Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני מחפש מזה זמן מה 206 GTI...

 

ראיתי השבוע בלוח פוקוס GTI שנת 2000, מאופרייט ליס.

הם אמרו שזה היה רכב שעבורו הסתיימו שלוש שנים ליסינג, עבור נהג יחיד.

 

כן ראיתי באוטו סנטר שנת 2002, עם 30K ק"מ. נהג יחיד.

 

1. האם הייתם רוכשים רכב מליסינג?

2. האם תהיה לי בעיה למכור?

3. האם אוכל לקחת אותה לבדיקה עצמאית, שאינה תלויה בחברה?

4. עוד הערות?

רון

פורסם

בדרך כלל מי שמקבל רכב מחברה צריך לשמור עליו.

 

לפי דעתי צריך להתיחס לזה כמו לכל רכב.

מכונית ספורטיבית צריך לקחת לבדיקה יסודית.

אנחנו אוהבים מהירות שבדרך כלל פוגעת באוטו.

 

 

הבעיה זה עם מכוניות מהשכרה.אם אני הייתי לוקח 206 GTI לשבוע השכרה הייתי מחזיר להם את האוטו עם גרר.

אייל

פורסם

1. האם הייתם רוכשים רכב מליסינג?

2. האם תהיה לי בעיה למכור?

3. האם אוכל לקחת אותה לבדיקה עצמאית, שאינה תלויה בחברה?

4. עוד הערות?

 

1. לא

2. לא במידה ותסכים להתפשר, כל דבר ימכר במחיר הנכון

3. ברור ורצוי לעשות זאת

4. אחד הדברים החשובים ביותר בקניית רכב זה לבחון את בעל הרכב, לפעמים פרצופו של בעל הרכב יכול להסביר מה עבר על הרכב, לצערך ברכב ליסניג אין מידע אצל מי הרכב היה.

 

*במצב השוק של מכוניות יד שניה היום ניתן למצוא רכבים במצב מעולה מיד פרטית ואין צורך להתפשר על רכב ליסניג.

 

שי

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם

תראה, אני מאמין שאכן רכב ליסינג שהיה אצל בן אדם אחד, כמו אצלנו בחברה, אכן נשמר יחסית בסדר.

הבעיה העיקרית שלי היא עם המכירה העתידית...

 

חשבתי שמאחר וזה רכב יחסית מבוקש, לא תהיה בעיה, אבל נראה לי שאני אוותר על זה, ואמתין לאחת רגילה.

 

לא הייתי מעלה את נושא הליסינג, לולא זה היה רכב מצוי.

רון

פורסם

השאלה כמה זה משפיע על המחירון ומה מצב הרכב.

בנוסף תבדוק מה בדיוק משמעות הליסינג הזה, אני אומר כי אבא של חברה שלי רכש טויוטה קורולה מליסינג כאשר בעצם היה מדובר במימון של הרכב ולכן גם ברשיונות לא רשום שזה היה רכב מהשכרה או חברה או WHATEVER אלא שזה היה מיד פרטית ורשום ברשיונות על שם בעל הרכב רק שהרכב היה משועבד אל חברת הליסינג עד רגע המכירה.

 

 

גם זה קיים ואז במכירה זה לא משפיע עלייך כלל. דבר נוסף הוא שאם הייתי בודק רכב כזה ומוצא שמצב הרכב טוב והמחיר מתאים לי אז הייתי קונה ז"א מבחינתי הגורם המרטיע היחידי ברכישת רכב מליסינג זה המחיר כי את מצב הרכב אפשר לראות ולגלות בבדיקה.

פורסם
הבעיה זה עם מכוניות מהשכרה.אם אני הייתי לוקח 206 GTI לשבוע השכרה הייתי מחזיר להם את האוטו עם גרר.

אתה ממש "הישראלי היפה", no offence :roll:

 

רון, הולך על עוד צרפתיה לא-אמינה? :wink:

אופרייט ליס מוכרים גם קליאו ספורט 2003, עוד אופציה.

אתה קונה אוטו בשביל להנות ממנו במשך X שנים או כדי לדעת מראש

שתמכור אותו במחיר מחירוו כשיגיע זמנו?

עזוב, קנה את אחת מאלו או לך על "השקעה מוכחת" ו"מהנה-למכירה"... :?

MCS 2008

פורסם

206 GTI יד 2 עם ק"מ נמוך.

 

לא עדיף אותה?

 

ולגבי בדיקה, אתה יכול לבחור איזה מכון שאתה רוצה כל עוד הוא לא רחוק מאוד

ממקום הרכב. שאני שאלתי לגבי בדיקה לרכב שנמצא בת"א הם אמרו שכל מכון בת"א

הוא בסדר וגם הסכימו להגיע למבדק בהרצליה ששאלתי לגביו. (בסוף לא לקחתי

לבדיקה אבל זה סיפור אחר)

 

אני הייתי מנסה קודם למצוא רכב פרטי, (לבדוק קודם את היד 2 עם הק"מ הנמוך)

ואם לא הייתי מוצא הייתי הולך על הרכב מליסינג.

 

מה התקציב שלך?

פורסם

דיברתי עם הבעלים, טען שהוא מתחתן ואין לו זמן לטפל בנושא.

הוא מרמה"ש, הרכב בחולון... דיברתי עם הבחור מחולון, והוא לא הכחיש שהוא סוחר...

 

חבר, כי אכן יש לה רק 26K ק"מ...

רון

פורסם
אני בהחלט שוקל את ה GTI... לא שאלתי סתם.

אם כך מדוע לא תנסה לבדוק גם את הקליאו ספורט של אופרייט-ליס?

 

אגב, העיתונים (ידיעות ומעריב) מלאים במודעות מעניינות של כלי רכב למכירה, השבוע.

MCS 2008

פורסם

אני לא אפרט, אבל אתה יודע למה אני לא מתקרב יותר לרנו בחיי...

 

אני חשבתי לוותר לגמרי על צרפתיות, אבל ה 206 GTIבאמת קוסמת לי...

רון

פורסם
אני לא אפרט, אבל אתה יודע למה אני לא מתקרב יותר לרנו בחיי...

אני חשבתי לוותר לגמרי על צרפתיות, אבל ה 206 GTIבאמת קוסמת לי...

זה בעייתי קצת...

כי רוב ה-GTI חדשות ופרט לאנשים הנקראים שלוMI, אנשים לא ימכרו אותן לאחר

זמן כה קצר, אלא אם האוטו בעייתי (או שיש אופצית קניה של אוטו חזק יותר וזול יותר).

צריך לבדוק כל אקזמפלר בשבע עיניים, לדעתי.

MCS 2008

פורסם

כלכלית, לא כדאי לקנות רכב מליסינג אך השיקול הכלכלי אינו היחידי.

 

ככלל, ההנחה שתקבל בחברת הליסינג תהיה ברוב המקרים קטנה בהרבה מההנחה שאתה תצטרך לתת לקונה הבא.

 

שיקולים אחרים יכולים להיות הנוחות בקניה או תקופת אחריות מורחבת וכדומה.

 

כדי להחליט, תגדיר את המחיר שהיתה מוכן לשלם תמורת הנוחות אחריות ... בקניה מהליסינג ותבדוק האם הסכום שתפסיד במכירה יהיה גדול או קטן מהם.

 

רונן.

×
×
  • תוכן חדש...