Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רעידות הגה


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7501 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש לי בעיה בב.מ.וו E36.

ההגה רועד ונשמעות דפיקות מכיוון גלגל ימני קידמי, אבל רק בתנאים מאוד מאוד ספציפיים.

התנאים הם כדלהלן:

1.מהירות בינעירונית.

2.עיקול מאוד מאוד קל לצד ימין(אני מדבר על עיקול מאוד קל כמו שיש,למשל, על כביש החוף לפני מחלף ויתקין אם נוסעים צפ' בעליה קטנה ובעוד הרבה מקומות על כביש החוף)

 

דבר שהיה כך היה.

התופעה הזאת מופיעה כבר כמה שבועות.

אבל מכיוון שבד"כ אני נוסע באותו המסלול התופעה הייתה מופיעה תמיד באותו מקום, לכן חשבתי שהבעיה בכביש.

היום נסעתי לאשדוד.

בדרך הלוך התופעה צצה פעמיים-שלוש.

באשדוד התאמנתי בג'ימיקאנה.

בדרך חזרה הביתה התופעה כבר הופיעה המון פעמים.

אבל תמיד תמיד בעיקול קל מאוד ימינה במהירות בינ"ע.

 

יש לציין שהרכב ננהג תמיד בעדינות (חוץ מבג'ימיקאנה), לא נכנס לבורות גדולים ולא מטפס על מדרכות.

כמו כן לחץ האויר תמיד תקין!

 

יש למישהו רעיון?

כי לי אין אפילו מושג מאיפה להתחיל (מתלים? היגוי? משהו דפוק בגלגל עצמו?)

פורסם

אף אחד?

טוב.

 

אז יש לי עוד שאלה.

 

קורה לפעמים שאני מכניס לראשון (מעמידה בלבד) וכשאני משחרר את הקלאץ' לאט אז קופץ לי ההילוך החוצה בליווי נקישה חזקה מאוד.

פורסם
יש לי בעיה בב.מ.וו E36.

ההגה רועד ונשמעות דפיקות מכיוון גלגל ימני קידמי, אבל רק בתנאים מאוד מאוד ספציפיים.

התנאים הם כדלהלן:

1.מהירות בינעירונית.

2.עיקול מאוד מאוד קל לצד ימין(אני מדבר על עיקול מאוד קל כמו שיש,למשל, על כביש החוף לפני מחלף ויתקין אם נוסעים צפ' בעליה קטנה ובעוד הרבה מקומות על כביש החוף)

 

דבר שהיה כך היה.

התופעה הזאת מופיעה כבר כמה שבועות.

אבל מכיוון שבד"כ אני נוסע באותו המסלול התופעה הייתה מופיעה תמיד באותו מקום, לכן חשבתי שהבעיה בכביש.

היום נסעתי לאשדוד.

בדרך הלוך התופעה צצה פעמיים-שלוש.

באשדוד התאמנתי בג'ימיקאנה.

בדרך חזרה הביתה התופעה כבר הופיעה המון פעמים.

אבל תמיד תמיד בעיקול קל מאוד ימינה במהירות בינ"ע.

 

יש לציין שהרכב ננהג תמיד בעדינות (חוץ מבג'ימיקאנה), לא נכנס לבורות גדולים ולא מטפס על מדרכות.

כמו כן לחץ האויר תמיד תקין!

 

יש למישהו רעיון?

כי לי אין אפילו מושג מאיפה להתחיל (מתלים? היגוי? משהו דפוק בגלגל עצמו?)

 

 

שלום.

יש לך חופש במערכת ההיגוי או תפוחים או משולש וזה דורש טיפול מידי.

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

×
×
  • תוכן חדש...