Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7504 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מישהו אולי יכול להסביר לי מה הקטע של הדיסטרברוטור הזה, ואיך לכוון הצתה במנוע הזה ?

 

כבר לא יודע מי יותר דפוק אני או הצרפתים השרוטים האלו ,

יש בורג כיוון הצתה, אבל אין לאן לכוון ,כלומר למפלג אין לאן להסתובב?

 

 

מישהו יכול אולי לשפוך קצת אור על נושא זה ?

 

בברכה

רם

פורסם

כן

מאוד פשוט

אין כיוון הצתה

יש מודול הצתה שתפקידו הוא לכוון את ההצתה. מתסכל אבל ככה זה ברנו.

אם יש בעיה של הצתה - שקול את התקלות הבאות :

ואקום לא מחובר טוב למודול

חיישן גלגל תנופה פגום

מודול פגום [האם הנעת רכבים אחרים כשהאוטו שלך מונע לאחרונה בעזרת כבלים?]

חוטי הצתה פגומים

.

 

 

 

זה בגדול.

 

 

אם תעשה חיפוש תמצא יותר מידע, גם אני וגם איציק בעל הR5 טורבו כתבנו על הנושא.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

קודם כל, לפני שאתה רוצה לכוון הצתה מה שלא ניתן לעשות, אולי תסביר מה הבעיה ולמה אתה רוצה לכוון הצתה?

 

אולי יש פתרון ? פשוט הבעיה אינה מובנת?...

 

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם

בשמחה ,

 

סיימתי שיפוץ ראש ,טיימינג, כיוון שס"תם , הכל בסדר עד כה,

 

החלפתי פלאגים וחוטי הצתה ,וכהרגלי לאחר החלפת פלאגים\ראש\כבלים ,יש כמובן לכוון הצתה .

אבל לא פה כנראה .

טוב תיארתי לעצמי שזה בטח עוד איזה בדיחה תוצרת צרפת .

 

נסיך , כן הנעתי עם כבלים כמה פעמים , קיצר לבדוק ת'מודול ?

יש לך מושג כמה עולה מודול חדש ?

 

תודה על התגובות

רם

פורסם

המנוע מזייף?

יש בק פיירים?

 

למה אתה מתעקש לכוון את ההצתה?

 

ברכב הז המודול (למעשה מערכת הצתה מסוג RENIX) דואג אוטומטית לקידום/איחור ואין צורך לכוון את ההצתה

פורסם

או קיי הבעייה הנקודתית :

 

המנוע עובד עגול ב תחום של 500-1000 סל"ד ובתחום של 3500-ומעלה , בתחום 1500+- המנוע מזייף , לדעתי זה כיוון\זיוף בהצתה , מאחר והרכב עבר ראש \ניקוי קרבורטור \פלאגים\חוטים\כיוון שסת"מ\פילטר דלק\ כך שנראה שנשאר רק כיוון הצתה ,בכל אופן אשמח לכל תגובה .

 

בברכה

רם

פורסם

שלום.

קודם כול אם דווקה רוצים אז יש כיון הצתה ברנו אקספרס וקלאו.

הכיון נעשה ע"י הוזזת גשר ביחידה כול תזוזה שווה ל5 מעלות.

אבל לדעתי לא זות הבעיה. הבעיה או בקידום הצתה (יחידת וקום)

או מי שטיפל בקרבורטור הפך ביין הדיזות .

 

 

בברכה בני ל.

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם

הבעיה הייתה גם לפני הניקוי , למעשה ניקיתי קרבורטור עקב בעיה זו .

 

חשבתי אוליי התיישנות מכסה מפלג (שיניים מותכות קצת אבל אין סדקים ) , מה אתם אומרים?

פורסם

נראה לי שיש מקום לבדיקה מקצועית- בדיקת הזיוף בפועל.

זה לא סיפור לאתר זיוף כזה, פשוט דרך כתובים נראה לי לא לעניין שכן לדבר כזה יש אפשרויות רבות.

יש לחבר שעון ואקום מכני, הוא כבר אומר כמעט הכל, ובהתאם להמשיך

בברכה

דני

מוסמך ניהול מוסך- E_CAR - 2015

חשמלאי רכבמיזוג אוויר - מוסמך משרד התחבורה,

מומחה התקנות סאונד, נוהל חיווטים, כיוונים סופיים.

עוסק בנדל"ן.

 

פורסם
הבעיה הייתה גם לפני הניקוי , למעשה ניקיתי קרבורטור עקב בעיה זו .

 

חשבתי אוליי התיישנות מכסה מפלג (שיניים מותכות קצת אבל אין סדקים ) , מה אתם אומרים?

שווה להחליף

גם אצלי היתה את הבעיה הזו - המנוע כאילו לא רוצה לעלות מעל 3K

תסמונת ידועה של בעיית ואקום.

בהיינס של הרכב, FYI יש הדרכה כיצד לבדוק את המודול:

הרכב צריך להיות מונע

מעלים סל"ד ל3000 ומנתקים את צינורית הואקום שהולכת אל המודול - הסל"ד אמור ליפול באופן רציני.

אם זה לא קורה - המודול דפוק

לפי התיאורים שלך - המודול תקין

החלפה של מכסה הדיסטרביוטור יכולה לעזור לסל"ד סרק תקין ועגול יותר, וההמלצה שלי היא ללכת לאדם שמבין וידע לכוון את הקרב' כדי לוודא שהואקומים תקינים.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

O.K - המודול נבדק ונמצא תקין

- מכסה מפלג הוחלף לחדש

- קרבורטור נבדק ונמצא תקין

- מערכת ואקום נבדקה ,צינורות ואקום הוחלפו ,

 

עכשיו הבעיה קיימת עד שהמנוע מתחמם , כאשר המנוע חם הבעיה עדיין מורגשת אך מעט מאוד,

יש למישהו רעיון ? מה עוד כדאי לבדוק ?

 

בברכה

רם

פורסם

מה עוד לבדוק?

צינורות ואקום תקינים זה אחלה, השאלה היא האם הם מחוברים נכון ולאן שצריך יש ואקומים שונים ממקומות שונים בקרב' - ולכל אחד תפקיד מסויים, חשוב שכל ואקום יהיה מחובר למקומו ולא סתם בלופ

האם נבדק עושר התערובת עליה המנוע רץ?

 

האם בדקת את המודול כפי שהסברתי [לפי היינס] או בדרך אחרת?

 

ולגבי הספר - בדוק בלוחות הפורום.

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

×
×
  • תוכן חדש...