Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8431 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בנוסף תבדוק מה בדיוק משמעות הליסינג הזה, אני אומר כי אבא של חברה שלי רכש טויוטה קורולה מליסינג כאשר בעצם היה מדובר במימון של הרכב ולכן גם ברשיונות לא רשום שזה היה רכב מהשכרה או חברה

 

אתה מתכוון לליסניג מימוני שזה בסך הכל הלוואה לכמה שנים על חשבון שיעבוד הרכב והרכב בעצם יד פרטית ואין שום איזכור ברשיון לגבי חברה, גם לא צריך להיות.

 

לעומת זאת בליסניג תפעולי יש איזכור ברשיון

גולף GTI סטנדרטית....כמעט

פורסם
1. גיא, למה להיזהר מאופרייט ליס ?

 

2. שלומי מוכר את האוטו ?

 

היית מבין שמדובר על 206GTI. לשלומי אין כרגע 206GTI מה שאומר שהוא לא מוכר

את האוטו. (זה בתשובה למספר הודעות שנונות שלך שדיברו על איכות אנשים ו\או הפורום)

 

ועכשיו בנימה נחמדה יותר - לשלומי היתה 206GTI אשר הועמדה למכירה לפני

כחצי שנה בערך. מאז כבר היא לא אצלו.

 

לגבי אופרייט ליס - נחכה לתשובה מגיא שגב.

 

גיא, לא שגב.

פורסם

למה לא אופרייט ליס:

 

רובכם שמעתם כבר על הקליאו האגדית שלי אז לא נכנס לזה. הקליאו הזאת נמצאת בבעלות אופרייט ליס, אני עוזב בצד את השירות הרע והאיטי שקיבלנו מהם כל פעם שהייתה תקלה בחצי שנה האחרונה, אלא מסתכל על רכב עם תקלות שהחברה החזירה (c5). הרכב הגיע חדש, רווי בתקלות והמוסכים פשוט היו אובדי עיצות יומיים לאחר שהחזירו את הרכב לליסינג הוא כבר היה מפורסם בלוח פוקוס במדור של אופרייט ליס.

פורסם

בנוסף, הרכב עם 100K ק"מ, וכבר קיבלתי ה"פ לגבי הרכב הנ"ל, אז ירדתי מזה.

השאלה מה לגבי אוטו סנטר, שלי היה ניסיון מר עימם ( 2002 אחריות לעוד שנתיים, 32K ק"מ ), וגם יש אחת בסנטרל SIXT : ( שנת 2002, אחריות כנ"ל, עם 16K ק"מ ).

 

האם ניתן לצפות שגם שם היא לא טופלה כיאות?

רון

×
×
  • תוכן חדש...