צור איתי קשר בפרטי ותהיה מבסוט,

 

מבחינת מחיר הפילטר עולה בין 300-500 תלוי בסוג ובאיכות

פורסם
אם אתה מאיזור צפון צור איתי קשר בפרטי ותהיה מבסוט,

 

מבחינת מחיר הפילטר עולה בין 300-500 תלוי בסוג ובאיכות

זאהר תודה גבר אבל אני מאיזור המרכז....שמעתי שיש בחולון מקום שמתקין אקסטרים משהו יכול להיות..?

פורסם

במקרה אני החלפתי את שלי שלשום.

 

בחור מאד נחמד ממקום בשם PITSTOP ברח' ריב"ל פינת המסגר בת"א

פילטר די גדול של AKA עלה 250 ש"ח כולל התקנה ו20 ס"מ צינור נירוסטה יפה שהוא לא לקח עבורו כסף.

ממליץ.

 

יש בפורום גם בחור שכינויו הוא K&N שמייבא ומתקין את..K&N.

פורסם
במקרה אני החלפתי את שלי שלשום.

 

בחור מאד נחמד ממקום בשם PITSTOP ברח' ריב"ל פינת המסגר בת"א

פילטר די גדול של AKA עלה 250 ש"ח כולל התקנה ו20 ס"מ צינור נירוסטה יפה שהוא לא לקח עבורו כסף.

ממליץ.

 

יש בפורום גם בחור שכינויו הוא K&N שמייבא ומתקין את..K&N.

ceyal תודה רבה לך אני רואה שהעסק לא יקר בכלל עד 300 שקל לפי מה שאתה אומר...דרך אגב שאמרת פילטר די גדול, זאת אומרת שהוא יתאים גם לפיאט אונו? ועוד שאלה אם אפשר על הדרך..צריך לקבוע איתו לפני או שהוא עושה את זה על המקום ברגע שאני מגיע עם הרכב?

 

תודה

 

טל

פורסם

יש מ בחר גדלים ומה שקובע בעיקר הוא גודל הכיס שלך וגודל המקום בתא המנוע.

יש גם קיטים יעודיים ליניקה..

 

אישית אני מציע לך:

אם הפילטר המקורי לא יושב מקדימה וקרוב למקום עם זרימת אויר קרה - תחשוב טוב אם אתה צריך את זה.

אם הפילטר לא ישב במיקום אופטימאלי - אתה תפסיד כח.זה מוחשי.

כדי לפתור את הבעיה אתה צריך להתחיל למשוך צנרת למיקום אופטימלי וזה יקר ולא יתן לך כלום.

 

לא צריך לקבוע מראש.

אני במקרה עברתי ונכנסתי אליו

פורסם
יש מ בחר גדלים ומה שקובע בעיקר הוא גודל הכיס שלך וגודל המקום בתא המנוע.

יש גם קיטים יעודיים ליניקה..

 

אישית אני מציע לך:

אם הפילטר המקורי לא יושב מקדימה וקרוב למקום עם זרימת אויר קרה - תחשוב טוב אם אתה צריך את זה.

אם הפילטר לא ישב במיקום אופטימאלי - אתה תפסיד כח.זה מוחשי.

כדי לפתור את הבעיה אתה צריך להתחיל למשוך צנרת למיקום אופטימלי וזה יקר ולא יתן לך כלום.

 

לא צריך לקבוע מראש.

אני במקרה עברתי ונכנסתי אליו

ceyal תודה רבה לך!

 

אני אקפוץ יום חמישי וניראה מה הוא ממליץ לי לשים או לא לשים...וכו'

 

תודה רבה!

 

טל

פורסם

טל,

 

בצד השמאלי של המכסה מנוע איפה שנמצא הצינור שמעביר (זרימת) אוייר לבית פילטר אוויר שהוא ממש צמוד לנורה השמאלית ראשית

בהצלחה !

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...