Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום חמישי .8.12 הצבא לוקח גם אותי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7500 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מחר (יום חמישי) הצבא לוקח אותי, אני לא יודע לאן אני מתגייס אבל מקווה להיות כ.ש.ב (כמה שיותר בבית:wink: )

רציתי להגיד תודה לכולם פה, מהפורום הזה למדתי ה-מ-ו-ן, ממש המון! (שעות כל יום) לכול החברה שאני מכיר אישית ואני מתנצל אם שכחתי מישהו: שי-אל, אוראל, כפיר, גדעון, שאולי, אורן, יוסי, טל, אסף, איגור, אור, יבין, יוליה, מירן, ניר, יותם, עופר, ברק, יוני, זיו, יקי, איתי, עידן, מתן, רום, שחר,צביקה, רפי לין, גילי, גיא, ערן, ליטל, עידן, משה, תומר ,תמיר, ומיכל. ויש עוד המון חברי פורם שלא יצא לפגוש אותם (וחבל),

אותה הזדמנות אני יאחל הצלחה גם לשאר החבר'ה שמתגייסים- ב-ה-צ-ל-ח-ה וגיוס קל !, שמרו על הפורום איך שהוא !.

 

עידו.

Suzuki Jimny

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול לקחתי את אלוהים, אבל רק אחרי שהחלפתי מזרקים ליותר גדולים

נתתי לו 3 רכבות 2 אוטובוסים והוא החזיר לי עודף פיאט 500

פורסם
מחר (יום חמישי) הצבא לוקח אותי, אני לא יודע לאן אני מתגייס אבל מקווה להיות כ.ש.ב (כמה שיותר בבית:wink: )

רציתי להגיד תודה לכולם פה, מהפורום הזה למדתי ה-מ-ו-ן, ממש המון! (שעות כל יום) לכול החברה שאני מכיר אישית ואני מתנצל אם שכחתי מישהו: שי-אל, אוראל, כפיר, גדעון, שאולי, אורן, יוסי, טל, אסף, איגור, אור, יבין, יוליה, מירן, ניר, יותם, עופר, ברק, יוני, זיו, יקי, איתי, עידן, מתן, רום, שחר,צביקה, רפי לין, גילי, גיא, ערן, ליטל, עידן, משה, תומר ,תמיר, ומיכל. ויש עוד המון חברי פורם שלא יצא לפגוש אותם (וחבל),

אותה הזדמנות אני יאחל הצלחה גם לשאר החבר'ה שמתגייסים- ב-ה-צ-ל-ח-ה וגיוס קל !, שמרו על הפורום איך שהוא !.

 

עידו.

עידו,

קודם כל התגייסת, לא הלכת לעולם אחר, אתה עדיין בישראל, עדיין בבית לפחות פעם בשבועיים שלושה .

הפורום פה, ויהיה פה, וגם אתה תהיה נוכח במפגשים, החיים לא נגמרים.

בכל מקרה הרבה בהצלחה, מקווה שיהיה לך טוב איפה שתהיה והכי חשוב זה לא מה אתה עושה זה האנשים שמשרתים איתך!.

בהצלחה!@!

under construction..

פורסם

שיהיה לך ולכל הח'ברה שמתגייסים במחזורים הקרובים בהצלחה וגיוס קל!!

 

(ולחשוב שעוד ארבעה ימים אני הייתי אמור להתגייס... :shock: )

וואלאק אתה!!

פורסם

שיהיה גיוס קל ונעים

שמור על עצמך

המון הצלחה

ל'

תגיש כזאת תביעה אזרחית ואחרי שבוע עוד תוכל להראות לחברים שלך את טביעת הנעל של השופט על התחת שלך לאחר שהוא בעט אותך החוצה מבית המשפט.

פורסם

איזה יופי - אחד בא ואחד הולך.

מחר יהיה היום האחרון שלי בצבא, וזה אחרי שירות קבע (ארוך מדי, יש לציין).

 

שיהיה בהצלחה! אני רק יכול לאחל לך חברה' טובים. אם יש משהו שיגיליתי בשירות הצבאי, זה שחברים טובים יעזרו לך להעביר כמעט כל דבר, גם אם הוא נראה כמו גוש חרא ענק.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

עידו,

שיהיה לך גיוס קל!

בתור מי שכבר שנה וחודש בצבא, אני יכול לומר לך שזה בכלל לא נורא, הטירונות אומנם טיפה קשה (לא להיבהל מ"הקשב!"), אבל אח"כ חוזרים כל יום לבית (תבקש את זה מהקצין מיון בתום הטירונות).

 

שאתה חוזר הביתה בסופי שבוע תרשום בפורום וב ICQ, ואל תדאג אתה תמשיך להיות נוכח במפגשים.

 

כמו שכבר אמרו- זה כולה צבא, ה-3 שנים יעברו בטיל ואפילו לא תרגיש.

 

גיא.


×
×
  • תוכן חדש...