Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

יום חמישי .8.12 הצבא לוקח גם אותי.


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7502 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אני יכול לומר לך שזה בכלל לא נורא, הטירונות אומנם טיפה קשה (לא להיבהל מ"הקשב!"), אבל אח"כ חוזרים כל יום לבית (תבקש את זה מהקצין מיון בתום הטירונות).
למה? יש מקומות שבהם גם עם שברי הליכה דרגה 3 אתה מקבל בקושי פטורים. אבל באמת שלא צריך להבהל מהקשב לסגל שמקפיץ אותך כל לילה פעמיים הקפצת ארגמן באמצע שבוע שדאות בגשם, ומריץ אותך בקאדרים חצי לילה עם כל אלו שלא קפצו מספיק מהר עם ציוד אב"כ על האלונקות.

זה טיפה קשה, אבל אחרי זה אתה יכול לבקש מהקצין לחזור כל יום הביתה, כדי שהוא ירתק אותך לפלג אוהל סיירים בשביל שתרגיש בבית כשאתה עומד כמו כלב 13 וחצי שעות שמירה בגלל שכולם יצאו לטייסונים והסגל שכח להשאיר שומרים מחליפים.

טירונות זה לא נורא. לפחות שם לא יורים עליך.

אבל עזוב. למה להכניס אותך לסרטים שלי. אולי צה"ל השתנה מאז.

 

עידו - גיוס נעים!

:-D

  • תגובות 31
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

עוד אחד מתגייס בתאריך שלי :shock:

קיצר בן אדם תזכור את השם איציק שטרית אולי תראה אותי בבקו"ם :wink:

גיוס קל

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

עידו טיסן 4 גיוס קל ונעים, שמור על עצמץ בשרות, ושמור גם עליני כמו ששמרנו עליך בזמנו,

וגם אם תיהיה ק,ל"ב( קרוב לבית) או רחוק ,שמח לראות אותך במפגשי מועדון פיאט, בחופושתך, ולשמוע ממך בפורום על חוויות מהשרות!

גיום קל ושפשוף נעים!

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

אמרו לי או לחיל האוויר או לשריון או נהיגה, אמרתי שריון (או חימוש אני לא זוכר)

 

בעיקרון היום עשינו את כל הבדיקות, החוגרים, הזריקות, טביעות אצבעות, אימות נתונים, וגם תרמתי דם לאנשים שצריכים אותו :)

קמת קשה אבל סוחבים.

Suzuki Jimny

פורסם

מזל טוב עידו!!! פיי איך שהזמן טס......

 

אתה הולך לשיר 'גולני שלי' ? או 'גולני שלי אבל לא בשבילי'?

 

 

במילים אחרות אתה קרבי או מחפש את ה-ג'וב ? ג'וב כזה שתוכל להתגאות פעמיים ביום "דפקתי את הצבא" ? :)

I should win a fucking AWARD for being me

פורסם
גדוד נהגי הפרדות (או ,בשמו המקוצר - מועדון פיאט אונו יוקנעם).

 

שמר אתה עדיין זוכר את זה? לא יאומן... :-)

 

אישפוז- הצבא לא השתנה מאז. ממש לא.

פורסם
מזל טוב עידו!!! פיי איך שהזמן טס......

 

אתה הולך לשיר 'גולני שלי' ? או 'גולני שלי אבל לא בשבילי'?

 

 

במילים אחרות אתה קרבי או מחפש את ה-ג'וב ? ג'וב כזה שתוכל להתגאות פעמיים ביום "דפקתי את הצבא" ? :)

תודה יוסי, אני לא הולך לשיר , לא גולני ובטו שגם לא שלי, לא קרבי, ואחרי הטירונות נדע אם באמת "דפקתי את הצבא" (ועל הדרך כמה בנות משם :wink: ), בקיצור כ.ש.ב- כמה שיותר בבית:lol: (אבל עדיין לשרת

 

מה הפרופיל שלך? 72 ומעלה?

אחרי הבעיות שעשיתי , כבר לא

 

גדוד נהגי הפרדות (או ,בשמו המקוצר - מועדון פיאט אונו יוקנעם).

יחי מועדון פיאט ישראל :mm_yeah:

 

עידו !

Suzuki Jimny

פורסם

אישפוז,

איפה שירתתה? חחחח הזכרת לי עכשיו גם את הטירונות שלי, שבנינו לא הייתה לפני כללל כך הרבה זמן (חצי שנה).

Honda hornet 600

 


×
×
  • תוכן חדש...