Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8436 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ראיתי עד היום בתמונות כמה מכוניות ממש עלובות, ששיפרו להם את הצורה והפכו אותם לממש מכוניות שניראות ספורטיביות.

אז....שכל אחד כאן יעלה את המכונית הכי מגוחכת שהוא ראה...מכונית הכי עגלה שהוא ראה, ששיפרו לה את הצורה....

יאללה :p .

Back to the original - NC again.

פורסם
לא הייתי גאה אם הייתי אתה - חרא של צילום :wink:

 

זה היה באותו יום באיילון שלא היה אורות , אז הכל מסתמך על הפלאש.. ותשמע תראה.. לא היה טיפת אור.. זה יחסית טוב מאוד

 

יש לציין שאם היית רואה צילומים אחרים של המצלמה שלי לא היית אומר ככה... היא נחשבת לרמה גבוה ביותר

פורסם

לצחוק בפרסיה על טעמם האישי של אנשים אחרים.

אולי לך זה נראה מגוחך אך לבעל הרכב זה פאר היצירה.

 

מאיפו אתה בא שנראה לך שאתה יכול להסתלבט ככה על העבודה והטעם של אחרים.

 

אתה לא אוהב, יופי, תשמור את זה לעצמך.

 

אני בטוח שאם במקרה בעל הרכב בתמונה חבר כאן בפורום, אתה כבר תשמע ממנו.

 

 

איך היתה מרגיש אם הינו שמים תמונה שלך או של האוטו שלך

,ומסטלבתים קצת ?

MAX-TUNING, Dyno & Performance

Dynapack Israel, EFI Tuning and diagnostic

...Haltech, MoTeC, AEM

On facebook , Tel:054-5994459

פורסם
לצחוק בפרסיה על טעמם האישי של אנשים אחרים.

אולי לך זה נראה מגוחך אך לבעל הרכב זה פאר היצירה.

 

מאיפו אתה בא שנראה לך שאתה יכול להסתלבט ככה על העבודה והטעם של אחרים.

 

אתה לא אוהב, יופי, תשמור את זה לעצמך.

 

אני בטוח שאם במקרה בעל הרכב בתמונה חבר כאן בפורום, אתה כבר תשמע ממנו.

 

 

איך היתה מרגיש אם הינו שמים תמונה שלך או של האוטו שלך

,ומסטלבתים קצת ?

 

אישית, לא התכוונתי לתמונות מהארץ....אם כן כבר מזמן הייתי מעלה את התמונה של האוטו של שלומי. :).

אבל סתם תמונות מהעולם שיהיו יפות...

Back to the original - NC again.

פורסם

דני...אולי זה באמת קצת מתנשא.אפילו הרבה מתנשא... :(

 

אבל המכונית בתמונה באמת די מעאפנה.

גברים ממאדים ונשים מפגרות על כל השכל.

פורסם

זה עניין של טעם אישי. למשל, אני לא אבכה אם אנשים יגידו שהאוטו שלי מכוער, אני חושב

שהוא לא מרשים במיוחד, אם לומר את האמת. מצד שני, אני לא שיניתי שום דבר במראה החיצוני.

 

אבל יש גם גבול מסוים - לא רק עצם הרעיון של לשפר באלנו הוא מגוחך, אלא הביצוע עצמו די, איך לומר, עצוב.

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

צודק. זה ממש עושה לי עצוב, ואני קצת מרחם על הבחור ששם מדבקות של GT ו-16V על באלנו.

ולא רק זה.

מאיפה לדעתכם מגיעים כל הסמלים הללו? אני לא סבור שהוא חיפש בפירוקיה:

"שלום, יש לכם סמל של 16V לבאלנו שלי?!"

לא.

 

עצוב,

 

:cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

172

פורסם
צודק. זה ממש עושה לי עצוב, ואני קצת מרחם על הבחור ששם מדבקות של GT ו-16V על באלנו.

ולא רק זה.

מאיפה לדעתכם מגיעים כל הסמלים הללו? אני לא סבור שהוא חיפש בפירוקיה:

"שלום, יש לכם סמל של 16V לבאלנו שלי?!"

לא.

 

עצוב,

 

:cry:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:wink:

פירוקיה מה אתה מרחוב סומסום הוא הלך ופירק את זה ממכוניות :D

Those Who Dance Are Considered Insane By Those Who Can't Hear The Music.

פורסם

מישום מה הייתה לי הרגשה שיביאו פה תמונות של באלנו משופרת. זה היה דיי צפוי...אבל זהו, זה הכי טוב שלכם?:).

אגב, בדף: אוף טופיק, ליד הנושא של הת'רד הזה יש קליפס כזה. מה זה מסמן?

Back to the original - NC again.

פורסם
אגב, בדף: אוף טופיק, ליד הנושא של הת'רד הזה יש קליפס כזה. מה זה מסמן?

שישנם קבצים מצורפים לשרשור.

במקרה זה, התמונה של הבאלנו.

MCS 2008

×
×
  • תוכן חדש...